Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am achizitionat recent masina din semnatura si are problema cu uzura volantei si a sistemului ambreiaj. Ma bate gandul sa achizitionez din Anglia un kit de conversie volanta simpla. In primul rand este mai ieftin si in al doilea rand ma gandesc ca va o viata mult mai indelungata. Ce parere aveti merita? Care vor fi modificarile in functionarea masinii ? A mai facut cineva aceasta conversie ?
Aici este ansamblul:
http://www.ebay.co.uk/itm/V...sh=item27e79aa8ca
Skip ads

  • buldozer2

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Eu as recomanda sa ramai la volanta cu masa dubla (nu a pus-o degeaba producatorul)! Daca optezi totusi la cea cu masa simpla dupa conversie probabil o sa simti vibratii mai puternice ale motorului in caroserie si am inteles ca pot aparea in timp probleme cu cutia de viteze! Mai studiaza problema pe net, sunt multi care au renuntat foarte repede la aceasta conversie!
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@ sec233ast parerea mea mai intai cere i sfatul userul bunicu e in masura sa ti spuna daca se poate face conversie de la volanta cu masa dubla la cea simpla la motorizarea ta
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Problema a ca nici pe site-urile externe nu prea gasesc informatii despre aceasta conversie. Despre vibratii nu stiu ce sa zic odata ce volanta este bine echilibrata. La fosta Vectra Y20DTH motorul functiona destul de lin in ciuda faptului ca alea au toate volanta simpla.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Y20DTH nu au toate volanta cu masa simpla cum spui tu. Cele de dupa 2003 au volanta cu masa dubla... S-ar putea ca dupa conversie dupa ce va timp sa ai probleme cu cutia dar e si in functie de cum stii sa schimbi vitezele Smile
  • adrian terinte

  • Mesaje scrise: 1,216
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic ca nu e nici o problema daca pui volanta cu masa simpla.
A mai facut cineva de pe forum operatia asta si nu e nici o diferenta.
Cat despre cutie e acelasi tip de cutie doar difera tipul ambreajului, volantei si tot ce tine de ele.

Smecheria cu volanta cu masa dubla e trecerea la o tehnologie mai noua, mai performanta (in unele cazuri).
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am prieten care a facut la bunicu si de atunci a facut aproape 60 mii si nu exista nici o problema (vectra c 2000 diesel), Omul a pus rulment nou si disc si placa sh .
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Acum cercetez sa vad cum ar functiona la modelul meu de masina. Am auzit ca s-au facut conversii la masini mai noi si mai scumpe, unii sustin ca dupa conversie masina accelera mai bine din cauza maselor in miscare mai reduse. Ce am mai aflat ca amsamblul ambreiaj, volanta, rulment fabricat de LUK nu mai sunt asa calitative fiind inregistrate multe plangeri.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui sa apelezi atunci la un service autorizat,de unde sa iei si kitul in cauza(chiar daca e mai scump un pic),in acest fel putand avea si o garantie reala.
Vezi Service Opel sau Auto A,de la noi de pe forum.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Service-urile mai sus sunt prea departe de mine din pacate, in schimb am vorbit cu un proprietar de service din Anglia si sustine ca la ei majoritarea reparatiilor la sistemul ambrieaj se face cu volanta simpla. Inca nu a fost semnalata nici o neplacere in functionare iar despre fabilitate nici nu are rost sa discutam.
  • sem98

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Saptamana aceasta am facut si eu conversia de la masa dubla la masa simpla la un astra g din 2004 cu motor y20dth (dupa ce am studiat cateva luni ) cu cutie F23. Eu zic ca merita, ca pret- kit Luk = 1450 lei (volanta, placa, disc, set suruburi placa) la care se adauga rulmentul. Ambreiajul se comporta perfect sunt foarte multumit de schimbare si in plus de economia de bani.
  • sec233ast

  • Mesaje scrise: 499
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Calibra 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Si eu sunt foarte incantat ca am facut conversia, masina parca se infinge mai bine acum.
  • d3ath_sm0k3

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cei care ati facut conversia, ati avut la inceput vreun zgomot ca de huruit in viteza a I-a si a II-a ( pana se uzeaza putin discul de ambreiaj)? Si la fel cand motorul e subturat se simte o vibratie ( asta presupun ca e definitiv). Motorul pe care am facut conversia este z13dth
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Al meu nu are zgomotele de care intrebi. z13dt
  • dan iri

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Cum aflu ce tip de cutie am? AM probleme cu ceva zgomot la jumatatea cursei se aude un zgomot cand apas pedala de ambreiaj. In rest merge bine, nu patineaza si intra usor in viteza. Masina Vectra C an 2002 motor y20dth . Mecanicii la care am fost au spus ca e volanta si trebuie schimbat tot kitul daca tot se umbla la volanta. Diferenta de pret e destul de mare de la masa dubla la masa simpla, am vazut ceva discutii ca se poate trece la masa simpla, ideea e ca nu sunt sigur daca am dubla sau simpla pe masina. Un ultim amanunt, masina are 140.000km reali, e cumparata de noua din RO.
  • dany.s

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salut am un zafira y20dti din 2003. din cauza volantei cu masa dubla mi-a rupt VIBROCHENUL In motor. Am cautat vibrochen, nu am gasit! Se vinde cu tot cu MOTOR. am gasit pana la urma de la un prieten. toate bune si frumoase pana cand am auzit ca trebuie cumparate urmatoarele. kit ambreaj PLACA, DISC, RULMENT, VOANTA ,cu masa dubla.care costa undeva la 2700lei. Am citit despre CONVERSIE, nu se trece asa simplu la kit ambreaj volanta simpla. In primul rand la cutia de viteze cu masa dubla AXA este mai mare. In al doilea rand daca vrei sa faci o conversie buna Iti trebuie urmatoarele. CUTIE DE VITEZA CU PLACA, DISC, RULMENT, SI ,VOLANTA SIMPLA! cutia si celelalte placa disc rulment se poate achizitiona SH. LA PRETUL DE 600 LEI MASINA MOMENTAN SE AFLA IN SERVICE. REVIN CU COMENTARIII


Ultima modificare făcută de dany.s la Joi 01 Sep, 2016 8:01 pm
  • dany.s

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Baietii nu luati In ras zgomotul VOLANTEI Va poate sparge motorul eu am patit cu VIBROCHEN rupt un caz fericit pot spune.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Eu am peste 65000 de km cu kit complet cu masa dubla luk.
Nu am nici cea mai mica bataie la ambreiaj.
Insa merg mai turat cu masina, schimb la 3000, rareori merg sub 1800 la turometru...
Daca tie ti-a rupt vibrochenul, ai mers mult si bine cu volanta varza...
  • truck_mihai

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Spania
  • Masina: Ampera 2013 X30f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2013

  • Mesaj Privat
mikyboy
******

4,875 mesaje
din 08 Dec 2006
Locatie: Sibiu
mikyboy
Mesaje scrise: 4,875
Locatie: Sibiu
Masina: Astra Y20TDH din 2001
Status: OFFLINE
Cont inregistrat in: 08 Dec 2006
Garaj Mesaj Privat
Conversie volanta masa dubla in simpla (Post #1751070) Postat in Mie 10 Dec, 2014 3:43 pm
Raspunde
Y20DTH nu au toate volanta cu masa simpla cum spui tu. Cele de dupa 2003 au volanta cu masa dubla... S-ar putea ca dupa conversie dupa ce va timp sa ai probleme cu cutia dar e si in functie de cum stii sa schimbi vitezele Smile


Noroc dar te rog da mi voie sa te contrazic, g ul lu fiimea are masa dubla si e 2001 fabricatie astra g y 20 dth din 2001
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu neg acest lucru, este posibil...
insa din ce am discutat prin reprezentantele Opel de la noi, foarte foarte rar au intalnit volanta dubla pe masini pana in 2003. Probabil a fost o serie de TEST inainte de a face productia de serie numai cu acest tip de volanta.
Legat de masina de care spui tu ai cumparat-o de noua? daca da atunci nu neg cele spuse de tine. daca insa ai luat masina second nu poti sti daca nu cumva masina a avut probleme si au fost schimbate (poate chiar in garantie) ansamblul cutie-volanta-ambreiaj...
eu de felul meu sunt mai sceptic in general si nu cred decat ceea ce vad si este palpabil. Altfel spus nu am incredere in nimeni si nimic daca nu pot proba cele spuse.
La masina mea cand am schimbat ambreiajul prima data, mecanicul era la fel de in ceata ca nu stia cum va fi volanta, cu masa simpla sau dubla Smile
Oricum cert este ca daca se face conversia trebuie facuta corect si testat apoi o perioada pentru a nu avea surprize neplacute cand esti undeva pe drum.
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR