draghos21
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Tigra din 1995 si nu reusesc sa ii rezolv problemele...
La testul cu agrafa am urmatoarele erori :
-29 Fuel pump relay Low voltage
-43 EGR solenoid - circut malfunction
-47 EGR valve postion sensor - circuit malfunction
-63 si 64 - ECM, ignition signal pe toti cilindri
-71 IAT sensor voltage high
Aceste date le-am luat din autodata.
Erorile 63 si 64 au aparut dupa ce am schimbat bobina de inductie.Inainte de schimbarea ei, dupa ce motorul atingea temperatura de 90-95 grade, nu mai vroia sa traga la turatie mica ~2000-3000 turatii,In plus se incalzea foarte repede
Dupa ce am schimbat bobina am rezolvat problema cu incalzirea si puterea motorului, dar mi-au aparut erorile mai sus mentionate.
In autodata mai toate erorile fac referire la un scurt, eu am verificat tot ce au zis ei si este in regula, de la voltaj ECU pana la verificare traseu cablu electric..
In acest moment masina merge fara probleme, doar ca este martorul pornit in permanenta.
Inca un lucru ciudat, asta iarna martorul s-a stins cand temperaturile au fost sub 0 grade si s-a aprins imediat ce temperatura de afara a crescut.
Multumesc anticipat pentru ajutor
Am un Opel Tigra din 1995 si nu reusesc sa ii rezolv problemele...
La testul cu agrafa am urmatoarele erori :
-29 Fuel pump relay Low voltage
-43 EGR solenoid - circut malfunction
-47 EGR valve postion sensor - circuit malfunction
-63 si 64 - ECM, ignition signal pe toti cilindri
-71 IAT sensor voltage high
Aceste date le-am luat din autodata.
Erorile 63 si 64 au aparut dupa ce am schimbat bobina de inductie.Inainte de schimbarea ei, dupa ce motorul atingea temperatura de 90-95 grade, nu mai vroia sa traga la turatie mica ~2000-3000 turatii,In plus se incalzea foarte repede
Dupa ce am schimbat bobina am rezolvat problema cu incalzirea si puterea motorului, dar mi-au aparut erorile mai sus mentionate.
In autodata mai toate erorile fac referire la un scurt, eu am verificat tot ce au zis ei si este in regula, de la voltaj ECU pana la verificare traseu cablu electric..
In acest moment masina merge fara probleme, doar ca este martorul pornit in permanenta.
Inca un lucru ciudat, asta iarna martorul s-a stins cand temperaturile au fost sub 0 grade si s-a aprins imediat ce temperatura de afara a crescut.
Multumesc anticipat pentru ajutor
draghos21
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
draghos21
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2011
- Mesaj Privat