Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • sharky211

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ieri mi-am dat seama ca motorul nu mai trage cum trebuie. Când plec dupã loc schimb viteza pe la 3000 de ture în treapta a doua apãs accelerația la maxim și simt ca nu trage motorul ca acum câteva luni.pleacã lent nu are zbucnirea accea. De la ambreiaj nu cred ca este pt ca nu patineazã nu simt ca și Cum mașina se tueaza și nu am viteza. La ralanti mai am și o fluctuație foarte mica câteodatã insesizabila mașinã nu tremura. Câteodatã când schimb dupa teapta a treia a patra are un tremurat anormal. Prima oarã eu am zis ca nu dau drumul Cum trebuie la ambreiaj de nu trage dar ieri i am dat mașinã la un prieten și dupã mi a spus ce are mașina ta ca nu prea trage. Am fost la reprezentanta și mi a spus ca mașinã nu are nimic iar fluctuația minora de la ralanti nu știe de la ce este pt ca pe tester nu le da nicio eroare. Benzina numai de la rompetrol am bãgat mai precis efix 95. O sa încerc și omw sa vãd Cum se comporta. Ms și sper sa gãsesc o rezolvare
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica doua variante.... catalizator înfundat sau presiune benzina insuficienta.
Motorul consuma sau a consumat ulei?
Din simptome pare catalizatorul înfundat. Gazele ies cu presiune la țeava finala?
  • sharky211

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am bãgat ulei castrol 5w40 acum 7000 de km și nu mi a consumat. Un pic se observa pe joja nici mãcar jumãtate de liniuțã. Nu știu de gaze am fãcut itpul de curând și mi au ieșit cotele normale la gaze dar presiunea nu o știu. Eu mã gândeam ca ar fi undeva de la presiune în rampa ori pompa de benzina ori sa fie înfundat sita de la rezervor sau debitmetru de aer sa dea inormativ eornate la calculator si sa mi facasã amestecul gresit. Oricum imi consuma cam mult 9.5 imi arata mixtul si sonda lambda am schimbato anul trecut. Un mecanic mia spus ca nu are Cum sa fie catalizatorul înfundat pt ca se regenereazã singur. Dacã e catalizatorul ce trebuie sa fac pot sa merg mai mulți km și sa o țin turata pe la 5000 sa se curețe?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Filtrul DPF se regenereazã catalizatorul nu.
Dacã era mecanic cum pretinde îți spunea cum se poate verifica dacã este înfundat.
Ca sa masori presiunea benzinei costa cat un pachet și jumate de tigari
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,074
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca se trage de la sistemul TwinPort, care este blocat...
  • sharky211

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2015

  • Mesaj Privat
si cum pot sa rezolv asta daca ar fi de acolo? o sa ma duc la reprezentanta saptamana asta si o sa le zic sa verifice si catalizatorul si presiunea in rampa si daca zici ca ar putea fi sistemul TwinPort o sa le zic sa-l verifice.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Aceeasi problema o am si eu,astra h z16xep.Ieri am revenit din vacanta unde am facut 760 km si am consumat cam 50-52L benzina.Cam mult nu?La fel ca si colegul de mai sus si eu am probleme cu puterea.Distanta de 760 km ,am parcurs-o pe ruta Bucuresti-Sunny Beach Bulgaria unde este o zona de deal si apoi 30km de serpentine unde nu poti merge mai mult de 40km/h.In sarcina la deal imi arata BC-ul consumuri f mari ,dar si la drum drept la 80km/h cu 3000 rpm intr-a patra, imi arata 10-11 consum instant.Mult nu?Si macar nu aveam nici puterea necesara,calcam acceleratia la blana dar degeaba,avea doar un punct in care tragea dar ca o baba,exact ca vechea Dacie cand iti trebuia 2-3km pt a face o depasire.Am incercat sa schimb vitezele pe la 4000rpm dar degeaba.Ulei nu a papat deloc (GM 10w40 schimbat acum 1000 km),bujii noi NGK,curatat EGR,clapeta acceleratie,filtre noi...Ce-o avea mai frate?Eroare are doar una cu cheita 1113,specifica twinportului.Ma gandesc ,ca am o mica probl. la galerie ,imi baga gaze in masina,cu capota deschisa daca stau deasupra galeriei miroase tare a gaze de sub tabla aia galvanizata care acopera evacuarea,tabla care nu am reusit s-o scot pana acum ca nu am avut timp.O fi catalizatorul infundat sau valva PCV?(cand scot joja sau busonul de la ulei scade turatia)La service nu cred ca ajung curand si d-aia as avea nevoie de sfaturile voastre.Ms.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut.Aceeasi problema o am si eu,astra h z16xep.Ieri am revenit din vacanta unde am facut 760 km si am consumat cam 50-52L benzina.Cam mult nu?La fel ca si colegul de mai sus si eu am probleme cu puterea.Distanta de 760 km ,am parcurs-o pe ruta Bucuresti-Sunny Beach Bulgaria unde este o zona de deal si apoi 30km de serpentine unde nu poti merge mai mult de 40km/h.In sarcina la deal imi arata BC-ul consumuri f mari ,dar si la drum drept la 80km/h cu 3000 rpm intr-a patra, imi arata 10-11 consum instant.Mult nu?Si macar nu aveam nici puterea necesara,calcam acceleratia la blana dar degeaba,avea doar un punct in care tragea dar ca o baba,exact ca vechea Dacie cand iti trebuia 2-3km pt a face o depasire.Am incercat sa schimb vitezele pe la 4000rpm dar degeaba.Ulei nu a papat deloc (GM 10w40 schimbat acum 1000 km),bujii noi NGK,curatat EGR,clapeta acceleratie,filtre noi...Ce-o avea mai frate?Eroare are doar una cu cheita 1113,specifica twinportului.Ma gandesc ,ca am o mica probl. la galerie ,imi baga gaze in masina,cu capota deschisa daca stau deasupra galeriei miroase tare a gaze de sub tabla aia galvanizata care acopera evacuarea,tabla care nu am reusit s-o scot pana acum ca nu am avut timp.O fi catalizatorul infundat sau valva PCV?(cand scot joja sau busonul de la ulei scade turatia)La service nu cred ca ajung curand si d-aia as avea nevoie de sfaturile voastre.Ms.
  • costin2016

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2016

  • Mesaj Privat
dorojan viorel maria , sa stii ca aceeasi problema am avut si eu, pe drumul de intoarcere sunny beach-varna, problema intalnita de 2 ori, in 2012 si 2015.eu imi recunosc incompetenta in probleme auto si fara a fii mistic cred ca in zona aceea e ceva de genul triunghiul bermudelor ( glumesc, evident ).
concret - plecat vara in iulie , ori pe traseu a3-bucuresti-giurgiu-autostrada bulgaria-varna- sunny beach sau pe ruta a3-bucuresti-a2-vama veche-varna-sunny beach, masina incarcata, clima la maxim, 3 persoane in masina , filtrele si uleiul schimbate in mai-iunie ( bujiile le schimb cam la 3-4 ani) , ideea este ca cel putin pana la sosire consumul il aveam de 8 la suta ( pe autostrada chiar 7,2 la suta).problema aparea la plecare , in conditiile in care masina era nepornita de 8-9 zile ( durata sejurului) , lasata in parcare in soare si caldura.pe distanta de aprox.60 km daca bine zic intre sunny beach si varna de la plecarea din statiune aveam un consum de 38 la suta care pana la apropierea de varna scadea undeva spre 17-20 la suta apoi pana la intrarea in tara si drumul catre ploiesti se stabiliza la acel 8 la suta de la plecare.mereu inainte de intrarea in bulgaria alimentez in romania la giurgiu sau mangalia , cel putin dupa consumurile fantastice pe care le aveam la plecarea din sunny beach alimentam in varna la omv-ul dinspre iesire de langa mall.
mentionez ca nu mi se aprindea nici u bec pe bord, nu simteam miros de gaze , la un moment dat am avut senzatia ca este mai evident mirosul de benzina in habitaclu , uleiul in limitele normale, joja spre maxim.
rugam cei mai priceputi in domeniu sa ne lumineze, anticipate multumiri !
  • Amastrah

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Va salut, sunt nou in club dar va spun cu siguranta ca daca opelul nu mai are viata, adica nu mai trage, aveti probleme la bobina de inductie. Aceasta se afla deasupra motorului, este din pacate turnata si trebuie cumparata una noua.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@Amastrah.Nu sunt prea increzator in ce spui dar voi schimba bobina cu una perfect functionala.Am doua Astra un G su un H cu aceeasi motorizare si stiu cum face cand e bobina ca am ramas pe la Rasnov in Ianuarie cu G-ul cand s-a dus bobina si mergea in 3 pistoane si pe deasupra se aprinde si martorul motor care incepe sa palpaie la acceleratii mari,eu abea am ajuns atunci in Bucuresti cu 80 km/h in treapta a 5a.Am bobina de la G care am reparat-o eu si merge brici cu toate ca am acum o bobina noua pe masina,o voi testa cu amandoua si revin cu rezultatul.Chiar acum m-am intors de la munte,de undeva mai departe de Curtea de Arges unde am facut 350km cu 30l benzina,cu aerul pornit 80% din drum!Consum exagerat,nu?Astept sfaturi.Multumesc.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
sa nu fie din twinport problema. si eu patesc asta, dar rareori.
  • Amastrah

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Incearca sa o inlocuiesti ci cea pe care o ai si daca nu e bobina elimini o cauza:-)
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
in cazu meu, lambda 1 si 2 sunt noi, bobina noua, capac cu valva pcv relativ nou, motor segmentat. practic cam totul este nou. Cand amdessfacut motorul singurul lucru care nu l-am verificat a fost catalizatorul si sistemul twinport.
PS: Cum se verifica catalizatorul?
  • Phantom

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Blocheza tija twinport pe deschis, Vezi daca mai face asa.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cum se blocheaza tija twinport pe deschis?O pot bloca si apoi sa fac o tura sa vad cum este?Si dimineata inainte sa plec la munca am facut testul cu pedalele si au aparut din nou codurile care le stersesem ,adica 1614;1616-SBDS interactive code,ceva cu CIM-ul.Au vreo legatura cu consumul asta?Alte coduri nu am.Ms.
  • dorojan viorel maria

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am inlocuit bobina cu cea noua si nu s-a schimbat nimic...
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Aceeași problemã o am si eu. Cu AC pornit nu are putere absolut deloc pânã în 2500 ture.Ce am observat , cã dacã îi dau dezactivare twinport din opcom, merge f bine. Dar asta tine câteva secunde apoi se activeazã .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Pai cu ac pornit e cam puturoasa de fel. Pierde cam 7 hp cu ac on.
@dorojan viorel ai aruncat banii aiurea. Ce bobina ai luat? Am scris mai sus ca am schimbat si bobine si sonde si tot degeaba. Mie cand imi devine lenesa imi genereazã eroarea de amestec sãrac
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Pierde cam toți caii , nu decât 7. Am si gpl cu injecție lichida Vialle si da rateuri cu Ac pornit pe lângã faptul cã nu trage absolut deloc. Cum dezactivez twinport , merge normal. As bloca tija twinport dar nu pot sa bag mana la ea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR