Freighter
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Freighter
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Alexe87
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2014
- Mesaj Privat
Se pare ca problema cu martorul si pierdere puterii motorului nu dispare. Am fost acum o saptamana la reprezentanta opel din Timișoara pentru diagnoza si cica au gasit fisurat furtunul de la intercooler, l-au inlocuit(750lei) si dupa spusele lor totul e ok, dar dupa 100km, aceasi problema. Deci totusi prea multi caluti si face fata sau nu stiu ce sa mai zic (
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
Alexe87
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Belgia
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2014
- Mesaj Privat
Am revenit cu masina in service'ul unde am facut remaparea pentru lãmurirea problemei. Au fãcut testele necesare si concluzia e : turbina trebuie curãțatã. Prima solutie ce mi-au recomandat e sa adaug in motorina un aditiv numit Marly, daca asta nu rezolva problema, trebuie desfacut si curatata cica. Ceva pareri?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Apelez si eu la topicul asta, implicit la voi, pt ca ma bate gandu sa fac un upgrade "minor" de la 110 la 130 CP. De felul meu nu sunt vreun vitezoman, de asta nici nu am dat inapoi sa aleg 110 CP, dar, dupa 3 ani de utilizare, parca as vrea sa am un pic de putere in plus pe depasiri.
Citind topicul si vazand variantele de ramap de la 110 pana la +160 ma gandesc ca un modest 130 nu cred ca ar afecta major vreo componenta.
Am dreptate? Recomandari?
Citind topicul si vazand variantele de ramap de la 110 pana la +160 ma gandesc ca un modest 130 nu cred ca ar afecta major vreo componenta.
Am dreptate? Recomandari?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Gyzmo, cine se arde cu ciorba sufla si in iaurt. Stii ca am avut nenorocul sa imi plece clapeta pe admisie si am fost la un pas sa schimb motorul, parca nu m-as risca la un upgrade atat de radical.
Ideea e ca in crand ma duc sa schimb si acel simering buclucas de la pompa de ulei (just for case) + revizie si am ocazia sa ii fac acest upgrade.
Sa inteleg ca diferenta de la 110 la 130 va fi oarecum insesizabila? Nici macar pe depasiri, acolo unde, parca as simti nevoia de un pic mai mult?
Ideea e ca in crand ma duc sa schimb si acel simering buclucas de la pompa de ulei (just for case) + revizie si am ocazia sa ii fac acest upgrade.
Sa inteleg ca diferenta de la 110 la 130 va fi oarecum insesizabila? Nici macar pe depasiri, acolo unde, parca as simti nevoia de un pic mai mult?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
Freighter
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2014
- Mesaj Privat
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat