Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
ibmm
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 2001 z1.2xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Ulei am bagat mobil 1 5 30 sintetic filtre am pus doar mann filter nu am curatat baia eu ma gandesc sa nu fie si altceva dar nu stiu ce
Am incarcat pe youtube un video sper sa il puteti vedea
https://m.youtube.com/watch?v=PpqxZQI4Gls
Am incarcat pe youtube un video sper sa il puteti vedea
https://m.youtube.com/watch?v=PpqxZQI4Gls
ksd
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare
Aceeasi problema o am si eu cu tachetii/culbutorii dar la mine se aude doar la cald.
Si nu doar cand ajunge motorul la 90 de grade, trebuie sa stea cel putin 15 minute la 90 grade turata pe la 3000-4000 rpm. Dupa chestia asta, incepe sa se auda un culbutor (sau mai multi).
Nu pricep...daca ar avea o problema de ce nu face si la rece?
De ce nu face la cald daca o las doar la relanti fara sa o tin turata 15 minute?
Daca opresc motorul si il las sa se raceasca, la pornire totul e ok, fara zgomote.
La plimbarile prin oras e ok, dar la drum lung, unde sta mai mult timp la 3000 rpm e criminal si mi-e frica sa nu se uzeze ceva prin motor din lipsa de ulei.
Distributia pare ok, lantul nu e slabit, nu am zgomotul specific.
A fost foarte multa mizerie in motor de la achizitie filtrul de ulei tot prinde cenusa. Am curatat ce am putut fara sa dau baa de ulei jos.
https://youtube.com/watch?v=MsQOIDtHAbc
Aceeasi problema o am si eu cu tachetii/culbutorii dar la mine se aude doar la cald.
Si nu doar cand ajunge motorul la 90 de grade, trebuie sa stea cel putin 15 minute la 90 grade turata pe la 3000-4000 rpm. Dupa chestia asta, incepe sa se auda un culbutor (sau mai multi).
Nu pricep...daca ar avea o problema de ce nu face si la rece?
De ce nu face la cald daca o las doar la relanti fara sa o tin turata 15 minute?
Daca opresc motorul si il las sa se raceasca, la pornire totul e ok, fara zgomote.
La plimbarile prin oras e ok, dar la drum lung, unde sta mai mult timp la 3000 rpm e criminal si mi-e frica sa nu se uzeze ceva prin motor din lipsa de ulei.
Distributia pare ok, lantul nu e slabit, nu am zgomotul specific.
A fost foarte multa mizerie in motor de la achizitie filtrul de ulei tot prinde cenusa. Am curatat ce am putut fara sa dau baa de ulei jos.
https://youtube.com/watch?v=MsQOIDtHAbc
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
catastefan a scris:@Motty14 dacã nu ai curãțat baia de ulei și sorbul e posibil sa nu ai suficienta presiune de ulei .........
Asta ti-am sugerat și eu. Cu motorul la 90 de grade trebuie sa ai minim 1.5 bar.
Lasã pompa deocamdatã....da jos baia și curata sorbul dar înainte de a face asta fa un engine flush.
Ultima modificare făcută de catastefan la Vin 24 Jun, 2016 1:33 pm
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Masoara presiunea ca sa ai un punct de plecare.
În funcție de rezultat vei ști ce faci în continuare.
Engine flush se face când schimbi uleiul pentru ca uleiul nu mai e utilizabil dupã Engine flush.
Dacã presiunea e mica sau la limita faci Engine flush....apoi dai uleiul și filtrul jos. Dai Baia și cureți sobul apoi ulei curat 0W40 sau 5W40 de la Mobil1 și filtru cu supapa Mahle OX173D.
În funcție de rezultat vei ști ce faci în continuare.
Engine flush se face când schimbi uleiul pentru ca uleiul nu mai e utilizabil dupã Engine flush.
Dacã presiunea e mica sau la limita faci Engine flush....apoi dai uleiul și filtrul jos. Dai Baia și cureți sobul apoi ulei curat 0W40 sau 5W40 de la Mobil1 și filtru cu supapa Mahle OX173D.
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pompa de ulei pica foarte foarte foarte rar....deci las-o ultima.
Curata sorbul si baia. Sorbul de demonteaza din baie si se arde cu flacara altfel nu ai acces la toata sita.
Altceva ar fi sa ai canale de ungere obturate cu mizeria..calamina din cauza uleiul prost sau contrafacut. Pentru asta ti-am recomandat sa faci engine flush....ca sa dizolve depunerile din motor si canale de ungere.
Curata sorbul si baia. Sorbul de demonteaza din baie si se arde cu flacara altfel nu ai acces la toata sita.
Altceva ar fi sa ai canale de ungere obturate cu mizeria..calamina din cauza uleiul prost sau contrafacut. Pentru asta ti-am recomandat sa faci engine flush....ca sa dizolve depunerile din motor si canale de ungere.
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Am revenit , astazi am fost cu ea la mecanic, test presiune ulei: cu motorul rece 4-5 bar, cu motorul la 90 grade 1.5 bar , e ok ? Ce parere aveti, azi am mai observat 3 chestii la corsa mea,
1. Electroventilatoru pleaca direct le treapta 2 si nu stiu de ce , mi-sa spus ca ar fi rezistenta gmv dau ceva de genu.
2.am pus ureche pe motor si tacanitul care se aude nu vinde sub capacul de la tacheti, deci nu cred ca sunt tacheti, mai degraba parca vine de pe la injectoare se poate auzi de la vrun injector sau de la toate? Precizezi ca am facut si un tes injectie cu testerul si nici o eroare
3.si ultima am observat ca pe la sezorul pe presiune ulei pierde ulei foarte putin?
1. Electroventilatoru pleaca direct le treapta 2 si nu stiu de ce , mi-sa spus ca ar fi rezistenta gmv dau ceva de genu.
2.am pus ureche pe motor si tacanitul care se aude nu vinde sub capacul de la tacheti, deci nu cred ca sunt tacheti, mai degraba parca vine de pe la injectoare se poate auzi de la vrun injector sau de la toate? Precizezi ca am facut si un tes injectie cu testerul si nici o eroare
3.si ultima am observat ca pe la sezorul pe presiune ulei pierde ulei foarte putin?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Presiunea este chiar la limita inferioara....nu prea e de dorit. La 95-97 de grade este sub limita.
Ce as face eu in situatia ta.....
1. test de compresie pe cilindri pentru a elimina o cauza foarte importanta.... pret undeva la 20-30 ron ( poate fi bataie de piston )
2. demontare baie de ulei si curatare sorb ulei ( prin ardere cu flacara deobicei ) ....nepretuita...
3. verificare strangere axe cu came....( poate fi o sursa de bataie in motor si de pierdere de presiune de ulei)....face somnul usor...
Ce as face eu in situatia ta.....
1. test de compresie pe cilindri pentru a elimina o cauza foarte importanta.... pret undeva la 20-30 ron ( poate fi bataie de piston )
2. demontare baie de ulei si curatare sorb ulei ( prin ardere cu flacara deobicei ) ....nepretuita...
3. verificare strangere axe cu came....( poate fi o sursa de bataie in motor si de pierdere de presiune de ulei)....face somnul usor...