Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Simptome: Salutari! Am achizitionat un cd-player nou, l.am montat toate bune, iar cand l.am dat mai tare s.a oprit brusc. Ceva s.a intamplat ca nu mai vine tensiune pe firul galben. Totodata am observat ca nu mai funtioneaza buzzer.ul de avertizare. Altceva nu am observat sa nu functioneze. Am verificat toate sigurantele si sunt ok. De la ce ar putea fi? Multumesc anticipat.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2002
Cod motor: z16xe
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
sigurantele se verifica cu aparat de masura sau lampa de control nu ---ochiometric---
asa ca mai verifica inca o data sigurantele
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am descoperit buba, siguranta 21 era arsa, nu stiu cum dar mi-a scapat din vedere fiind doar de 5 amperi, eu asteptandu-ma sa fie mai mare. Am descoperit si cauza din care s-a ars, mufa player-ului avand firele de + inversate, astfel ca player-ul se alimenta din firul subtire rosu din instalatia masinii(cel galben al player-ului teoretic). Am inversat firele astfel incat firul galben al player-ului, adica alimentarea principala, se conecteaza in firul rosu gros din instalatia masinii(cel care are curent si fara cheie in contact, de care depinde retinerea setarilor), iar firul rosu al mufei player-ului se alimenteaza din firul subtire rosu al instalatiei masinii, pe care vine curent doar cand e cheia in contact(firul care comanda pornirea player-ului cand pui contactul). Sper sa ma fi facut inteles, in caz ca cineva mai intampina aceasta problema sa stie ce are de facut.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca e o mica vrajeala...! Nu ai facut nici o precizare referitor la faptul ca inainte sau dupa inversare,te-ar fi "deranjat" lipsa memorarii posturilor si nevoia de a cauta de fiecare data postul dorit... Ti-am ridicat o "minge" la fileu,sa vad argumentele...!
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nu am ce argumenta, inainte de a-mi arde siguranta l-am pornit pentru 4-5 minute, am intrat putin pe la setari si dupa asta l-am dat mai tare si mi-a ars siguranta si l-a oprit. Pentru cultura ta, nici nu am adaptor la antena pentru a utiliza radio. Ar fi mai folositor sa dam raspunsuri pertinente decat sa aruncam cu noroi. O seara buna!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Silviu1393 a scris: Sper sa ma fi facut inteles, in caz ca cineva mai intampina aceasta problema sa stie ce are de facut.
Imi pare rau dar nu te-ai facut inteles...! Intr-una din situatii(inainte de modificare sau dupa) firul cu plus permanent,nu alimenteaza circuitul memoriilor,fapt ce creeaza situatii enervante(cel putin). Tu nu ai precizat in discutie nimic referitor la acest "incovenient"... Pentru a avea o imagine reala asupra valorilor ce trebuie sa le aiba sigurantele,poti conecta un ampermetru pe fiecare fir de alimentare(plus) si se poate citi amperajul(consumul),fapt ce e posibil sa-ti rastoarne citeva din afirmatiile facute... Orice idee,afirmatie,neargumentata e egala cu 0(zero)...
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am precizat ca "sper" sa ma fi facut inteles. Daca m-am facut sau nu pentru unii sau pentru altii nu stiu, am incercat sa detaliez problema si rezolvarea in cazul meu. Pentru mine unul, daca altcineva scria ce am scris eu aici inaintea mea, era mai mult decat lamuritor si nu mai deschideam acest topic. Tu daca voiai sa faci ceva in ajutorul colegilor si al cititorilor acestui forum, veneai cu completari. Dar cum spuneam mai sus, suntem buni cand e vorba sa auncam cu noroi si sa ne dam cocosi in fata altora.

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"Dar cum spuneam mai sus, suntem buni cand e vorba sa auncam cu noroi si sa ne dam cocosi in fata altora. "...Te rog sa citezi o fraza din care sa reiasa ca arunc cu NOROI si ma dau COCOS... "Inconvenientele" de care te-ai lovit,acceptind ca ai facut acele schimbari de fire,nu pomenesti deloc(logic exista),acesta e faptul care m-a determinat sa numesc operatiunea,o mica vrajeala...! Folosirea de cuvinte "tari",e strict problema domniei tale...Apropo de informatii...

www.clubopel.com/viewtopic.php?t=19855 pagina 2,ultimul post...problema a mai fost discutata,faptul ca nu ai gasit-o...!
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ca sa iti fac pe plac, voi scrie ultimul post in care iti voi mai raspunde. In totalitate, primul tau post aici a fost sarcastic. Ca sa te citez" Ti-am ridicat o "minge" la fileu,sa vad argumentele...! ". Ai avut impresia ca am deschis acest topic doar ca sa ma dau mare cu ingineria descoperita de mine. Nu am niciun interes sa ma dau "smecher' aici, daca am avut o problema am intrebat, am cautat. Daca am putut ajuta pe cineva cu un sfat am facut-o. Nu m-am bagat in seama doar de dragul de a fi la numar. Asa si cu topicul acesta, am intampinat problema si nu-i gaseam rezolvare, mai ales nu stiam cauza. Intre timp am sapat si am descoperit ce si cum. Am considerat ca ar fi bine sa scriu aici poate poate va folosi cuiva. In legatura cu topicul ce mi l-ai dat tu mai sus, fara suparare, dupa numele titlului cam greu de gasit ce cautam eu. Am gasit mai multe topicuri asemanatoare, insa fara vreo rezolvare, adica ramase necompletate, de aceea am considerat ca ar fi ok sa scriu eu ce am intampinat si cum am rezolvat.
Tu, daca nu incercai sa faci pe cocosul, veneai cu o completare vis-a-vis de memorarea posturilor radio sau mai stiu eu ce inconveniente. O seara buna!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
"Ascunderea" faptului ca te-ai lovit de acel inconvenient(lipsa memorarii posturilor),inainte sau dupa inversarea firelor,m-a facut sa numesc operatiunea "o mica vrajeala".Daca prezenta-i neplacerile "ingineriei" tale,discutia era incheiata...,dar eu nu pot sa accept ca o solutie incorecta tehnic,este prezentata ca ceva folositor pentru altii...! Prin "ridicarea mingii la fileu",de fapt,te-am lasat sa explici singur acele inconveniente,dar nu ai facut-o,aceasta consolidindu-mi o anumita opinie... Despre termenul "cocos",cred ca ai dreptate,am o tenta de a provoca,incita,pe cei din jurul meu sa gindeasca corect tehnic(in cazul nostru),la baza stind obligatoriu argumentele...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR