Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • gheorghe ursan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc 2Kappa maine merg oricum la un service ca se pare ca azi a inceput sa faca urat CRED pompa de apa(se aude un huruit si mie frica sa mai merg cu ea asa sa nu se intample ceva mai grav) si o sa intreb si de unghi sa vad cat e.Pompa de apa + manopera e 250 de euro,din ce am citit pe forum am vazut in romania preturi mult mai bune dar din pacate nu pot merge cu masina cu pompa stricata.Eu ajung in romania de abia la finalul lunii iulie.Ce am facut totusi azi am schimbat rotile fata intre ele ca mia zis un prieten ca nu sunt bine orientate canelurile de pe cauciucuri dar nu am mai reusit sa fac proba sa vad daca a disparut vibratia ca am sesizat problema cu pompa(de fapt vecinul care a fost sofer o viata intreaga a auzit zgomotul si a dat verdictul,acu ramane sa vedem maine ce zice service-ul)
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu zic ca nu trebuie sa te grabesti, cauta pe net/ Ebay si o sa gasesti pompa de apa cu 40-50 euro, de preferabil marca HEPU, dar si manopera sub 100 euro. Nu necesita mai mult de 2 ore de munca daca totul merge bine si se desfac toate surubelele. Ai topic la noi cu lux de amanunte.
Poate te ajuta sa gasesti seria pompei in functie de motor, an, samd
http://webshop-cs.tecdoc.net/hepu/home.jsp
selector limba
http://www.hepu.de/cms/default.aspx?CID=10
Intreaba ce se intampla daca se rupe un surub, care sunt costurile suplimentare mai exact. Unii pun la socoteala si timpul care trece pana vine curierul cu spiralul necesar.
Bafta!
  • fayardu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut!zimi te rog,,,,tu ai gasit originala bucsa de caseta directie opel agila sau ai modificat?
  • fayardu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2014

  • Mesaj Privat
[quote="florinel-vasile"]eu am schimbat bucsa caseta directie fara sa dau caseta jos.m-am cam chinuit un pic deoarece nu am canal sau elevator,dar am rezolvat jocul din caseta.am folosit o bucsa de dacia nova care m-a costat 1,5roni din care am taiat partea cu pinteni ramanand 22 milimetrii din bucsa.[/quote
dami te rog mai multe detalii,,,trebuie neaparat sa o schimb si eu,,,si nu gasesc originala,,,,,,si se aude rau la drum denivelat tare!
  • me_stelian

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Va salut!

Ma poate ajuta cineva cu o bucse de teflon manufacturata? Cele bricolate din bucse de Nova/Solenza nu sunt foarte rezistente si - desi sunt ieftine si destul de usor de inlocuit - trebuiesc inlocuite destul de des (am schimbat 3 in interval de 2 ani).

Multumesc anticipat!

Sa auzim de bine,
Marius
  • ady_maka

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Timis
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut, aceiasi problema o am si eu cu bucsa de la caseta de directie. Dupa cum au spus si alte persoane, nu se gaseste kit de reparatie pt asa ceva, dar au mai fost care le-au reparat singur( cu o bucsa facuta manual). As vrea sa stiu daca e dispus cineva din cei ce au facut-o sa ajute si pe altii cu problema asta. Eu nu am cunostiinte la strung si chestii de genu. Va multumesc pentru intelegere.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Chiar tot eu sa va invat ?
Se citeste discutia, de exemplu la pagina 10 este cineva care a facut si chiar bine, se da click pe mesajele lui si la unul apare si nr de tel, iate mare filozofie...
Sau, vezi la sectiunea reparatii casete servodirectie, o faci pachet sau poate iti vinde numai bucsa.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi când mergeam cu mașinã intr-o curbã de 90° am simțit ca sã blocat volanu intr-o poziție pt o secundã și a fost nevoie sã trag mai tare de volan ca de obicei, și parcã pe linie dreaptã îmi cam trepideazã volanu, dacã știe careva cauza sau vreo pãrere este bine venitã
Drumuri bune
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pai verifici daca nu ai surprize la alimentare/ functionare EPS, desfaci toata articulatia si verifici inclusiv caseta, rulmentii de sub flansa, apoi treci la contact de volan. Treburi serioase cu blocatul asta. Bafta!
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ok
Mulțumesc mult
  • florinneculai

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Meriva 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua
Am si eu o problema la Agila, in mers se aude o bataie ca de planetara, am schimbat rulmentul dreapta dar degeaba.Se aude la viteza (peste 50-60), cand virez putin dreapta.Poate fi din diferential , sau din cauza uleiului din cutie?
  • Patratel

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cine poate sa-mi spuna care e castigatoarea pt agilele noastre.
http://www.depozituldesimer...ectie-opel-488039
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca la primele doua pozitii nu difera decat materialul, atunci
ambele se potrivesc (Dint. 22mm).
Cam mult 88 lei pe langa cei 2-3 lei (bucsa de supernova) !
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut!
Am gãsit https://www.clubopel.com/lin...ectie-opel-488039 în urmã cu mai mult timp și am solicitat magazinelor de piese auto din zona mea sã-mi aducã bucșa respectivã dar nimeni nu o gãsește dupã codul menționat pe site la distribuitorii de piese auto(respectiv cod SKU 6049 sau SKU 6062).Poate cunoașteți un alt cod complementar/similar pentru acest produs pe original.

(Nu am îndrãznit sã comand personal la ,,Depozitul de simeringuri,, deoarece cu transport curier mã usturã la buzunar.Magazinele de piese auto au discont-uri la comenzi și s-ar putea sã ies mai ieftin.Am vrut sã pun bucșa de Super Nova dar materialul din care este fãcutã-poliuretan- este prea ordinar.)
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Bucsa de supernova o am de peste 20000Km si inca nu troncane.
Singurul dezavantaj pe care il vad eu este ca necesita usoara prelucrare,
asa cum a scris colegul nostru:
Bogdan-Craiova a scris:Rezolvare bucse caseta directie Agila : Se cumpara una bucata bucse
de Dacia Nova ( 4 lei-foarte scumpa), se taie cca 1 mm din lungimea ei, se slefuieste exteriorul
bucsii cu un smirlgher de granulatie mai mare pina cind aceasta va intra un pic mai fortat in
caseta. Precizez faptul ca diametrul bucsii de Nova este identic ca la Agila,singura diferenta este
de grosime exterioara si de lungime. ............

  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut !
Problema s-a agravat.
La plecarea ușoarã de pe loc,atunci când virez în scurt dreapta/stânga aproape de maxim,se aude un trosnet dedesupt dreapta/centru destul de accentuat ca intensitate sonorã.
Același trosnet se aude și atunci când mã deplasez drept pe drumuri denivelate atunci când una din roți scapã brusc și nu se mai aflã în plan orizontal cu cealaltã fiind decalatã în plan vertical mai sus sau mai jos datoritã denivelãrilor din teren(diferențe de nivel 10-30 cm ale roților în plan vertical una fațã de cealaltã - pe drumuri de câmp).
Când mã deplasez drept pe șosea sau virez în curbe largi ,trosnetul nu este prezent. De asemenea la viteze mari 110-140 km/h se simte o instabilitate a direcției perceputã în volan. La deplasare,pe denivelãri mici se aud bãtãi înfundate de dedesupt în zona centru cu ecouri în bord(ca un ax bãgat într-o țeavã pe toatã lungimea care la trepidații se lovesc între ele).
Am citit toatã rubrica și am observat cã @2kappa a mai avut simptome de acest gen dar nu am înțeles care ar fi cauza acestor trosnete .
Am fost cu mașina la un mecanic ,a ridicat-o pe elevator ,a verificat prinderile la brațe,pivoți,amortizoare,barã stabilizatoare antiruliu, tampoane motor și cutie de viteze,jocul la roți și nu a gãsit nimic suspect.Cu roțile fațã suspendate și motorul pornit,a cuplat-o în sarcinã,a rãsucit volanul stânga/dreapta la maxim de mai multe ori și trosnetul nu se aude,se aude numai când roțile se aflã în contact cu solul și,la virarea volanului întâmpinã rezistența obișnuitã.I-am fãcut și geometria roților și nu am scãpat de trosnete.I-am adus în discuție și despre bucșa casetei de direcție și mi-a spus cã nu ar crede sã fie de-acolo.
Trosnetul se aude ca și când -la virare- un dinte de pe cremalierã ar scãpa brusc de pe axul danturat în spiralã(probabil,datoritã uzurii bucșei, cremaliera sã nu mai fie ghidatã cum trebuie pe dantura spiralatã a axului care o acționeazã și dinții sã nu mai calce cum trebuie unul în altul).
Sunt receptiv la toate sugestiile voastre în legãturã cu acest subiect.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ma indoiesc sa sara vreun dinte al pinionului peste dantura cremalierei.
Daca bucsa are uzura mare, cremaliera nu mai circula coaxial in interiorul casetei.
Oricum trebuie demontata caseta, inlocuit bucsa, inspectati rulmentii pinionului.
Inainte de demontarea pinionului scoateti un capat al cremalierei fata de caseta
la o cota pe care o memorati (de exemplu capatul din stanga al cremalierei il
aduceti la 10 cm fata de buza tubului casetei apoi marcati pozitia axul pinionului
fata de caseta, a.i. la remontare pinionul sa ajunga fix in aceiasi pozitie), de
asemenea marcati pozitia dopului filetat ce tensioneaza impingatorul, daca este
cazul la remontare il mai puteti stranga cativa mm in plus - obligatoriu verificati
cursa utila a cremalierei, cursa ce trebuie sa fie fara tendinte de blocaj.
Nu uitati sa gresati atat angrenajul cat si cremaliera.

ps: presupun ca nu sunt jocuri in articulatiile bieletelor de directie si a capetelor de bara.
  • PCL

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Va salut. Stie cineva de unde se poate comanda exact,faimoasa bucsa de teflon ce se monteaza in caseta de directie,sau compatibilitatea cu alte modele? Nu stiu ce sa comand,am gasit pe vreo doua site-uri insa nu cunosc specificatiile. Este cumva aceiasi cu cea de pe Corsa C ? Stima .


MODEL: Agila 2001
MOTOR: Z10XE
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu este ca la Corsa c dar seamana.
Se poate face din polipropilena si siguranta cumparata, cauta discutia si ai totul acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR