Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Simptome:
instant marit 1.5 2.0 vectra b z18xe
salut.imi poate spune cineva volumul de aer la relanti pt ea? Am relantiul consum marit. Nu este oscilant.imi arata undeva la 14 mc
multumesc
Skip ads

  • gogosica

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2011

  • Mesaj Privat
am zafira A, acelas motor,
la mine : original de la mama lui Siemens adus din Germania 9kg/h (nu sunt mc sunt kilograme), l-am schimbat ca ziceam ca trebuie minim 11,
cumparat altul nou tot pe original Siemens, aceiasi cantitate,
acum ceva timp zicea cineva ca are 14kg/h, la fel i-am dat valorile si imediat m-a corectat un coleg ca e bine 14kg/h, (ca vezi ca in specificatiile nustiu carui proogram e minim 8 pana la 14-15kg/h)
acum tu faci cum vrei, dar eu am facut si resoftare la ECU cu ultimul soft la cei de la EDS, super baieti, si tot atat imi arata, iar cand se incalzeste motorul si afara sun aproape de 25-30 grade, bate spre 9-8, eu asa am vazut.
am avut si eu un debimetru mai demult care cam tot atat imi arata (daca nu ma insel, as putea sa ma uit pe acasa in salvarile vechi), adica 14kg/h, dar nu eram multumit.
de fapt masina parca mergea infranata, nu avea vlaga deloc in ea, mergea motorul impiedecat sa zic asa,. dupa ce am schimbat prima sonda , debimetrul nu a fost mai nici-o diferenta, dar dupa resoftare s-a cunoscut diferenta.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
9 ... 20 kg/h la relanti
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Pai da mai , am niste smuncituri usoare fara variatie la relanti numa cand vrea ea .variatie la instant ma refer ca acu sta fix la turometru si imi apare 0170 amestec bogat ultima data cand am avut asta era de vina debitmetru era pe duca si nu dadea eroare. Ce sa ii verific ? Bujii noi, relantiu eu stiu ca s dat de aer, mai am eroare pe lsmbda 2 si pe oxigen si pe incalxire,catalizator bun mai ramane pompa nobina si ecu .cand credte consumul instant creste si val debitmetrului la 5 5,2g/s "ca asa imi arata pe un elmec
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut , am rezolvat problema. de vina era debitmetru , chiar daca nu imi dadea eroare. era autlog, schimbat cu un vdo, pret cam piperatce-i drept dar masina imi merge ok si nici nu mi-a mai aparut eroarea p170. autlogu avea cateva luni, cumparat de nou.pot zice ca opelu este destul de sensibil la debitmetru daca nu e original
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Asa va trebuie daca vreti ieftineala.
In USA a fost o ancheta in care s-au facut sute de arestari, implicate comisii si agentii inclusiv NSA ca deh presedintele se tragea cu Air Force One si avea piese de schimb contrafacute de chinezi sau second lustruite.
Anual se estimeaza ca sunt pierderi de 50-100 miliarde dolari numai in industria auto, per total anual contrafacerile aduc pagube de 1 trilion dolari. Au chinezii si marfa buna dar apar alti chinezi care le copie de nu mai stii ce sa cumperi.
Fieful lor este pe internet si evident Anglia, Ungaria.
De curiozitate am dat pe goagal cautare pe autlog, dupa mine este o firma paravan care ambaleaza chinezarii. Nu este posibil ca un nimeni sa produca de la bucse pana la debitmetre. Nume mari gen Bosch, Continental, Pierburg mai cred ca fac de la calculatoare la placute de frana dar astia sunt giganti nu un cacacios mic care se ascunde si vinde ca scrie Germany.
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Intresant e ca nu aveam eroare pe el nici pe volum nici pe temperatura .totusi la o analiza atenta valorile variaustand pe loc aveam variatii la temperatura si la aer . Numa ca erau in parametri .ieftin nu pot sa zic ca a fost autlogu ca a costat si el 250
  • George Cristian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Salut! Am o Zafira din 2003 Z18XE si la prima pornire dimineata imi fluctueaza relantiul( de la 400 la 1500rpm). Am pus un tester si imi arata volumul de aer la debitmetru de 5 la relanti si 7 in sarcina. As vrea sa il schimb, am gasit pe epiesa.ro unul facut de hitachi cu garantie 5 ani la 260 de lei si unul delphi la 300 si ceva de lei. Dar nu stiu daca sunt ceva de capul lor si n as vrea sa dau banii degeaba. Ma puteti ajuta cu o parere?
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
George, eu as mergevpe original.cu aftermarket m-am ars , probeaza cu unul original sa vezi cum face sau vezi daca ai furtune crapate fisurate la clapeta. Coduri de eroare ?
  • George Cristian

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2016

  • Mesaj Privat
N am niciun cod de eroare. La clapeta nu am umblat inca, am masina de 2 luni. Din ce am citit pe forum m am gandit ca ar fi debitmetrul. Am fost la un service pentru tester si nu mi a dat niciun cod de eroare. Masina face asa decat la prima cheie din ziua respectiva, daca se incalzeste putin motorul isi revine. Am sa incerc cu un debitmetru original ( o sa il cumpar sh) si vad ce se mai intampla.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cristiruginescu a scris:Intresant e ca nu aveam eroare pe el nici pe volum nici pe temperatura .
Cit timp sunt emise semnale(corecte sau incorecte) de catre cele 2 componente,nu veti avea cod de eroare,deoarece programul nu are valoari de referinta...,aici intervine experienta meseriasului in interpretarea valorilor reale...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR