Freighter
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Stii cum e, merg incet, revizii la zi, masina luata de mine fara samsari sau alte chestii de gen, cu istoric, revizii doar pe reprezentanta etc si ma trezesc cu clapeta in capul pistonului, si voi cu remap dus la extrem veniti cu detalii de gen. Macar de-as fi avut remap la 200 CP cand a plecat clapeta aia, ziceam "uite bai nene, d'asta a plecat".
Dar e frustrant sa fii in situatia mea.
Ma rog, a trecut, ce a fost a fost si acum ma cam mananca talpa (sper ca nu si buzunarul)
Dar e frustrant sa fii in situatia mea.
Ma rog, a trecut, ce a fost a fost si acum ma cam mananca talpa (sper ca nu si buzunarul)
- CretzuV
- **
- 138 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Insignia 2009 A20DTH160HP
- Prahova
CretzuV
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
Freighter
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2014
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
Eu sunt extrem de multumit in urma remaparii de catre inginerul Dragos de la CompleteChip. Este o senzatie incredibila dupa remapare. Sper sa scada si consumul (normal , abia c am facut remapaea, nu va scadea dar ma voi potoli). Deci recomand cu toata increderea.Dyno stand nou , iti arata cat ai avut inainte si cat a reusit dupa. Toate cele bune.
- CretzuV
- **
- 138 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Insignia 2009 A20DTH160HP
- Prahova
CretzuV
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- CretzuV
- **
- 138 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Insignia 2009 A20DTH160HP
- Prahova
CretzuV
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- CretzuV
- **
- 138 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Insignia 2009 A20DTH160HP
- Prahova
CretzuV
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
- David_Andrei
- **
- 380 mesaje
- din 19 Apr 2012
- Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Bucuresti
David_Andrei
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2012
- Mesaj Privat
djmax
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
djmax
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2012
- Mesaj Privat
- tudor-dragos91
- *
- 2 mesaje
- din 11 Sep 2019
- Insignia 2014 A20DTE
- Constanta
tudor-dragos91
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2019
- Mesaj Privat
Salutare domnilor, am citit tot topicul, dar din pãcate nu sunt foarte lãmurit cu privire la anumite detalii. Spre exemplu, poate sa îmi spunã cineva, pentru o Insignia 2014, motorul A20DTE 140 cp, cutie F40 (reiese din VIN) pânã la ce putere/cuplu se poate ridica, astfel încât sã nu intervinã prea multã sarcinã/tensiune/uzura pe anumite componente ale motorului și sã ii scadã din durata de viațã? Nu vreau decât sã mai câștig ceva putere, care sã mã ajute in depãșiri, dacã se poate ridica la 165 cp, cat ar avea varianta A20DTH aș fi mulțumit.
- tudor-dragos91
- *
- 2 mesaje
- din 11 Sep 2019
- Insignia 2014 A20DTE
- Constanta
tudor-dragos91
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2014 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2019
- Mesaj Privat
Salutare domnilor, am citit tot topicul, dar din pãcate nu sunt foarte lãmurit cu privire la anumite detalii. Spre exemplu, poate sa îmi spunã cineva, pentru o Insignia 2014, motorul A20DTE 140 cp, cutie F40 (reiese din VIN) pânã la ce putere/cuplu se poate ridica, astfel încât sã nu intervinã prea multã sarcinã/tensiune/uzura pe anumite componente ale motorului și sã ii scadã din durata de viațã? Nu vreau decât sã mai câștig ceva putere, care sã mã ajute in depãșiri, dacã se poate ridica la 165 cp, cat ar avea varianta A20DTH aș fi mulțumit.