popicadi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salutari! Dupa o lunga perioada de pauza am reachizitionat un opel. Mai exact o vectra din 2008, 1,9 , 120cp, 121.000 km. Eu sunt al 3 lea propietar , masina fiind cumparata de noua din tara. Cel de-al doilea propietar imi este prieten deci am incredere in km el cumparand masina la 60.000 km in 2010.
Problema mea legata de masina este ca porneste relativ greu in sensul ca de pe o zi pe alta invarte aproximativ 4-5 secunde iar dupa aceea cam 1 maxim2 secunde. Nu stiu daca trebuie sa-mi fac probleme dar la cealalta masina porneste intodeauna la sfert. O alta chestie care mi-a atras atentia e ca sorbul din rezervor se aude aproximativ 15 secunde atunci cand pun contactul. Sincer imi pare o eternitate si sunt curios daca si ceilalti posesori se aude tot asa de mult. Fum nu scoate de nici o culoare iar dupa ce porneste functioneaza perfect. Ca o mentiune in iarna au fost schimbate bujiile si bateria. Iar ce am mai constatat e ca dupa ce am lasat-o cu ,,botul,, in jos am observat ceva urme de motorina la capacul firltului de motorina. Daca e pozitionata masina la orizontala nu se observa nimic.
Multumesc pentru eventualele raspunsuri si as fi recunoscator daca as rimi un nr de tel al unui service din Timisoara specializat in Opel.
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z19DT
Problema mea legata de masina este ca porneste relativ greu in sensul ca de pe o zi pe alta invarte aproximativ 4-5 secunde iar dupa aceea cam 1 maxim2 secunde. Nu stiu daca trebuie sa-mi fac probleme dar la cealalta masina porneste intodeauna la sfert. O alta chestie care mi-a atras atentia e ca sorbul din rezervor se aude aproximativ 15 secunde atunci cand pun contactul. Sincer imi pare o eternitate si sunt curios daca si ceilalti posesori se aude tot asa de mult. Fum nu scoate de nici o culoare iar dupa ce porneste functioneaza perfect. Ca o mentiune in iarna au fost schimbate bujiile si bateria. Iar ce am mai constatat e ca dupa ce am lasat-o cu ,,botul,, in jos am observat ceva urme de motorina la capacul firltului de motorina. Daca e pozitionata masina la orizontala nu se observa nimic.
Multumesc pentru eventualele raspunsuri si as fi recunoscator daca as rimi un nr de tel al unui service din Timisoara specializat in Opel.
Simptome:
Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2008
Cod motor: Z19DT
- catalin1985
- ***
- 792 mesaje
- din 25 Oct 2009
- Astra 2016 B16XER
- Giurgiu
catalin1985
- Mesaje scrise: 792
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Se pare ca tu ai timp de ....,,stat,, ..de ce astepti sa vezi cind se opreste de fapt pompa nu sorbul....ca sorbul nu trage fara pompa?!Si da acest tip de motor porneste mai greu pentru ca este common rail.....si daca porneste greu ...se poate face un test retur injectoare...si daca pierd presiune le repari....cam 1400 lei...spun din experienta...ar fi bine sa fie carbunii sau acumulatorul...iesi mai ieftin!
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
E normal sa pompeze 10-15 secunde inainte de pornire...
Dar e si mai normal sa pompeze continuu cat motorul e pornit, dar din cauza ca motorul e diesel, acopera zgomotul pompei...
E normal ca un cr sa porneasca mai greut decat un pd, pentru ca asa sunt proiectate.. dar daca porneste mult mai greu, atunci e o problema pe undeva...
Bujiile incandescente au rol de dop vara... nu influenteaza cu nimic pornirea...
Dar e si mai normal sa pompeze continuu cat motorul e pornit, dar din cauza ca motorul e diesel, acopera zgomotul pompei...
E normal ca un cr sa porneasca mai greut decat un pd, pentru ca asa sunt proiectate.. dar daca porneste mult mai greu, atunci e o problema pe undeva...
Bujiile incandescente au rol de dop vara... nu influenteaza cu nimic pornirea...
popicadi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2016
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri! O sa incerc sa rezolv problema prin eliminarea cauzelor. Ideea e ca aceasta vectra e a doua masina si nu o folosesc foarte des iar cand o folosesc e pentru drumuri mai lungi. Pornitul nu e foarte deranjant doar ca nu imi place sa am probleme nerezolvate. Astept o recomandare de mecanic/service specializat in opel aici in Timisoara. Multumesc!
popicadi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2016
- Mesaj Privat