razvy66
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
razvy66
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut!
Azi cand ieseam de pe o straduta laterala cu cedeaza , eram in treapta a doua si am accelerat puternic. Pe la 3000-3500RPM a aparut acel mesaj SVS si am constatat ca nu mai are putere deloc. Abia se tura pana la 2000 si apoi spre 2500 jumatate de minut ii lua sa ajunga. Dupa 10 minute oprita si repus contactul merge bine, dar parca nu mai trage la fel. SVS nu mai apare nici aprope de 4000. Am masina din semnatura (Astra J 2.0 DTH 160).
Cum pot verifica vizual acel furtun de la intercooler (unde e plasat,ce trebuie sa demontez -pentru ca spatiu in compartimentul motor la Astra este redus ) ?
Azi cand ieseam de pe o straduta laterala cu cedeaza , eram in treapta a doua si am accelerat puternic. Pe la 3000-3500RPM a aparut acel mesaj SVS si am constatat ca nu mai are putere deloc. Abia se tura pana la 2000 si apoi spre 2500 jumatate de minut ii lua sa ajunga. Dupa 10 minute oprita si repus contactul merge bine, dar parca nu mai trage la fel. SVS nu mai apare nici aprope de 4000. Am masina din semnatura (Astra J 2.0 DTH 160).
Cum pot verifica vizual acel furtun de la intercooler (unde e plasat,ce trebuie sa demontez -pentru ca spatiu in compartimentul motor la Astra este redus ) ?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am pus aseara diagnoza (una chinezeasca cu Bluetooth) si surpriza: nici un DTC.
Nu am dat clear, voi merge la service maine - am si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta defect si trebuie montat.
Am inspectat vizual furtunele, am accelerat-o/decelerat-o pe loc si s-a uitat cineva la ele, nu pareau sparte.
Nu am dat clear, voi merge la service maine - am si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta defect si trebuie montat.
Am inspectat vizual furtunele, am accelerat-o/decelerat-o pe loc si s-a uitat cineva la ele, nu pareau sparte.
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
am pornit azi masina si acelasi mesaj SVS. Am luat un op COM (china clone) si am facut diagnoza pe motor:
P0234 - <Unknown DTC>
(11) - Not present
P2015 - <Unknown DTC>
(23) - Not present
Am dat delete dupa care am reposrnit si P2015 - <Unknown DTC>(23) - present.
Google spune:P0234 Over Boost Condition P0234
P2015 23: Intake Manifold Runner Control Valve Actuator Internal Performance Too Long Low - Time
Sa inteleg ca s-a blocat ceva pe galeria de admisie? Actuatorul acvesta se curata/schimba?
P0234 - <Unknown DTC>
(11) - Not present
P2015 - <Unknown DTC>
(23) - Not present
Am dat delete dupa care am reposrnit si P2015 - <Unknown DTC>(23) - present.
Google spune:P0234 Over Boost Condition P0234
P2015 23: Intake Manifold Runner Control Valve Actuator Internal Performance Too Long Low - Time
Sa inteleg ca s-a blocat ceva pe galeria de admisie? Actuatorul acvesta se curata/schimba?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
P0234 am avut si eu cu ceva timp in urma... si era de la blocarea aleatoare a geometriei variabile din cauza depunerilor de funingine. Eu am schimbat turbina in garantie pana la urma, dupa ce in prealabil am curatat-o.
Actuatorul ala e de fapt o capsula vacuumatica comandata de electrovalva si comanda pozitia paletelor de pe platoul geometriei variabile, adica a fluxului de aer de pe evacuare catre palele turbinei. Posibil ca din cauza depunerilor sa nu pozitioneze corect paletele geometriei variabile... sau sa nu fie vreun corp strain in turbina, gen vreo bucata de clapeta de pe galeria de admisie. Da jos turbina si verifica starea ei...
Actuatorul ala e de fapt o capsula vacuumatica comandata de electrovalva si comanda pozitia paletelor de pe platoul geometriei variabile, adica a fluxului de aer de pe evacuare catre palele turbinei. Posibil ca din cauza depunerilor sa nu pozitioneze corect paletele geometriei variabile... sau sa nu fie vreun corp strain in turbina, gen vreo bucata de clapeta de pe galeria de admisie. Da jos turbina si verifica starea ei...
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Vesti noi:
Am fost la diagnoza la reprezentanta opel in Timisoara si este vorba doar de electrovalva. Relativ la galeria de admisie mi s-a spus ca am modelul nou si sa nu imi fac griji- am comandat piesele si astept sa ajunga.
Cu aceasta ocazie voi monta la electrovalva si un rezervor de vaccum .
Tot acum am schimbat regulatorul de debit de pe pompa de inalta: a scazut consumul, vibratiile si nu mai am oscilatii la ralanti.
Ce am observat: motorul e umed pe partea stanga (partea cu cureaua de accesorii) si miroare a fum/motorina grav. Voi merge sa investighez.
O zi frumoasa!
Am fost la diagnoza la reprezentanta opel in Timisoara si este vorba doar de electrovalva. Relativ la galeria de admisie mi s-a spus ca am modelul nou si sa nu imi fac griji- am comandat piesele si astept sa ajunga.
Cu aceasta ocazie voi monta la electrovalva si un rezervor de vaccum .
Tot acum am schimbat regulatorul de debit de pe pompa de inalta: a scazut consumul, vibratiile si nu mai am oscilatii la ralanti.
Ce am observat: motorul e umed pe partea stanga (partea cu cureaua de accesorii) si miroare a fum/motorina grav. Voi merge sa investighez.
O zi frumoasa!
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut baieti
de doua zile am avut si eu aceeasi simptoma la un opel insignia. Diferenta este ca la mine pe la2500 rpm motorul nu mai trage pentru 5 secunde imi apare svs dupa care trage normal. Am avut si eu probleme cu furtunul de la intercooler insa atunci treaba era permanenta nu doar de 5 secunde.
Aveti idee care este problema?
Multumesc anticipat
de doua zile am avut si eu aceeasi simptoma la un opel insignia. Diferenta este ca la mine pe la2500 rpm motorul nu mai trage pentru 5 secunde imi apare svs dupa care trage normal. Am avut si eu probleme cu furtunul de la intercooler insa atunci treaba era permanenta nu doar de 5 secunde.
Aveti idee care este problema?
Multumesc anticipat
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
Din pacate a inceput sa faca din ce in ce mai des. Nu stiu daca are legatura sau nu insa acum 3 zile am ramas fara baterie dintr-o prostie, am reusit sa o pornesc si dupa sper ca s-a incarcat pe drum Valcea-Bucuresti. A mai patit asa ceva cineva? pur si simplu imi taie pedala timp de 5 secunde dupa care totul revine la normal.
Multumesc
Multumesc
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
- stefan.marius41
- **
- 55 mesaje
- din 27 Jun 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
stefan.marius41
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2013
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Am scmibat electrovalva+adaugat rezervor de vacuum. Electrovalva nu se invata (cel putin cei de la Autoglobus nu au gasit in diagnoza lor aceasta optiune). Nu au rezolvat nimic, masina merge mai prost decat inainte chiar. A vazut cienva optiunea de reinvatare in vreun tool de diagnoza?
Raman la parerea ca am admisia colmatata si electrovalva nu avea mare treaba.
Raman la parerea ca am admisia colmatata si electrovalva nu avea mare treaba.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Electrovalva facea un zgomot ciudat la inchiderea capotei, Avea o problema la admisie, infundata, Am mers de 2 ori la reprezentanta opel, dupa lungi insistente (mare prostie sa te apuci sa educi meltenii) au demontat-o si curatat-o. dupa ce au montata admisia inapoi aceeasi eroare. Puteau sa dea un test de actuatoare inainte de a o demonta/curata/remonta. Poate daca o demontau din prima nu crapa actuatorul. Mi-au dat-o la fel cum le-am lasat-o si ridicand din umeri, Acum am schimbat-o si am mers 200 km cu ea. Deocamdata nu mai are probleme. Deocamdata. Am galeria veche, o sa o curat si sa o cercetez . Clapetele nu sunt rupte.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat