- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
- alexrosu0589
- **
- 205 mesaje
- din 22 Aug 2014
- Vectra 2007 Z19DTH
- Iasi
alexrosu0589
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2014
- Mesaj Privat
Am curatat tot...egr, clapeta, si partea de care se leaga clapeta(nu stiu exact cum se cheama ai sa nu o comit) care era mega imbacsita cu mazga din fum si ulei si ce se mai adauga pe acolo...la prima cheie a produa niste zgomote ciudate ai a luat-o la a 6-a cheie dar dupa porneste la sfert. Dar tot nu am scapat de caderile de putere sau carburant din mera care dureaza aproape 1 sec.
Sincer nu mai stiu ce sa mai curat si sa verific:( pe diagnoza nu am nici o eroare.
Ma gandesc poate o fi din pedala de acceleratie. Dar la cat sa-a desfacut la masina in ultima luna cine stie ce o fi...schimbat alternator, turbina..
Sincer nu mai stiu ce sa mai curat si sa verific:( pe diagnoza nu am nici o eroare.
Ma gandesc poate o fi din pedala de acceleratie. Dar la cat sa-a desfacut la masina in ultima luna cine stie ce o fi...schimbat alternator, turbina..
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Cam tarziu intervin dar ai curatat si senzorul MAF? Este prins in spatele galeriei de admisie si este de culoare albastru si prins cu un surub ce il desfaci cu un Torx 40. Vezi ca nu este loc de EGR si trebuie demontat sau daca ai un Torx in L, gen imbus. intra dar mai greu Eu l-am curatat acum 2 saptamani. Acum 2 ani l-am curatat 1-a data si nu vrei sa stii ce era acolo. Nici nu se ma vedea senzorul acela fin din mijlocul acelui con. Sa cureti cu ceva solutie si cu o pensula moale. Nu atinge senzorul ala cu ceva tare ca-l strici. Ca sa scoti mufa tragi acea siguranta galbena usor( nu iese de tot) si apoi tragi de mufa cablajului. Asta este senzorul.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Eu zic ca nu e loc destul ca doar l-am dat jos. In ambele variante. Atat cu dat jos EGR ca sa intre direct torx de 40 sau cu un torx de 30 in L ca se desface daca nu e foarte tare strans Apoi desfacut cu mana. Pe net l-am gasit la denumire de sensor Maf. Dar nu neg ce-ai spus tu tase. Ca poate au gresit aia si la randul meu si eu.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
Este vorba despre Senzor MAP (manifold absolute pressure( sau senzor presiune aer in galerie de admisie. Nu e nevoie sa demontezi EGR ul . Se demonteaza foarte repede cu un torx 40 inbus in L sau cu un bit torx40 si un patent
Senzorul MAF (mass air flow) sau debitmetrul de aer se gaseste pe capacul filtrului de aer...
Senzorul MAF (mass air flow) sau debitmetrul de aer se gaseste pe capacul filtrului de aer...
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- sandu Sibiu
- *
- 2 mesaje
- din 08 Jul 2016
- Vectra 2004
- Sibiu
sandu Sibiu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2016
- Mesaj Privat
Aceeasi problema o am si eu. Întreruperi cad ajunge intre 2000-2500 ture. Am mers aproximativ 1500 km cu ESP si inca un bec aprins (ceva legat de modul sport) iar in tara la tester a dat egr defect. Pana in acest moment masina mergea super, am schimbat egr-ul la tester nici o eroare plec in Spania si acolo începe distractia intreruperi dar doar in treapta 2 si 3, in Franta nu mai vrea deloc tremura într-una , cei de la service au facut o diagnoza a iesit injectorul4 . I-au dat un aditiv si au zis sa merg sportiv. Pana in vama toate bune apoi iar tremurat . Ieri am scos-o de la reprezentanta si la ei dãdea injectorul dar dupa ce au schimbat mufa nu a mai dat nici o eroare. In relanti masina merge super dar întreruperile inca le are . Ma intorc la ei si se uita ca la avioane nu au idee de ce întrerupe. Au pus testerul pe ea si totul e in parametri normali.
Ce asi putea sa fac? Sa merg cu ea subturata stiu ca nu e bine.
Vectra 1,9 CDTI 110kW
Ce asi putea sa fac? Sa merg cu ea subturata stiu ca nu e bine.
Vectra 1,9 CDTI 110kW
Lord lex
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2015
- Mesaj Privat
Buna seara, eu detin o Vectra C, Z22SE, recent am intampinat o problema asemanatoare...
In drum spre casa, mai exact, dupa ce am trecut niste linii de tren (deci am incetinit, aproape am oprit de fapt)... si cand sa plec, a inceput din senin sa traga in suturi, spre casa am vazut ca se simte mai rau daca ii dau pedala, daca accelerez foarte, foarte fin, de zici ca-i facuta din oua masina si nu vreau sa le sparg, abea se simte.... totul pana ajungeam in 1.800-2.000 ture.
In urma unei vizite la service, mi s-a spus ca ar fi bobina de inductie... acuma, ramane de vazut, daca asta e problema in cazul meu sau nu.
In drum spre casa, mai exact, dupa ce am trecut niste linii de tren (deci am incetinit, aproape am oprit de fapt)... si cand sa plec, a inceput din senin sa traga in suturi, spre casa am vazut ca se simte mai rau daca ii dau pedala, daca accelerez foarte, foarte fin, de zici ca-i facuta din oua masina si nu vreau sa le sparg, abea se simte.... totul pana ajungeam in 1.800-2.000 ture.
In urma unei vizite la service, mi s-a spus ca ar fi bobina de inductie... acuma, ramane de vazut, daca asta e problema in cazul meu sau nu.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
sandu Sibiu a scris:Aceeasi problema o am si eu. Întreruperi cad ajunge intre 2000-2500 ture. Am mers aproximativ 1500 km cu ESP si inca un bec aprins (ceva legat de modul sport) iar in tara la tester a dat egr defect. Pana in acest moment masina mergea super, am schimbat egr-ul la tester nici o eroare plec in Spania si acolo începe distractia intreruperi dar doar in treapta 2 si 3, in Franta nu mai vrea deloc tremura într-una , cei de la service au facut o diagnoza a iesit injectorul4 . I-au dat un aditiv si au zis sa merg sportiv. Pana in vama toate bune apoi iar tremurat . Ieri am scos-o de la reprezentanta si la ei dãdea injectorul dar dupa ce au schimbat mufa nu a mai dat nici o eroare. In relanti masina merge super dar întreruperile inca le are . Ma intorc la ei si se uita ca la avioane nu au idee de ce întrerupe. Au pus testerul pe ea si totul e in parametri normali.
Ce asi putea sa fac? Sa merg cu ea subturata stiu ca nu e bine.
Vectra 1,9 CDTI 110kW
Ce asi putea sa fac? Sa merg cu ea subturata stiu ca nu e bine.
Vectra 1,9 CDTI 110kW
Scoate mufa de la EGR , porneste motorul si vezi daca mai balbaie... O sa ti apara eroare in bord , dar nu te speria, nu i nicio problema. EGR ul ar trebui sa stea blocat pe inchis si sa nu ti mai tremure motorul.
Daca tot iti tremura ar putea fi >
- injectorul ala care cere sa fie reconditionat ori inlocuit
- tija Swirl cazuta , iar clapetele galeriei de admisie blocate...
dan_tmx
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2015
- Mesaj Privat
salutare...in urma unei erori p0400-02 trebuit sa inlocuiesc egr-ul...solenoidul a cedat.Dar dupa inlocuirea acestuia,din cand in cand,am o mica smucitura,ezitare de putere,nu stiu cum sa-i zic,intre 2000-2500 rpm.Se intampla doar cand merg linistit,indiferent de treapta de viteza,niciodata cand accelerez,si nu neaparat cand am motorul rece.Fara erori in bord.Acuma nu cred ca-i din vina egr-ului(SH) poate ii doar o coincidenta.Egr-ul de pe masina era datat 04.04 iar asta de acuma 10.07,si au coduri diferite.Presupun ca nu sunt diferente intre ele,dar nah,va intreb acuma:poate sa fie vreo diferenta intre ele?(cel putin al lungimii tijei solenoidului) .
S-a mai lovit cineva de aceasta problema?Senzorul MAP l-am curatat cu WD 40,tija swirl este la locul ei,cu putin ulei pe langa clapeta a 2-a(de la stanga la drepta,cum te uiti la motor).
Am incercat sa fac un live data cu op-com-ul,dar masina a mers normal.
Motor Z19DTH,150 CP Saab Vector
Multumesc.
S-a mai lovit cineva de aceasta problema?Senzorul MAP l-am curatat cu WD 40,tija swirl este la locul ei,cu putin ulei pe langa clapeta a 2-a(de la stanga la drepta,cum te uiti la motor).
Am incercat sa fac un live data cu op-com-ul,dar masina a mers normal.
Motor Z19DTH,150 CP Saab Vector
Multumesc.
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 1.8 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salutare, la mine la astra h 1.9 dt 120 cp, a inceput problema dupa ce am pus la un plin de motorina (rompetrol de 55) aditiv pt curatare injectoare. Masina pornea normal, nu scutura, nu tremura, mergea bine pana pe la 2000 de ture dupa care parca patina ambreiajul asta am si crezut ca este eu si inca doi mecanici )). Datorita acestui topic am ajuns sa curat valva EGR care nu era murdara rau (adica era neagra...afumata) normal pentru o valva care recircula gaze, mentionez ca nu aveam eroare in bord si EGR-ul era functional. Am curatat-o cu un spray de discuri de frana de la Loctite si cu o periuta de dinti asta dupa ce am demontat partea electrica, am gresat tija mecanica(cea cu arc) cu putin ulei de motor, nu am avut altceva si am montat la loc totul, masina merge acum perfect, nu mai am acel lag (pierdere de putere, sacadare.....) care era intre 2000 si 2300 de ture, merge bine urca in turatie liniar. Cea ce este ciudat ca nu era murdara valva EGR asa cum am vazut la altele (dopuri de calami cu funingine), dar totusi influenta. Apropo masina mea are 289.000 km, si are dpf. Circul cam 80% in oras( Timisoara ).
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 1.8 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 1.8 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salut.Posesor vectra c z19dt,am mers o saptamana cu intreruperi in plaja de turatii cuprinsã între 1500 -2500.Am avut inspiratia sa verific mufa egr constatând ca nu era bine fixatã. Clema galbena care practic blocheazã mufa nu-si mai face treaba.Momentan am fixat-o provizoriu cu un soricel si am rezolvat cu intreruperile.In concluzie ,verificați întâi mufa,in special cei cãrora le intra de jos in sus.
GabiBU
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2008 1.8 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salut Liviu RS, mare dreptate ai, pentru ca eu am schimbat bujiile si am tot miscat pe acolo una alta si la fel ca tine am probleme cu mufa, tot cu o brida am prins-o si eu, dar acum ca am vazut postarea ta ma gandesc ca tot asta a fost si la mine. Cu proxima ocazie cand dau EGR jos voi schimba pozitia la electromagnet sa vina cu mufa in sus.