- Edward_1st
- OP
- 3 mesaje
- din 19 Jul 2016
- Corsa 2001
- Timis
Edward_1st
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am cumparat recent un Opel corsa 1.2 benzina si am urmatoarele probleme:
1. dimineatza cand o pornesc se opreste imediat iar daca incerc sa acelerez parca nici nu i-a in considerare acceleratia, la a doua cheie nu mai am problema asta.
2. mi se intampla ca dupa ce merg cu ea aproximativ jumatate de ora ca sa accelerez si sa aiba o intarziere destul de mare pana se si accelereaza.
3. daca o fugaresc mai tare si dupa ma opresc la semafor simt cum motorul nu merge rotund, parca are o intrerupere pt cateva milisecunde.
Acum cateva zile am pus diagnoza si aveam eroarea P0170(am schimbat sondele lambda) iar acum am eroarea P0130 O2 Sensor Circuit Low Voltage.
Ce piese am schimbat din motivul mentionat mai sus si nu numai.:
-->sonda lambda inainte de catalizator
-->sonda lambda dupa catalizator
-->senzor temperatura ulei
-->toba primara
-->filtru ulei/benzina/aer/habitaclu +ulei
-->furtun gaze epurator
-->bujii
Apreciez daca sunt specialisti si mi-ar da un sfat.
Am cumparat recent un Opel corsa 1.2 benzina si am urmatoarele probleme:
1. dimineatza cand o pornesc se opreste imediat iar daca incerc sa acelerez parca nici nu i-a in considerare acceleratia, la a doua cheie nu mai am problema asta.
2. mi se intampla ca dupa ce merg cu ea aproximativ jumatate de ora ca sa accelerez si sa aiba o intarziere destul de mare pana se si accelereaza.
3. daca o fugaresc mai tare si dupa ma opresc la semafor simt cum motorul nu merge rotund, parca are o intrerupere pt cateva milisecunde.
Acum cateva zile am pus diagnoza si aveam eroarea P0170(am schimbat sondele lambda) iar acum am eroarea P0130 O2 Sensor Circuit Low Voltage.
Ce piese am schimbat din motivul mentionat mai sus si nu numai.:
-->sonda lambda inainte de catalizator
-->sonda lambda dupa catalizator
-->senzor temperatura ulei
-->toba primara
-->filtru ulei/benzina/aer/habitaclu +ulei
-->furtun gaze epurator
-->bujii
Apreciez daca sunt specialisti si mi-ar da un sfat.
gimims
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
Pentru eroare P0170 trebuie verificat
- debitmetru
- furtune s/au admisie fisurata (de obicei in spatele EGR)
- valva burjare vapori benzina (se afla in spatele filtrului de aer) de obicei furtun care intra in admisie
sondele pica c/am greu dar si acelea se pot verifica
- mai poate fi pompa de benzina s/au regulatorul(se verifica presiunea in rampa 3.8 atm)
P.S. daca imi m/ai aduc aminte ceva revin
cred ca ai schimbat sondele degeaba
- debitmetru
- furtune s/au admisie fisurata (de obicei in spatele EGR)
- valva burjare vapori benzina (se afla in spatele filtrului de aer) de obicei furtun care intra in admisie
sondele pica c/am greu dar si acelea se pot verifica
- mai poate fi pompa de benzina s/au regulatorul(se verifica presiunea in rampa 3.8 atm)
P.S. daca imi m/ai aduc aminte ceva revin
cred ca ai schimbat sondele degeaba
- Edward_1st
- OP
- 3 mesaje
- din 19 Jul 2016
- Corsa 2001
- Timis
Edward_1st
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2016
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Din constatare personala, trebuie senzori de oxigen Bosch. Cu NGK mie-mi dadea mereu eroare la senzorul de oxigen.
Nu mi-e clar daca dupa schimbarile de senzori s-a schimbat ceva in comportamentul masinii sau merge tot cu intreruperi. Ar trebui curatat EGR si clapeta de acceleratie iar daca simptomele persista verificat debitmetru (daca e de schimbat, ideal e tot unul Bosch dar nou - cele ieftine Bosch sunt refurbished) si pompa de benzina/regulatorul.
Nu mi-e clar daca dupa schimbarile de senzori s-a schimbat ceva in comportamentul masinii sau merge tot cu intreruperi. Ar trebui curatat EGR si clapeta de acceleratie iar daca simptomele persista verificat debitmetru (daca e de schimbat, ideal e tot unul Bosch dar nou - cele ieftine Bosch sunt refurbished) si pompa de benzina/regulatorul.
- Edward_1st
- OP
- 3 mesaje
- din 19 Jul 2016
- Corsa 2001
- Timis
Edward_1st
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2016
- Mesaj Privat
Ceau Shiva,
Dupa ce am schimbat piesele nu s-a imbunatatit mare lucru, decat ca eroare P170 nu o mai am activa. Bujiile si sondele sunt Bosch. Ca si idee inainte sa schimb piesele am fost la un mecanic si mi-a curatzat EGR-ul.
Un lucru care nu l-am mentionat mai sus si mi s-a parut ciudat e ca atunci cand am schimbat bujiile una dintre bujii parea nefolosita, adica intr-o stare mult mai buna ca celalalte. Nu stiu ce sa zic si despre asta.
Dupa ce am schimbat piesele nu s-a imbunatatit mare lucru, decat ca eroare P170 nu o mai am activa. Bujiile si sondele sunt Bosch. Ca si idee inainte sa schimb piesele am fost la un mecanic si mi-a curatzat EGR-ul.
Un lucru care nu l-am mentionat mai sus si mi s-a parut ciudat e ca atunci cand am schimbat bujiile una dintre bujii parea nefolosita, adica intr-o stare mult mai buna ca celalalte. Nu stiu ce sa zic si despre asta.