snak392
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2015
- Mesaj Privat
Am fost la n service-uri din București nu corespunde niciodatã ce povestea de la un mecanic la alte.deasta va cer ajutor si am deschis o discuție noua, am o Vectra c cu motor z18xer. In ultima luna pierdea ulei,pornea foarte greu la a 2-3 cheie nu mai are putere. I-am spãlat capul culbutor isi revenise putin si i-am pus alte de la dezmembrãri. Sa emerit problema in mare parte ma pot folosi de masina pornește de la prima cheie dar consumul in relanti sta in 1-1.1-1.2l/h. In mod normal consumul ei era de 0.8-0.9l/h. In ziua când am schimbat capacul culbutori consumul era ok bã chiar atingea pentru o secunda o valoare de 0.7l/h. Trãgea si avea putere in orice viseazã la fel( chiar si a 5) c-o conditia sa fiu peste 1800-2000rpm. Ieri am plecat din București-Constanta-Brãila-București, un drum destul de lung . Pe parcul drumul motor bã trãgea si avea efectul acela sa te bage putin in scaun ori de-abia creștea viteza când acceleram. La un momentan trebumura volanul si cred ca aceste vibrații erau trimise de la motor si ajuta si autostrada putin cu toate ca autostrada se vedea dreapta si nu auzeam rotile sa loveascã in ceva. Pe drum am fãcut aceasta filmare https://m.youtube.com/watch?...mp;feature=share. La un momentan sau aprins doi martori cheița cu masina si martorul de la motor stau stin intr-o secunda si masina avea o putere in viteza a 5 la 3000-3500 de turații gen a viteza a 3 in aceleași turații. Nu stiu daca era normal sa tragã asa puternic in a 5 dar de un an de zile de când am luat-o nu a tras niciodatã asa puternic. Martori care i-am citit din bord sunt:
P0135 O2 Incalzitor circuitul senzorului defectuoasã (Bank 1 Sensor 1)
P0068 MAP / MAF Throttle Poziþia de corespondenþã
P0170 combustibil defecþiunilor Trim (Banca 1)
P0190 feroviar de presiune de combustibil circuitul senzorului defectuoasã
P0011 O poziþie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanþele sistemului (Banca 1).
Acum o sãptãmana masina imi dãdea un fond ce imi zicea ca un senzor de la au cu came e ver-retard, am luat unu de la dezmembrãri si cu acele spunea ca e prea avansat. Era singurul cod ce mi-l aratã dupa ce am schimbat capacul culbutor.
Spuneți-mi ce piese sunt, unde e problema, ce ar trebui sa fac. De vreo luna ma zãpãcit.
P0135 O2 Incalzitor circuitul senzorului defectuoasã (Bank 1 Sensor 1)
P0068 MAP / MAF Throttle Poziþia de corespondenþã
P0170 combustibil defecþiunilor Trim (Banca 1)
P0190 feroviar de presiune de combustibil circuitul senzorului defectuoasã
P0011 O poziþie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanþele sistemului (Banca 1).
Acum o sãptãmana masina imi dãdea un fond ce imi zicea ca un senzor de la au cu came e ver-retard, am luat unu de la dezmembrãri si cu acele spunea ca e prea avansat. Era singurul cod ce mi-l aratã dupa ce am schimbat capacul culbutor.
Spuneți-mi ce piese sunt, unde e problema, ce ar trebui sa fac. De vreo luna ma zãpãcit.
bogdanop
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2006 z18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
snak392
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2015
- Mesaj Privat
Coduri masina
27 mai 5 coduri
Dupã aproximativ 500-600km B-CT-Viziru
P0135 O2 Incalzitor circuitul senzorului defectuoasã (Bank 1 Sensor 1)
P0068 MAP / MAF Throttle Poziþia de corespondenþã
P0170 combustibil defecþiunilor Trim (Banca 1)
P0190 feroviar de presiune de combustibil circuitul senzorului defectuoasã
P0011 O poziþie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanþele sistemului (Banca 1)
29 mai dupã 15-20 km mers 2 coduri
P0110 Temperatura aerului de admisie Circuit Malfunction
acum nu sunt sigur dacã e cu 1 sau 2 in coada
P0001 Regulator de volum de control de combustibil Circuit / Open
P0002 Regulator de volum de combustibil circuit de control Range / Performance
30 mai
Prima pornire din zii 2 coduri
P0100 de masã sau volum de flux de aer Circuit Malfunction
P0011 O poziþie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanþele sistemului (Banca 1)
Dupã 8 km de mers cu masina 1cod
P0100 de masã sau volum de flux de aer Circuit Malfunction
27 mai 5 coduri
Dupã aproximativ 500-600km B-CT-Viziru
P0135 O2 Incalzitor circuitul senzorului defectuoasã (Bank 1 Sensor 1)
P0068 MAP / MAF Throttle Poziþia de corespondenþã
P0170 combustibil defecþiunilor Trim (Banca 1)
P0190 feroviar de presiune de combustibil circuitul senzorului defectuoasã
P0011 O poziþie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanþele sistemului (Banca 1)
29 mai dupã 15-20 km mers 2 coduri
P0110 Temperatura aerului de admisie Circuit Malfunction
acum nu sunt sigur dacã e cu 1 sau 2 in coada
P0001 Regulator de volum de control de combustibil Circuit / Open
P0002 Regulator de volum de combustibil circuit de control Range / Performance
30 mai
Prima pornire din zii 2 coduri
P0100 de masã sau volum de flux de aer Circuit Malfunction
P0011 O poziþie arbore cu came - Perioada Peste-avansat sau performanþele sistemului (Banca 1)
Dupã 8 km de mers cu masina 1cod
P0100 de masã sau volum de flux de aer Circuit Malfunction
snak392
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2015
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat
- mihaidarie
- ***
- 525 mesaje
- din 17 Feb 2013
- Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Bucuresti
mihaidarie
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia Sports Tourer 2012 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2013
- Mesaj Privat