Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Simptome: La relanti cand e motorul cald martorul de la presiune ulei imi sta aprins, se stinge cant il turez usor.

Vreau insa si un sfat de la Dumneavoastra ce anume sa fac, sa imi inlocuiesc complet motorul (papa ulei si parca nu trage cum trebuie, cand bag piciorul in el parca ezita dupa aia se tureaza, de aici rezulta chiulasa facuta etc.) Mai pot circula cu el asa?, nu se aud batai la motor, mentionez am cam 300 KM cu el de cand am simptoma asta.

Ulei folosit GM 10-40, nu am facut schimbul recent doar am completat cand era nevoie, matorul s-a aprins din senin. Daca o calc la peste 4000 r/min si o tin asa papa ulei si 8 %, de merg pana in 3000 2 % (acceptabil pentru mine)

PS: un aditiv rezolva aceasta defectiune temporar?
Masina vreau sa o pastrez sa o fac pentru mine nu pentru piata.

Multumesc pentru rabdare


Cod(uri) eroare: Martorul de la presiune ulei aprins
Model: Astra
An fabricatie: 2004
Cod motor: 16XEP
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Verifica senzorul de presiune in prima faza.
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Asta o sa fac curand si daca tot sunt la faza respectiva iau si presiunea la cald si la rece. Nu stiu unde naiba e pus acel senzor, nu am reusit sa il vad insa mecanicul in gaseste pana la urma. Apreciez promptitudinea Dv.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Verifica senzorul de presiune in prima faza.
NU e senzor...,e switch,functionarea fiind complet diferita
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Spune i cum vrei: tot aia face.
Important e ca omul a inteles ce trebuia.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Mai toti inloc de senzorul ala avem un surub. Se afla in chiulasa cam pe la mijloc, chiar deasupra catalizatorului. Daca vorbim cumva despre acelasi senzor .


  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
E un contact cu presostat, daca a pot sa ii zic asa. Cand presiunea creste peste valoarea prestabilitã, se deschide circuitul si se stinge becul.
Nu stiu unde este poziționat, dar principiul e acelasi.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eu am surub acolo.
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
la mine s-a umblat in motor si chiuloasa a fost schimbata din cate mi-am dat seama, aveam acolo senzor dar fara fir si mi s-a rupt (curgea ulei prin interior) l-am inlocuit cu surub si nu imi afecta nimic. Nu stiu unde e senzorul sau switch-ul pentru ca din pacata vad ca este acolo undeva. Spun din pacate ca am erroare si isi arata prezenta. Vin cu detalii cand merg la mecanic
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:E un contact cu presostat, daca a pot sa ii zic asa. Cand presiunea creste peste valoarea prestabilitã, se deschide circuitul si se stinge becul.
Nu stiu unde este poziționat, dar principiul e acelasi.
Switch-ul stinge un bec,iar senzorul transmite semnal ce comunica valoarea reala a presiunii...,daca tu crezi ca e acelasi principiu de functionare,atunci e o problema...,dar si o explicatie a faptului ca uneori ne intelegem foarte greu,din punct de vedere tehnic....
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Uneori, prea multe detalii încurcã oamenii.
Daca începi sa faci teoria chibrituri pe astfel de teme, foarte multi nu vor intelege nimic.
Stiu ce ala switch, stiu ce ala senzor. Daca te apuci sa cauti, o sa vezi ca multa lume numește acea piesa senzor. Si justificat: are o reacție la un prag de presiune; se modifica presiunea, are o reacție, in cazul de fata, da o informatie prin schimbarea stãrii unui contact. Daca dãdea informatia in alta parte, era mai "senzor" E mai putin important cum ii spui: important este ca omul a inteles problema.
Dar ce sa facem si noi...
Cu tot respectul pt colegi: am încheiat cu subiectul acesta.
Va urez succes in a explica principii.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Asa il gasesti si in cataloagele de piese. Senzor presiune ulei
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc, sunt super acceptabile preturile de pe site-ul recomandat de Dumneavoastra. Va multumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Uneori, prea multe detalii încurcã oamenii.
Daca începi sa faci teoria chibrituri pe astfel de teme, foarte multi nu vor intelege nimic.
Stiu ce ala switch, stiu ce ala senzor. .
Eu cred ca nu stii,altfel nu facea-i confuzii...! Acest detaliu(switch/senzor),incurca pe multi,printre care si pe dumneata.Senzor de presiune avem pe rampa comuna(diesel),cu ajutorul caruia putem vedea valoarea presiunii reale,in cifre(pe tester).Prezenta presiunii de ulei,este vizibila prin stingerea unui martor,prin intermediul unui switch(intrerupator,comutator).De curiozitate incearca sa montezi un switch in locul unui senzor si invers,o sa vezi rezultatul! Eu cred ca "detaliile",fac diferenta...,posibil si intre noi...!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Esti off topic Daca tot esti asa priceput, ai face bine sa raspunzi la subiect.
Uite de spune Dl "DEX" :
SENZÓR, senzori, s. m. (Fiz.) Dispozitiv (ultrasensibil) care sesizeazã un anumit fenomen. [Scris și: sensor] – Din engl. sensor, fr. seuseur.
Sursa: DEX '09 (2009) |
COMUTATÓR, comutatoare, s. n. Dispozitiv pentru închiderea sau deschiderea rețelei prin care trece un curent electric sau pentru schimbarea direcției lui; întrerupãtor, șaltãr. – Din fr. commutateur.
Sursa: DEX '09 (2009)
ÎNTRERUPÃTÓR, -OÁRE, întrerupãtori, -oare, adj., s. n. (Aparat, dispozitiv) care servește la întreruperea sau la restabilirea unui circuit electric, hidraulic etc. [Var.: întreruptór, -oáre adj., s. n.] – Întrerupe + suf. -ãtor (dupã fr. interrupteur).
Sursa: DEX '09 (2009)

Cuvantul "switch" nu exista in limba romana. ( doar daca chiar vrei sa folosesti explicatia asta: SWITCH SVITCI/ s. n. modalitate de platã a importului de mãrfuri, utilizatã în cazul în care debitorului îi lipsesc mijloacele de platã.)

In cazul nostru, sesizeaza acel prag de presiune. Deci e un senzor. Informatia o poate transmite in diferite feluri.

Facem teorie, doar pt a ne da rotunzi.


PS: invata sa folosesti cratima.

Eu m-am retras din orice discutie/ polemica cu dumneata. Iti urez "numai bine".
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Dragilor un off topic oarecum, eu cred ca pe masina mia a fost schimbata chiuloasa, de ce spun asta pentru ca are seszor deasupra catalizatorului si nici un cablu care sa duca la el. Intrebarea mia este : Este vreo diferenta intre cea originala a masinii (cu dop) si a asta? . Vreau sa imi fac mototrul si nu stiu sa imi cumpar o chulasa de la srot si sa o fac sau e ok daca o fac pe asta. Va multumesc mult.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:

In cazul nostru, sesizeaza acel prag de presiune. Deci e un senzor. Informatia o poate transmite in diferite feluri.

Facem teorie, doar pt a ne da rotunzi..
Daca tot crezi ca sunt unul si acelasi lucru,incearca sa pui unul in locul celuilalt si o sa vezi ca nu se poate.Un bec nu poti sa-l stingi cu un senzor,iar valoarea unei presiuni,nu o poti urmari cu un intrerupator/comutator(switch)...,de fapt asta spune si dex-ul! Sa ma dau rotund...? De ce si in fata cui...?! Ceea ce dumneata consideri teorie,eu ma lovesc zilnic in practica. Eu incerc sa nu jicnesc pe nimeni,dar spun ce gindesc,neacceptind neadevaruri tehnice...
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
DaniArad a scris:Dragilor un off topic oarecum, eu cred ca pe masina mia a fost schimbata chiuloasa, de ce spun asta pentru ca are seszor deasupra catalizatorului si nici un cablu care sa duca la el. Intrebarea mia este : Este vreo diferenta intre cea originala a masinii (cu dop) si a asta? . Vreau sa imi fac mototrul si nu stiu sa imi cumpar o chulasa de la srot si sa o fac sau e ok daca o fac pe asta. Va multumesc mult.


Ma puteti ajuta aici, ca vreau sa ma apuc de lucru si nu stiu ce e mai bine sa fac. Nu cunosc detalii. Va multumesc
  • DaniArad

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2004 XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Baieti cred ca s-a rezolvat problema, de ce spun cred e ca nu am mers foarte mult cu masina decat de la service acasa, insa cand am mers cu el spre mecanic s-a aprins martorul la presiune de ulei.
REPARATII:
-Schimbat ulei (Castrol w10-40) 120 lei
-filtru ulei 15 lei
-senzor 35 lei
-manopera 30 lei
TOTAL 200 lei

Drumuri bune !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR