Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Am reusit sa scot admisia... sper sa o si pun la loc, se pare ca w40 a patruns prin gaura din surub si a cedat pana la urma
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Atentie mare la declipsarea admisiei.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
cu declipsarea nu a fost problema , sa o montez la loc am intampinat probleme ca nu se mai strangeau cum trebuie si nu intrau clipsurile
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu rabdare si din aproape in aproape. Strangi partile admisiei cu un patent si bati un pic in clips sa prinda. Si tot asa din clips in clips
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
da ms , am reusit pana la urma cu o cheie gen cleste , am pus si silicon rosu de jur imprejur la capac ,
deci aventura a inceput , pe capacul de sus sunt doua furtune , unul vine de la capacul de pe motor iar celalant merge spre ceva ce nu stiu ce este , in capac are o gaurica foarte mica 0,8-1 mm , am desfundat-o cu o sarma de arc ,dar
am o alta problema am gasit acest furtun rupt si nu stiu ce cod are si nici nu se mai vede pe el ce scrie , daca stie cineva codul , multumesc
in prima poza este furtunul de care ziceam
in a doua acel ceva ce nu stiu ce este .... si cam ara de jegoasa era admisia la mine

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Furtunul si valva din pozele 1 si 2 sunt de la recirculare vapori benzina din rezervor.
Pentru a nu se crea vid in rezervor aceasta valva comandata de ECU baga vaporii de benzina din rezervor in admisie pentru a intra in procesul de ardere.
Cauta la dezmembrari.
  • krysztoff

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca este furtunul subtire de la capacul de sus. Eu l-am schimbat la Z12XE, codul este GM 55354928. Cumparat de nou 20-25 lei. Sper ca e acelasi, ca la mine cele 2 furtune de pe admisie sunt pozitionate unul sub altul.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
krysztoff multumesc frumos , nu este ala, celalant furtul il caut cel subtire cu doua capete de cauciuc , inca imi beau cafeaua de dimineata astept sa vina cheful de munca si ma reapuc sa termin ce am inceput , va tin la curent cum a decurs pana pornesc masina din nou , capatul care intra in admisie este sectionat din cauza necunoscute , are urme de imbatranire
Edit: gata am gasit codul acum am observat ca este scris pe unul din capete foarte clar
GM 9205584 \ 63121 . din cautari pe net nu am gasit nimic , o sa incerc sa il lipesc cu silicon rosu si pun banda adeziva pana il gasesc de cumparat

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Este sectionat furtunul sau mufa de cauciuc care intra in admisie?
Ai grija sa nu obturezi recircularea altfel pot aparea probleme.
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Mufa de cauciuc este sectionata pe jumatate din portiune , motivul este clerma metalica a celuilant funtun ce vine in bucsa din mijloc ,am pus silicon rosu mai mult peste taietura si apoi am acoperit cu izolir , ok am terminat masina , dupa montare am completat cu antigel facand presiune pe furtune etc , am montat bateria , pus contactul , dat o cheie ( a pornit din prima) si am lasat-o sa mearga pana a revenit relantiul la normal , intre timp pauza de masa si dupa aceea ceva cumparaturi , pornesc masina si dau sa plec dar ce sa vezi , beculetul cu motorasul aprins , dau fuga in casa iau testerul si ce sa vezi eroare P1405.... sterg eroarea plec .. pe drum sa mai aprins odata si motorul mergea cam trepidat cu oarece intrerupere , o sterg din nou ... nu am facut un drum mai lung dar nu stiu la ce sa ma gandesc , am curatat EGR-ul super bine , l-am si test cu bateria si bec in serie inainte de montare , nu am masurat rezistentele etc , pana sa ma apuc de curatat nu aveam nici o eroare
  • georulz

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Multumita tutorialului lui danciucureanu am dat jos admisia, am curatat-o, throttle body, EGR la o Corsa C Z12XEP noua achizitie.
EGR avea depuneri foarte mici in schimb in throttle si in admisie era jale iar parghia unei clapete a twinportului era rupta.
Am montat totul la loc, am reparata clapeta folosind un surub de sustinere placa de baza. Deoarece nu am schimbat garnitura de la EGR (cel putin asa am banuit) masina scoatea foarte mult fum alb cand se incalzea si mirosea a ars foarte puternic.
Am cumparat garnitura marca Elring, am schimbat-o, completat antigel si am asteptat sa se faca aerisire a instalatiei.
Rezultatul => masina inca scoate fum alb la fel ca inainte. Intrebarea este: fumul alb se datoreaza antigelului ajuns in catalizator si in galeria de evacuare sau nu am facut eu ceva corect ? Mentionez ca atunci cand am desfacut EGR-ul intai am slabit suruburile si apoi am scos furtunul sa curga antigelul. De aici am dedus ca a ajuns o parte semnificativa de antigel in evacuare.

Ar mai fi o problema si anume relantiul masinii oscileaza destul de mult intre 760 si 700rpm pe opcom (se aude si ascultandu-i mersul). In opcom am observat o oscilatie foarte mare a sondei lamba B1S1 intre 0.005 si 0.6xx, schimbarile fiind bruste intre minim si maxim. Se poate sa fie stricata sau asa lucreaza ori intefata e varza? Acelasi lucru cu aceeasi interfata am observat-o si la celelalte 2 masini din familie Corsa C Z14XEP si Vectra B Z16XE. La Corsa Z14XEP relantiul merge perfect. La Vectra B merge tot cu oscilatii desi totul a fost curatat cap coada, chiuloasa rectificata, montata ca la carte.

Multumesc frumos!
  • savioli

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2015 A22DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Salut,
ma puteti ajuta cu "part number-ul" pt admisia la o Corsa C 2001 1.0 cod motor Z10XE? Vreau sa cumpar alta sh si pe cea veche nu gasesc nimic.
Multumesc.
  • savioli

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Insignia 2015 A22DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2017

  • Mesaj Privat
...codul piesei...multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
E ok sa cumperi de la dezmembrari. Cred ca noua e scumpa.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Verificand furtunele de pe langa corpul clapetei, am observat ca mufa (cupla) furtunului de vacuum ce duce la pompa de frana are un joc destul de mare. Parca m-am murdarit si un pic de ceva negru, ca si cum ar fi putin afumat. E ok sau e o problema?
Multumesc.

https://youtube.com/watch?v=8FjDngKo20M
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
E normal sa se miste asa
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
georulz a scris: Deoarece nu am schimbat garnitura de la EGR (cel putin asa am banuit) masina scoatea foarte mult fum alb cand se incalzea si mirosea a ars foarte puternic.
Am cumparat garnitura marca Elring, am schimbat-o, completat antigel si am asteptat sa se faca aerisire a instalatiei.
Rezultatul => masina inca scoate fum alb la fel ca inainte. Intrebarea este: fumul alb se datoreaza antigelului ajuns in catalizator si in galeria de evacuare sau nu am facut eu ceva corect ? Mentionez ca atunci cand am desfacut EGR-ul intai am slabit suruburile si apoi am scos furtunul sa curga antigelul. De aici am dedus ca a ajuns o parte semnificativa de antigel in evacuare.

sunt doua tipuri de garnitura la EGR una cu gaura si una fara gaura si o a treia care vine la teava ce duce in admisie
in functie de tipul de motor si cum a fost gandit , se pune ori cea cu gaura care are circuit de racire cumva pe acolo , sau cea care are astupata gaura , urmareste daca cumva iti scade nivelul la antigel

despre fumul alb , nu stiu ce sa spun , daca si inainte a fost pusa tipul de garnitura gresita , poate ca asta sa fie cauza ,
wow , ce tare abea acum am vazut de cand este mesajul , oricum poate foloseste cuiva
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR