nclsam
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2016
- Mesaj Privat
flv525
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2016
- Mesaj Privat
nclsam
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2016
- Mesaj Privat
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
Salut, tot ce pot sa ti spun e ca masina e de vreun an la vanzare poate si mai bine, initial a fost in jur de 14.000E. Masinile de la unicredit (in general) pot fi lovite, zgariate recuperate de la clienti sau pe leasing operational, cel mai bine le trimiti un mesaj sa ti dea detalii despre ea si care e ultimul pret (s-ar putea sa negociezi destul de bine). Site-ul lor e: http://am.unicreditleasing.ro
Principala problema ar putea fi cutia de viteze despre care se discuta si s a tot discutat pe forum, poti arunca un ochi pe topic: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=121838
Principala problema ar putea fi cutia de viteze despre care se discuta si s a tot discutat pe forum, poti arunca un ochi pe topic: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=121838
- poseidon06
- **
- 426 mesaje
- din 28 Jul 2011
- Astra 2011 A20DTH
- Bucuresti
poseidon06
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2011
- Mesaj Privat
Masina a fost masina de test drive la Erebus, am mers si eu cu ea atunci cand s-a lansat GTC-ul. Pe urma au scos-o la vanzare. Nu s-a vandut pentru ca pretul cerut este cu mult peste pretul masinilor samsarite aduse din afara, si normal ca la banii aia iti iei bemveu full fara piele, fara navi, 318d cu sigla de 330.
@damnatu, cutia F40 care este combinata cu motorul a20dth nu are probleme cu rulmentii ca M32-ul.
@damnatu, cutia F40 care este combinata cu motorul a20dth nu are probleme cu rulmentii ca M32-ul.