Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut, stie cineva cum au acces service-urile autorizate Opel la buletinele tehnice emise de catre Grup?
Exista posibilitatea sa avem si noi acces la ele intr-un mod organizat? (in engleza sau romana)

Multumesc
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In mod legal
Da
si, si
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Salut, nu ma ajuti.
Vreau sa stiu cum pot avea acces la ele. Am nevoie sa stiu data cind au fost eliberate si detaliile...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Atata timp cat tu nu ai de gand sa respecti regulamentul, nu am de gand sa te ajut foarte mult.
Hint: cauta TIS
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
TSB nu e acelasi lucru cu TIS!

"Ignorance is bliss" - o parte dintre noi ne atasam de acest proverb, alta parte prefera sa isi ocupe mintea cu altceva.

Si totusi am fost curios sa aflu secretul "magicienilor". Imi dau seama ca multi nu ar vrea sa stim adevarul, cum pot fi folosite informatiile << necritice >> din aceste buletine tehnice pentru a << necaji >> masina.
Mie mi se pare normal sa se stie riscul pe care ni-l asumam cind lasam masina intr-un service "nesupravegheat".

Uite, buletinul cutare ne spune ca daca se aprinde martorul de la bord, cu codul de eroare Pxxx, o posibila rezolvare ar fi ca serviceul sa stringa mai bine, conform nomenclatorului, suruburile x,y,z.... Evident, procedura e valabila si invers! Poti sa slabesti acele suruburi si, in timp, problema martorului aprins se va manifesta. Desigur ca ajungi iar la "service"

Are rost sa spun mai multe?

Da, are rost, pentru ca am aflat si eu ca daca iti intra apa intr-un anumit loc de la motor, unde nu are cum sa ajunga apa "din senin", dupa citeva zile ti se defecteaza bobina de inductie, usor, motorul iti merge "in 3 timpi", dar iti merge ca sa poti sa ajungi cu ea pe roti la service.

Ar face un service autorizat Opel asa ceva? Ei bine... depinde de mai multi factori, cum afirma unii...

Eu am inceput doar, presupun ca sint multi experti pe acest forum care ar putea sa ne spuna ce alte "neglijente" din service incep sa se manifeste dupa un timp oarecare de la iesirea masinii din service.

Sa nu creada cineva ca eu nu stiu faptul ca piesele se mai si defecteaza, ca masina are garantie limitata.... dar va rog "dragi" mecanici, lasati masina sa isi vada de drumul ei...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu e nevoie de "neglijente" din service ce incep sa se manifeste dupa un timp oarecare de la iesirea masinii din service. Masina este din start proiectata si construita asa tocmai ca sa te vada mai des cu ea in service. Am auzit mai nou ca la o firma premium (deocamdata nu-i dau numele) cerinta de proiectare pentru 2016 a fost ca dupa 2ani sau 100.000km sa TREBUIASCA sa te duci cu ea la service. Deci ?
  • rinoantara

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Exista si TSB pe care nu ai sa-l gasesti in TIS si anume montarea unui arc la frana de mana la vectra c. In realitate era un tertip pentru a te aduce cu masina in service si , cine stie, poate ii mai puneai sa-ti verifice ceva, contra cost, bineanteles.Am informatia din interior ca arcul ala nu folosea la nimic .
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Pentru cine e interesat de TSB uitati linkul cu buletinele tehnice, motorul Z16XEP e acolo dar si multe alte modele de Opel sau alte marci

http://workshop-manuals.com..._whistling_noise/
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu toate TSB-urile sunt publicate (si) in TIS
Cu observatia ca de cativa ani GM a trecut la o versiune online a TIS-ului.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Pacat..., nu sint mecanici sau "patiti" care sa ne spuna din experientele lor?

Sint curios daca baiatul din service care mi-a aratat la masina mea acum citiva ani niste dire de ulei in spatele unei roti din fata, sub arc, si care mi-a spus ca am pistonul de amortizare fisurat si ca trebuie schimbat are si el Opel si citeste forumul asta.
Se pare ca nu era fisurat, alarma falsa.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
@ahappyuser afirmatia ta e doar un "hoax" daca nu aduci si citeva argumente personale pro sau contra.
tu crezi ca si-ar permite sa faca asa ceva cu masinile produse pentru ei?

Ai remarcat ca in cazul TSB eu am adus argumentele pe care le-am considerat necesare: in Romania nu numai ca nu se aplica acele TSB dar pot fi folosite si la altceva.

Postul tau e la fel de linistitor ca si postul lui @gabytzuxxl la adresa diferentelor dintre cele doua bidoane de antigel postate de @sirandrei: unul cu Genuine GM pe el si unul fara.

Si pentru ca imi plac citatele:
"Soft Computing Techniques in Engineering Applications"
"The price war and high quality, imposes the automobile manufacturers to have flexible design with zero defects in a highly competitive market. Unlike other industry, the quality of automobile depends on parts (manufactured and supplied by third party supplier) used and on the assembling the vehicle. To achieve the high quality that is demanded by the customers, manufacturers and their suppliers must rely on Machine Vision..."
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
si ca sa-i raspund si lui @jgyprime, un sef de service semneaza niste acte la RAR in care isi asuma afirmatia: "conducatorul unitatii economice actioneaza in mod etic si responsabil in relatiile cu beneficiarii." Nu cred ca e nevoie sa-ti traduc.

Tie ti se pare ca ei se comporta responsabil si cinstit cind lasa serviceul nesupravegheat iar mie mi se sechestreaza masina si mi se elibereaza din service cind considera ei ca au terminat si chiar si atunci o primesc cu motorul defect. Si dupa revenire in continuarea mi-o dau cu instalatia de racire nefunctionala, dupa ce au afirmat ca au refacut "aerisirea"...

Comportamentul meu e direct proportional cu nepasarea lor.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 568
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut prieteni!
Mai acum cateva luni va povesteam de necazul meu cu Opel Meriva din cauza unei defectiuni la inchiderea electronica a haionului.
Prima incercare de reparare a fost la Autopark Deutsch Dumbrava Rosie unde un mecanic "DOREL" cu toata aparataura lui de testare nu ii da de cap si in marea lui pricepere imi modifica instalatia electrica, punand deschiderea pe direct din contact motor. Ca sa deschid portbagajul, trebuia sa las bagajul jos, sa pun contact, sa merg sa deschid haionul, sa revin si sa opresc contactul, apoi sa pun bagajul, o intreaga tevatura.
A doua incercare urcam mai sus, mergem la Bucuresti, service dedicat Opel,unde mi se fac diverse inlocuiri de piese la partea mecanica, plus revizie bujii, ulei si filtru, dar partea electronica a haionului (cea care ma interesa cel mai tare) ramane la fel cu indicatia ca treaba este complicata si trebuie inlocuita toata instalatia electrica de inchidere haion.
A treia incercare solicit ajutor prin email de la dealer Opel Iasi la 24 iunie 2016 si automat mi se raspunde (probabil robot) ca se bucura ca le cer ajutorul, ca spera ca imi vor fi de folos si ca ma vor contacta in cel mai scurt timp, si uite ca suntem in 5 iulie si nu am mai primit raspuns.
Ei, dupa 3 incercari am decis sa iau taurul de coarne si am inceput sa ma interesez de electricieni auto care gandesc ei si nu pun aparatele sa gandeasca in locul lor. Uite asa l-am gasit pe domnul Ilie, specialist in alarme auto si fin cunoscator al partii electrice de la masini.
Tacticos, domnul Ilie a dat roata masini, s-a uitat la sigurante, a analizat ce si pe unde vin circuitele, apoi pret de 30 minute si-a pus capul la contributie, incercand sa-i dea de cap fara sa se atinga de masina, gandind cand cu voce tare, cand mai mormait.
La un moment dat, am crezut ca va demonta aparatoarea de plastic de la haoin sa vada ce si cum, dar domnul Ilie m-a dat gata scotand mufa de la instalatia electrica de la usa din fata stanga si spre surprinderea mea a gasit si mi-a aratat un fir sectionat. De abia acum a desfacut aparatoarea de la haion si a indepartat carpaceala facut de cei de la Autopark apoi in cinci minute a lipit si izolat firul. Eu stateam ca pe ace cu sufletul la gura si cand am vazut ca firul este lipit am si actionat butonul haionului care spre surpinderea mea a reactionat si a functionat ireprosabil.
Multumesc domnului Ilie, pentru profesionalism, pasiune si rabdare.
In concluzie, avem meseriasi adevarati si meseriasi parati, depinde peste cine dai.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Da, buna povestea. Si nici nu a fost despre televizoare.
Si cred ca exista si un TSB Opel care spune ca daca nu functioneaza un contact "sa mergi pe fir". Smile

Sa stii ca am remarcat ca in Bucuresti ai fost la un service (care?) iar in Iasi ai apelat la un dealer.... La dealer faci buy-back... cind ai probleme cu masina mergi in service. Probabil masina nu mai valora nimic in ochii lor.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 568
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Service-ul din Bucuresti este dedicat Opel. Am schimbat mai multe la masina, cu lucrari de calitate, dar ceea ce ma ardea pe mine nu s-a rezolvat. Nu vreau sa-i fac publicitate negativa, e suficient ce am spus. La Iasi dealer-ul are si service, dar probabil in ochii lor ceea ce solicitam eu era de o valoare mai mica si nu s-au mai obosit sa-mi raspunda. Una peste alta, eu am vrut sa scot in evidenta faptul ca daca nu faci treaba cu pasiune, sau la un service faci doar operatiunile mai simple si mai banoase, clientul pleaca cum a venit cu problema nerezlvata.
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
...sau clientul pleaca si cu banii dati si cu multe alte probleme...

Ma ajuti te rog in legatura cu postul meu de pe threadul cu Astra J?: poate sa posteze cineva doua poze din caietul de service si garantie cu intervalul de inlocuire pentru antigel si inregistrarile aferente trecute de catre cei din serviceurile autorizate Opel la revizia anuala?

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=142345
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Sa stii ca nu ii faci publicitate negativa. Daca vii in Bucuresti dinspre Moldova stim care e: e cel despre care am auzit o poveste de la cineva ca s-a dus sa-i vopseasca o portiera la masina si a primit masina cu doua portiere vopsite. Evident, fara sa i se spuna.
  • constantin pricope

  • Mesaje scrise: 568
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2017 B14XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Nu, nu are tinichigerie - vopsitorie. Este in partea de Sud a Bucurestiului.Dar am mai spus, a lucrat destul de mult la masina mea, a schimbat discurile, placutele de frana, basculele, capetele de bara, amortizoarele, bujii, ulei, filtre, etc. Am lasat masina la el si o lista cu ceea ce doream si apoi am plecat din tara 8 zile. Tineam legatura cu el pe fcb si vedeam ce face pe faze de executie. Una peste alta a lucrat bine, dar ii mai dadeam cate un impuls, ca "uitase" ba de bujii, ba de ulei si filtre si binenteles ca intrand in criza de timp ca s-a apucat cam greu de masina nu a mai insitat pe ceea ce ma durea pe mine, partea electronica de la haion. Asta este, bine ca am rezolvat acum si pe viitor nu am sa mai merg ca innecatul la pomul laudat. Si cu asta am inchis de tot acest subiect.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
a doua portiera era BONUS Smile
  • deleted-108570

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2016

  • Mesaj Privat
era CASCO extins... la alta masina... mizerii.
Nu inteleg cit de greu o fi sa recunosti ca ai gresit. Doar sintem oameni.

Nu cred ca daca cineva ar sta de vorba cu mine fata in fata nu si-ar da seama ca sint un om rezonabil si pot sa accept o explicatie.
Daca nu poti sa fii un bun manager de service mai bine te ocupi de altceva... nu te obliga nimeni sa stai acolo si sa ai scuza ca e... "greu"
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR