- andiradu
- OP
- 130 mesaje
- din 13 Dec 2012
- Astra 2001 Y17DT
- Alba
andiradu
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2012
- Mesaj Privat
salutare. acum o luna m-a lasat alternatorul si am mers pe baterie pana s-a facut bradulet in bord cu toti martorii. am schimbat alternatorul, mi-a sus ca bateria a scapat nu a fost afectata. 1. nu am pornit masina vreo 3 zile si s-a terminat toata bateria, de am pornit-o cu cablurile. 2. astazi pe drum mi se aprinde becul de la baterie si palpaia gen intre 1700-3000 ture incontinuu, daca o lasam la relantii nu mai palpaia. 3. am masurat tensiunea cu opcom: la relantii e in jur de 13,5-13,88 V, iar cand o ambalam scadea la 12,5V. Care ar putea fii cauza? bateria moarta sau alternatorul(diode, releu, perii)? Mentionez ca am probat cu alta baterie si imi arata la relantii 14-14,3 si cand turez 14,3-14,5. .dar probabil ca nu am apucat sa merg cu ea sa se descarce, ca si cealalta. multumesc
- bobeleac
- **
- 198 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Astra 2003 y20dth
- Vrancea
bobeleac
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Martorul simbolizand bateria, aprins in bord indica de fapt o problema la generator,la alternator .
De obicei te lasa releul de incarcare sau puntea de diode !Daca alternatorul l-ai schimbat ,din descrierea ta acum isi face treaba corect ,incarca bateria dar acum ,aceasta pare ca are probleme!Ai schimbat cu alta baterie si iti incarca corect,deci bateria este ,,suspectul de serviciu ,,!Sa nu uiti sa verifici si cablurile care ajung la baterie in special cel de masa,maro,daca se incalzeste,eu am intalnit multe opeluri care aveau probleme si la acest cablu,poti verifica si vizual daca si-a schimbat culoarea pe o anumita portiune sau nu face contact ferm exact la capatul bornei,unde vine sertizat de aceasta !
Eu iti recomand sa te duci la un atelier specializat pentru a verifica si starea de inmagazinare a curentului din baterie!Sau sa lasi bateria la incarcat pe un redresor la atelier pentru ati verifica practic capacitatea de stocare a bateriei! Manopera este mica pentru aceasta operatiune,dar te scuteste de emotii inutile!
De obicei te lasa releul de incarcare sau puntea de diode !Daca alternatorul l-ai schimbat ,din descrierea ta acum isi face treaba corect ,incarca bateria dar acum ,aceasta pare ca are probleme!Ai schimbat cu alta baterie si iti incarca corect,deci bateria este ,,suspectul de serviciu ,,!Sa nu uiti sa verifici si cablurile care ajung la baterie in special cel de masa,maro,daca se incalzeste,eu am intalnit multe opeluri care aveau probleme si la acest cablu,poti verifica si vizual daca si-a schimbat culoarea pe o anumita portiune sau nu face contact ferm exact la capatul bornei,unde vine sertizat de aceasta !
Eu iti recomand sa te duci la un atelier specializat pentru a verifica si starea de inmagazinare a curentului din baterie!Sau sa lasi bateria la incarcat pe un redresor la atelier pentru ati verifica practic capacitatea de stocare a bateriei! Manopera este mica pentru aceasta operatiune,dar te scuteste de emotii inutile!