Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
iar tija aia...nu stiu daca este bine sa stea sarita...presupun ca au facuto si ei cu un scop
Skip ads

  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nici eu nu inteleg dar nu imi bat capul.Maine fac foto la certificat si am sa expun aici ,pina atunci Noapte buna.
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
nu ai de ce sa faci foto....si la mine scrie la fel....si apropo...cam la cate turatii simti ca intra turbo la tine?
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Problema cu rar o am si eu. Mssina mea e z17dtj iar in carte e trecuta dtr.
  • fullrespect

  • Mesaje scrise: 441
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Motorul este Z19DTJ, informaþie decodatã din VIN.

Model A04 ASTRA-H
Model Code 0TN48
Made 31.01.2005
Type body L48
Motor Z19DTJ
The engine number 4375918
Transmission

VIN Decoding
W0L
General Motors
0
Normal Vehicle
A
Astra Platform
H
2004 Platform Generation
L48
5 Door Hatch
5
2005
5
Antwerp
serial
124038
  • Redroshe

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Asta este decodarea pt Adrian1985?! Deci, problem solved, este Z19DTJ! Cool
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Redroshe a scris:Nu prea vad cum ar face cei de la RAR o asemenea greșealã, având în vedere ca sunt sute de mașini ca a lui! Vectra, Astra, Zafira,... Și sunt de mult pe la noi. Poate era beat sau total amețit ala care a fãcut cartea, actele, etc. Smile)

mmmm... eu zic ca vorbim de RAR aici, RAR care trece euro 4 motoare dti si euro 3 motoare cdti cu DPF...
pe vectra nu s-a pus decat z19dt si z19dth.
pe astra / zafira s-au pus toate motorizarile: z19dtl, z19dt, z19dtj si z19dth

adrian1985 a scris:dar oare nu este posibil sa fi gresit kw? in loc de 110 sa fi trecut 88kw? de asta intreb...oare este vreo metoda sa aflu cati cp are masina? si alta problema......pe masina am tija aia la galeria de admisie nu mai stiu cum se numeste care parca o au doar z19dth de 150cp parca z19dtj nu are tija s.au ma insel?
z19dtj e exact acelasi motor ca z19dth numai ca are alt soft in ECU. motoarele fizic sunt IDENTICE deci z19dtj are si tija swirl

adrian1985 a scris:dar aveti idee z19dtj are tija aia cu probleme la galeria de admisie?
are

Redroshe a scris:Tija asta, dacã nu ma înșel o au ambele motoare. Și altele. Inclusiv cele noi de 2.0 CDTI
probabil exista la toate motoarele cu 16v
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am inteles sa traiti si ms pt explicatii..
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
si inca o problema nu stiu daca este problema s.au asa trebue sa fie ....nu stiu la ce turatii intra turbo in treapta 3 4 in special cand o calc mai tare simt cum pleaca ff tare incepand de la 2800 de turatii pleaca parca as apasa un buton cu nitro se simte cum zvacneste oare sa fie o problema la turbo si sa intre mai tarziu? am inteles ca ar trebui sa se simta undela la 2000de turatii
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In 2005, Astra-H Z19DTH a existat si in varianta de 120CP, cu denumirea Z19DTJ. Este fix acelasi motor din toate punctele de vedere. Difera doar software-ul.
Deci doar pe Astra-H 2005 puteti intalni un Z19DTJ!
(Sunt chiar sute, la mine in baza de date sunt 28 gri, 8 negre, 12 albe... Smile )

Turbina nu "intra" la o anumita turatie, se invarte tot timpul.
Insa devine eficienta incepand cu ~1800rpm (in cazul acestui motor), de aceea nu e recomandat a se merge sub aceasta turatie.
Iar la 2800 rpm simti "nitro" pentru ca in zona aceea este cuplul maxim al motorului, insa nu este exclus sa fie si o problema (la EGR de exemplu).
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
pai daca era la EGR ma gandesc ca imi aparea vreo eroare....l.am curatat si pe ala acum 2...3 luni gand am skimbat galeria de admisie l.am spalat cu benzina era ca nou...
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
si apropo de galerie...are cineva idee daca trebue demontata distributia si pompa de inalta cand se da jos galeria?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daca desfaci pompa de inalte obligatoriu desfaci si distributia.
legat de galerie, am impreisa ca si pentru galerie trebuie sa dai jos distributia...
pentru a lucra mai usor...
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
trebue s.au e obligatoriu sa o dau?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
pai ziceai ca ai schimbat galeria...
tu ar trebui sa stii mai bine daca trebuie sau nu demontat...
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am skimbato in alt mod pt ca nu am putut sa o scot de aia intreb daca trebuesc obligatoriu date jos s.au se poate da jos si nu stiu eu
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu nu am inteles nimic din ce ai zis...
  • adrian1985

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2016

  • Mesaj Privat
am zis ca ma intereseaza daca in mod normal trebue data distributia jos si pompa de inalta cand se schimba galeria de admisie la z19dth
  • rghost

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2013

  • Mesaj Privat
bad post
  • nolob

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Nu e nicio greșealã. În manual (limba român) se face referire atât la z19dth atât la 120 cât și la 150 cp, separat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR