- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- DoruSiatat
- *
- 2 mesaje
- din 01 Dec 2010
- Astra 1999 Z22SE
- Arges
DoruSiatat
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1999 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
Aceiasi problema opel astra j 1.3 ecoflex , Service Soon Aprins , bujia nr 4 , situata imposibil intre motor si filtrul de particule , nu o poti nici verifica sa vezi daca e buna sau nu , trebuie sa dai jos filtru de particule nu merge doar galeria pt ca ceea ce pare a fi galeria este de fapt corpul filtrului de particule ! Pe tester da : Cylinder 4 Glow plug Control Circuit P0674 , dupa demontare filtrului se constata bujia ca fiind defecta , am gasit una bosch la 520 de lei ! Dupa schimbare a disparut service soon ! Nu avea simptome deosebite , doar iarna pornea undeva mai greu ! Mi s-a recomandat schimbarea respectivei bujii ! Asta este , mai pica si piese la care nu te astepti , sper sa nu pice bujia nr 1 ca este acelasi cost , diferenta este ca nu mai trebuie sa demontezi filtrul de particule ! Succes si sper sa nu va lase !
- GMihalache
- *
- 1 mesaje
- din 15 Jun 2023
GMihalache
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2023
- Mesaj Privat
Salut
Am și eu un opel astra j sport tourer an 2013 și mi sa spus ca am arse 3 bujii din 4 toate cu senzor de presiune , poate sa-mi zicã și mie cineva dacã influențeazã și PDF ul ca mi se regenereazã foarte des, pe timp de iarna se reg. aproape în fiecare zi ,iar pe tinmp de vara cam la 3-4zile . Poate cineva sa-mi spuna care ar fi cauza . Filtru de particule este OK am fost cu el la curãțat și 80% era bun nu necesita curãțare dar lam curãțat
Am și eu un opel astra j sport tourer an 2013 și mi sa spus ca am arse 3 bujii din 4 toate cu senzor de presiune , poate sa-mi zicã și mie cineva dacã influențeazã și PDF ul ca mi se regenereazã foarte des, pe timp de iarna se reg. aproape în fiecare zi ,iar pe tinmp de vara cam la 3-4zile . Poate cineva sa-mi spuna care ar fi cauza . Filtru de particule este OK am fost cu el la curãțat și 80% era bun nu necesita curãțare dar lam curãțat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
GMihalache la motorizarile cu 4 bujii cu senzor , senzorul din bujii monitorizeaza presiunea pe fiecare piston in parte si face anumite corectii pe injectoare ( amestec ) . Pe partea incandescenta posibil sa mai ajute ( sa lucreze in timpii de postinjectie ) pentru o ardere cat mai buna pentru a atinge o temperatura cat mai aproape de ideal pentru regenerarea filtrului de particule . Mai mult ca sigur cu 3 bujii arse ai problemele cu regenerarile foarte dese . In cazul de fata , bujie arsa poate fi : rezistenta intrerupta sau senzor presiune , in functie de codul de eroare .