- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Cauta unul pt. combustibil. Nu merge orice tip de furtun.
Presiunea e 1-2 bar.
gresit.
Presiunea e 1-2 bar.
Presiunea este mult mai mare pentru ca motorina trebuie sa treaca de filtrul de motorina (care este dupa acel furtun) iar pompa de motorina e in rezervor...
De asta si pocneste repede, vechimea isi spune cuvantul, presiunea si ea.
Daca pui furtun care rezista la 2-3 bar o sa infloreasca ca civilizatiile disparute...
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Eu unul nu as cumpara furtun de la dezmembrari. Fie nou auto fie furtun de combustibil sertizat la srl/pfa... nu de alta dar un furtun sertizar ø19 ext ce rezista la 10 bar costa undeva la 15 lei/metru liniar de furtun. Si daca ar fi sa iau cel mai scump furtun sertizat la comanda (care nu ia mai mult de 10 minute de la debitare pana la produsul final) tot nu ai cum sa sari de 100 de lei
Razvanxxr
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
Razvanxxr
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Razvanxxr
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
Astazi am fost la service cu "pacienta" i-am schimbat furtunul cu unul nou, acum merge ca inainte nu moare motorul ca dupa cum au spus unii din voi mai sus pompa nu are cum sa se dezamorseze, toata treaba e ca dupa ce am luat-o din service si am ajuns acasa am deschis capota si iesea putin fum si miros de motorina, probabil este motorina care s-a scurs si s-a evaporat..am verificat si celelalte furtunase si nu scapa pe nicaieri motorina, am asteptat o perioada si am pornit-o din nou nu mai iesea asa mult fum .. probabil in timp de 2 zile o sa scap de asta. Cumva aveti idee cu ce sa sterg motorina care s-a imprastiat prin compartimentul motor?
Va multumesc inca odata pentru sfaturi, sa aveti o zi buna!
Astazi am fost la service cu "pacienta" i-am schimbat furtunul cu unul nou, acum merge ca inainte nu moare motorul ca dupa cum au spus unii din voi mai sus pompa nu are cum sa se dezamorseze, toata treaba e ca dupa ce am luat-o din service si am ajuns acasa am deschis capota si iesea putin fum si miros de motorina, probabil este motorina care s-a scurs si s-a evaporat..am verificat si celelalte furtunase si nu scapa pe nicaieri motorina, am asteptat o perioada si am pornit-o din nou nu mai iesea asa mult fum .. probabil in timp de 2 zile o sa scap de asta. Cumva aveti idee cu ce sa sterg motorina care s-a imprastiat prin compartimentul motor?
Va multumesc inca odata pentru sfaturi, sa aveti o zi buna!
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
Razvanxxr
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2016
- Mesaj Privat
- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
Bifez si eu aceasta problema cu conducta de tur pentru motorina...aveam un sentimentiment ca sunt special, cei de la service zicandu-mi ca nu au mai vazut masini cu respectiva problema.
Acum, singura dilema dilema e daca sa pun noua sau SH...improvizatii nu as face. Am dat niste telefoane, astept oferte, sa vedem maine.
Acum, singura dilema dilema e daca sa pun noua sau SH...improvizatii nu as face. Am dat niste telefoane, astept oferte, sa vedem maine.
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- dr_tzyghe
- **
- 408 mesaje
- din 21 Sep 2014
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
dr_tzyghe
- Mesaje scrise: 408
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Eu am pus un furtun de presiune special pentru carburanti si chestii acide (uleiuri) (scrie pe el ca rezista la 12 bar).
Am dat cam 25 - 35 de lei / 1 metru (am cumparat 1 metru, era un topic in care am postat chestia asta dar nu mai dau de el... si nici nu mai tin minte exact cat a costat) si am folosit 1/4 din el.
Am deja 8 luni de la montaj si inca nu am observat probleme...
Singura chestie e ca ma gasit niste coliere sanatoase pe care am dat mai mult decat pe furtun (am pus si cate 3 coliere la fiecare capat al furtunului, sa tina)...
Am dat cam 25 - 35 de lei / 1 metru (am cumparat 1 metru, era un topic in care am postat chestia asta dar nu mai dau de el... si nici nu mai tin minte exact cat a costat) si am folosit 1/4 din el.
Am deja 8 luni de la montaj si inca nu am observat probleme...
Singura chestie e ca ma gasit niste coliere sanatoase pe care am dat mai mult decat pe furtun (am pus si cate 3 coliere la fiecare capat al furtunului, sa tina)...
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
connors7
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2011
- Mesaj Privat
Buna seara!
A trebuit sa se strice si la mine ceva inainte de sarbatori. Dupa inlocuirea filtrelor si uleiului am plecat acasa de la service, vreo 20 km.A doua zi de dimineata am facut un drum de vreo 8,10 km si am vazut ca iasa fum de la motor. Am oprit si cand am deschis capota am vazut ca pe langa stutul care intra in carcasa filtrului de motorina tasneste un jet de vreo 3 mm pe motorul cald, deja.Am refixat stutul in carcasa filtrului si am verificat sa vad daca mai curge, nu mai curgea, dar n-am mai avut curajul sa merg mai departe si m-am intors acasa. In dimineata urmatoare am vrut sa merg cu masina la serviciu si am verificat din nou zona filtrului de motorina. Acelasi lucru, tasnea motorina peste tot de langa stutul de la intrarea turului in carcasa filtrului.Oare e posibil sa nu mai tina clipsurile sau o fi altceva?
Va multumesc anticipat !
Cand pun contactul parca stutul vrea sa sara afara...misca in sus vreo 2,3 mm.
A trebuit sa se strice si la mine ceva inainte de sarbatori. Dupa inlocuirea filtrelor si uleiului am plecat acasa de la service, vreo 20 km.A doua zi de dimineata am facut un drum de vreo 8,10 km si am vazut ca iasa fum de la motor. Am oprit si cand am deschis capota am vazut ca pe langa stutul care intra in carcasa filtrului de motorina tasneste un jet de vreo 3 mm pe motorul cald, deja.Am refixat stutul in carcasa filtrului si am verificat sa vad daca mai curge, nu mai curgea, dar n-am mai avut curajul sa merg mai departe si m-am intors acasa. In dimineata urmatoare am vrut sa merg cu masina la serviciu si am verificat din nou zona filtrului de motorina. Acelasi lucru, tasnea motorina peste tot de langa stutul de la intrarea turului in carcasa filtrului.Oare e posibil sa nu mai tina clipsurile sau o fi altceva?
Va multumesc anticipat !
Cand pun contactul parca stutul vrea sa sara afara...misca in sus vreo 2,3 mm.