Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu ai incercat sa schimbi cele doua bujii sleite?
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu, deocamdata am pastrat montajul asa cum este si inca nu stiu daca exista vreo legatura intre incingerea firului si incalzirea slaba a bujiilor. De fapt nu stiu daca bujiile se incalzesc putin sau atat trebuie sa se incalzeasca!
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut colegi.Am montat si eu pe a mea corsa 1.3 cdti un Eberspacher D5WS cu pornire EasyStart R+,am ales Eberspacher fiindca sunt familiarizat cu modelul avand pe sharan de prin 2004.L-am cumparat SH,pret 750 ron complet de instalatie,soba,telecomanda si unitatea stationara,eu l-am demontat si tot eu l-am montat,in prealabil am schimbat sita si implicit garniturile preventiv.Functioneaza perfect fara nici un fel de fum la pornire.Are programare pt incalzire pe timp de o saptamana,senzor temperatura interioara,are functie de ventilare habitaclu pe timp de vara tot cu programare.Recomand !
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat, in indicatiile primite un fir primea +12V in loc de -12V, am aflat asta dupa ce am taiat niste izolatie termocontractibila. Acum totul functioneaza perfect, daca nu pornesc motorul, antigelul ajunge aproape la fierbere in zona bujiilor dupa maxim 15 secunde.
  • Vita_Fresh

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Braila
  • Masina: Combo 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut!De la cine ai luat instalatia?Mai avea si altele?
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Nu mai avea altele, o avusese pe asta pe masina, dar a inlocuit-o cu Webasto si pe asta cu bujii mi-a vandut-o mie acum un an si ceva.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@Razvi_gyl -La banii care iai dat luai webasto care este cu mult peste eberspacher. Foarte pacatos acest tip de sirocou , te lasa cand ti e lumea mai draga. Oricum , bucurate cat merge !
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca nu ai citit ce am spus colegule,eu port eberspacher de fix11 ani pe sharan si umblu la el o data la 4 ani sa-i schimb sita,in idea in care pe sharan este si incalzire auxiliara,pe corsa unde este doar incalzire stationara o sa functioneze mult mai putin comparativ cu incalzirea auxiliara.Eu unul NU vreau Webasto,punct !
  • tonypsg

  • Mesaje scrise: 1,463
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2011

  • Mesaj Privat
parerile sunt impartite intre webasto si eberspacher.fiecare alege ce vrea pana la urma.eu am testat ambele modele si pe aer si pe apa si concluzia mea personala ca webasto a facut diferenta.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Salutare colegi, stiu ca este vara si nimeni nu isi pune problema de incalzire mai rapida a motorului diesel dar mie personal imi place sa ma bag sub masina vara mai mult decat iarna Smile , de aceea inca anul trecut am luat cateva motoare diesel la puricat ca sa vad solutii de incalzire mai rapida a motorului. Una din solutii este cel care este folosit si la motoarele de Ford 2000 ccm diesel cu an de fabricatie 2000-2004. Adica sunt cu doua termostate. Solutia aleasa de ei este una simpla si cu efect mare ,adica au pus un termostat la termoflot in ideea ca apa se incalzeste mai repede decat uleiul . In prima faza am incercat si eu stranguland furtunul care pleaca din termostat catre termoflot si la o temperatura de 15 garde afara apa a ajuns la 80 grade (relantiu) cu 5-6 minute mai repede decat in stare normala . Testul acesta am facut in conditii in care termostatul de apa este ok (se cunoaste ca la Y20DTH e boala generala) . Pe baza la aceste teste urmeaza sa pun un termostat de Ford si la termoflot . Urmeaza teste si revin . Eventual daca cineva a mai incercat ceva asemanator rog sa ne impartaseasca niste ideei
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Eu nu as recomanda ast, cand ti se va bloca termostatul al doilea pe inchis prajesti motorul rapid...
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Pai cei de la Ford au avut curajul si ce am citit si de pe forum, cei care au avut probleme erau de inchidere a termostatului . Si cum am una cumparata pot sa spun si motivul . Are o garnitura de cauciuc care etanseaza si in timp se duce.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Probabil ca cei de la ford nu au presiune mare pe instalatie cum e la opel si probabil ceva senzor si ceas de temperatura in bord ceea ce opel nu are!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Si Opel cu motor diesel Isuzu (ex. X17DT 1995-1998) a avut initial termostat cu garnitura de cauciuc care etanseaza si care in timp se duce (un astfel de termostat am eu la masina mea, modelul original cu garnitura de cauciuc, e inca in stare buna, foarte eficient, inchide perfect circuitul mare de apa motor).

Primele modele de Opel cu motor diesel Isuzu (cele TC4EE1, 1991) aveau un termostat care avea 2 timpi de deschidere:


Si o conducta de apa ce trecea prin turbina, pentru o mai rapida incalzire a motorului. Erau alte vremuri... in vremurile alea inginerii de la Isuzu aveau grija d.p.d.v constructiv ca motorul sa se incalzeasca mai repede sa nu ingheti iarna de frig ca sofer de Isuzu Gemini, Mazda 323 sau Opel cu motor diesel. Din pacate, vremurile alea s-au terminat -> incepand cu motoarele Isuzu diesel fabricate in Polonia incepand cu anul 1999.

In ceea ce priveste termoflotul, la TC4EE1 si X17DT exista un termostat pentru ulei care se deschide la 110grade C. Din pacate nu mai gasesc o poza cu el, o salvasem undeva pe HDD la un moment dat.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Deci aparent ce incerc sa aduc ca si incapzire mai rapida a motorului nu e o prostie mare . De prajit motorul nu cred ca se poate intimpla . Doar ce cred eu ca se poate e ca apa in cazul care nu deschide termostatul sa se incalzeasca sau sa fiarba daca nu sunt atent la ac Smile (aici ma gandesc cand fac testele) . Din constructia termostatului nu am vazut sa fie posibil blocarea acestuia.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Probabil ca cei de la ford nu au presiune mare pe instalatie cum e la opel si probabil ceva senzor si ceas de temperatura in bord ceea ce opel nu are!


Orice masina are presiune pe instalatie , si nu are treaba cu marca.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR