- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutare! De anul trecut și pânã în prezent si-a mai fãcut cineva dpf off la opel insignia? Dacã da, Cum se comporta masina?Da cu fum în demaraje? Este mai zgomotos motorul? Consumul și puterea se schimba?Probleme la itp sau revânzare?Cât compenseazã catalizatorul care se monteazã îl locul dpf-ului?
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Daca nu a raspuns nimeni,revin cu informatii pt cei interesati.
I-am facut dpf of pt ca isi fãcea regenerari la 100 km in oras,deci asta spune tot!
Masina se comporta normal,consumul scade putin,nu-si mai face regenerari când ti-e lumea mai draga,nu da cu fum la accelerare mai bruscã,tocmai ,cu dpf dãdea cu fum groaznic când mergeam putin mai subturat din cauza traficului din Bucuresti,si o alergam putin unde era loc, era groaznic in spate,un fum ca in timpul regenerarii.
Un mare minus ar fi ca practic nu mai e Euro 5, ci un Euro 4, tinând cont ca nu mai are filtrul de particule, acesta se da jos ,se taie capetele de îmbinare si se sudeaza (cu argon )unui catalizator universal,si se monteazã in locul dpf-ului! Daca stai in spatele masinii ,sunetul care se aude de la toba,la relanti, e diferit ,sunã a gol,ca si cum rãsuna,e greu de asociat cu ceva,ciudat putin la inceput,dar ok ,tinând cont de bãtãile de cap care le-am avut inainte. Nu faceti confuzie,motorul nu este mai zgomotos, as spune foarte putin in habitaclu,poate e psihic ca stiu de modificare, tocmai de aceea ar trebui sa mai comenteze si altii care au facut dpf of, sa nu generalizãm de la o singura pãrere,si aceea fara prea multa experienta,in cazul meu!
Concluzii,merita scos dpf-ul, daca mergi preponderent in oras,si masina are km mulți!
I-am facut dpf of pt ca isi fãcea regenerari la 100 km in oras,deci asta spune tot!
Masina se comporta normal,consumul scade putin,nu-si mai face regenerari când ti-e lumea mai draga,nu da cu fum la accelerare mai bruscã,tocmai ,cu dpf dãdea cu fum groaznic când mergeam putin mai subturat din cauza traficului din Bucuresti,si o alergam putin unde era loc, era groaznic in spate,un fum ca in timpul regenerarii.
Un mare minus ar fi ca practic nu mai e Euro 5, ci un Euro 4, tinând cont ca nu mai are filtrul de particule, acesta se da jos ,se taie capetele de îmbinare si se sudeaza (cu argon )unui catalizator universal,si se monteazã in locul dpf-ului! Daca stai in spatele masinii ,sunetul care se aude de la toba,la relanti, e diferit ,sunã a gol,ca si cum rãsuna,e greu de asociat cu ceva,ciudat putin la inceput,dar ok ,tinând cont de bãtãile de cap care le-am avut inainte. Nu faceti confuzie,motorul nu este mai zgomotos, as spune foarte putin in habitaclu,poate e psihic ca stiu de modificare, tocmai de aceea ar trebui sa mai comenteze si altii care au facut dpf of, sa nu generalizãm de la o singura pãrere,si aceea fara prea multa experienta,in cazul meu!
Concluzii,merita scos dpf-ul, daca mergi preponderent in oras,si masina are km mulți!
- mario 03
- **
- 137 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Insignia 2010 2.0dth
- Bucuresti
mario 03
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
- mario 03
- **
- 137 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Insignia 2010 2.0dth
- Bucuresti
mario 03
- Mesaje scrise: 137
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 2.0dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
Deși mi-am montat Led și ultimele regenerari le-am fãcut pana la capãt.de 3zile o tine intr-o regenerare continua.Ieri am încercat sã-i fac regenerare forțatã cu OP-com de 2 ori dar fãrã succes.De la 96% am terminat la 102%!Asearã mi-a apãrut și mesaj în bord ca filtrul e plin și sa continui sa merg.Am mai mers 30 min. dar a trebuit sa opresc pt. ca era târziu.Orice sfat e binevenit!
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
http://workshop-manuals.com...stem_2.0l_diesel_(lcd_lbs_lbx_lby)/diagnostic_information_and_procedures/miscellaneous/dtc_p2459/
Se pare ca filtrul este putin cam pe duca...
Se pare ca filtrul este putin cam pe duca...
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
Verses
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salutare ,
DPF off de 2 sapt , primele impresii :
- Consum 9.7% in oras cu AC. (ca inainte , diferenta o sa fie cei 3 litri la fiecare regenerare care nu va mai avea loc)
- Motorul nu mai trozneste/zmuceste cand dau cheie la pornire.
- Teava de esapament este acum curata ( inainte era plina de funingine ) insa fum mai scoate la acceleratii bruste.
- Intradevar sunetul la teava de esapament este diferit, ca un suierat mai puternic.
Mentionez ca masina intra in regenerare foarte des, la 4-5 zile... ~100km urban.
PS* Ceramica face cam 400lei asa ca daca faceti operatiunea incercati sa o salvati intraga nu sparta.
Sunt firme care sunt interesate sa o cumpere, contine metale pretioase si pot fi reciclate.
Am sa mai revin cu inpresii daca se vor mai schimba.
DPF off de 2 sapt , primele impresii :
- Consum 9.7% in oras cu AC. (ca inainte , diferenta o sa fie cei 3 litri la fiecare regenerare care nu va mai avea loc)
- Motorul nu mai trozneste/zmuceste cand dau cheie la pornire.
- Teava de esapament este acum curata ( inainte era plina de funingine ) insa fum mai scoate la acceleratii bruste.
- Intradevar sunetul la teava de esapament este diferit, ca un suierat mai puternic.
Mentionez ca masina intra in regenerare foarte des, la 4-5 zile... ~100km urban.
PS* Ceramica face cam 400lei asa ca daca faceti operatiunea incercati sa o salvati intraga nu sparta.
Sunt firme care sunt interesate sa o cumpere, contine metale pretioase si pot fi reciclate.
Am sa mai revin cu inpresii daca se vor mai schimba.