Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • cameleonu85

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2010

  • Mesaj Privat
salutare!mi-am montat si eu carlig de remorcare la vectra b 1 caravan si care ma poate ajuta cu o metoda de montare a firelor pt priza ca nu am idee..
nu am mufa speciala pt priza de remorca
multumesc anticipat!
Skip ads

  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nici eu nu am avut mufa pentru carlig la astra g asa ca singura metoda este sa te legi din mufa din tripla stanga spate schema cu pini de la mufa ii ai in pagina 2 , spor la mesterit
  • Peska

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Salut.

Am cumparat si eu un carlig si mi-a venit impreuna cu o instalatie electrica Can-Bus, cu 7 pini. Din ce-am citit, la masinile noi nu se pot instala decat sisteme electrice cu Can-Bus, altfel risti sa arzi BC. E ok ca n-am dat bani pe ea, dar mi se pare cam chinezarie. Nu are mufe de legat la panou, doar niste papuci rosii care se inteapa in instalatia deja existenta. A mai montat cineva asa ceva pana acum pe Astra J?

Nu e luata de aici, dar e identica cu ce-am cumparat.

http://www.carligremorcarea...tric-simplu-can7c
  • prototype

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am montat un carlig remorcare cu tot cu instalatie si modul pe masina (Astra H), iar cand conectez cupla la priza remorcii (cumparata noua) nu executa nicio comanda. Care ar fi problema?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ai programat prezenta trailer module pe masina?
Fara programare ma astept sa nu mearga...
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Am achizitionat si eu un carlig complet cu tot ce trebuie pentru montat pe masina personala. Este echipare originala Westfalia-GM. Provine de pe o masina Vectra 3.0 V6 CDTI SRI( sport ) cu pachet OPC. http://www.pieseauto.ro/dez...i-1022143518.html
Singura chestie ce-mi lipseste este cheita pentru deconectare cuiului de pe carlig. Am vorbit cu cel de la care l-am luat si din pacate nu are asa ceva. Am citit pe site la Westfalia ca se poate cere si proba cu un set de chei MASTER ce le cuprinde pe toate si cand gasesc cheia potrivita sa cer o copie. Aveti idee imi trebuie VIN-ul masinii de pe care provine sau pur si simplu tablita de identificare de pe carlig?
Va multumesc pentru un eventual raspuns.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
M-am edificat. Am vorbit la reprezentanta Westfalia in Bucuresti si mi-au cerut un cod din 5 cifre inscriptionat pe butuc. O sa se rezolve m-au asigurat. Acum astept un pret de la ei dupa ce le comunica nemtii.
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pretul pentru cheita demontare carlig este enorm. 140lei fara transport din Germania. Cu transport ar fi 220lei. Mi s-a recomandat sa astept o comanda sa nu mai platesc si transportul. Voi astepta. ca nu e graba si-am rog pe cineva sa-mi ridice cheita din Bucuresti.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
eu azi am avut curiozitatea si m-am uitat la carlig...
am observat ca are un fel de rozeta care se invarte (cu loc de butuc de cheie dar lipsea).
am invartit de ea in ambele sensuri...
parea blocata...
dupa care ma uit in toate directiile si vad o eticheta vopsita...
o razui frumos si vad ca zice ca se apasa intai dupa care se invarte.
apas si invart si surpriza: se demonteaza cuiul de pe carlig...
mi-am zis: chiar daca nu am cheie e o treaba buna ca se poate demonta carligul...
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Dragi colegi.Am un Astra G caravan caruia I-am montat carlig dar la instalatia electrica a masinii nu am mufa.Cum arata acele cleme cu care ma pot conecta la firele de la triple fara a mai dezizola cablurile? Va multumesc.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Sunt un fel de crcodili acoperiti cu plastic care la presare perforeaza cablul de care vrei sa te legi...
Nu am gasit pe net ceva ca sa-ti dau o poza, dar gasesti la magazinele de piese electronice si la service-urile de electrica auto...
Nu sunt scumpe.
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru raspuns,dar eram interest de denumirea lor ca sa stiu ce caut si eventual o poza.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cauta pe goagal conectori rapizi electrici si vei vedea cum arata.
  • mannix35

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,190
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema, la firul rosu care duce la mufa din stanga , cea care se cupleaza la instalatia carligului, nu imi vine STOP PE FRANA....
Asadar, toate celellalte functii merg perfect, doar stopul pe frana nu anunge acolo, retineti, nu ajunge la mufa din peretele din stanga. Este vorba despre firul rosu gros care este dispus diametral opus fata de firul de masa, cel maro.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
firul rosu gros nu ar trebui sa fie + permanent ?


Ultima modificare făcută de jgyprime la Mar 11 Apr, 2017 9:14 am, modificat de 2 ori în total
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,190
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Conform pozei de mai jos, firul rosu ar trebui sa primeasca +12v cand calc pedala de frana. Ei bine, la mine, pe firul ala nu apare nimic , niciodata.
Cat despre plus permanent, nu vad la ce ar fi util un plus permanent la o remorca. La rulota, da, dar la remorca nu isi are rost.

de retinut ca eu folosesc un adaptor de la 13pini la 7 pini iar pinul care la remorca necesita +12v pe frana, corespunde prin adaptor fix cu cel care apare in schema ca ar trebui sa aiba 12v la franare, ba chiar corespund si culorile.

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
schema pentru masina de la profilul tau (astra g y20dth) luata din TIS:


mufa x26 este pe caroseria masinii undeva in portbagaj
mufa x27 este cupla pentru remorca, insa cupla cu 13 pini (vezi poza de mai jos).

schema pentru ambele tipuri de cuple:



identificam fir cu fir din cele 2 poze:




Ultima modificare făcută de jgyprime la Mar 11 Apr, 2017 9:36 am, modificat de 2 ori în total
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,190
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am vazut , nu e nimic diferit fata de ce spun eu. problema mea nu este ca nu ajunge tensiune la remorca ci ca nu ajunge tensiune la pinul 6 de pe mufa cu 13.

efectiv,la calcarea pedalei de frana, intre pinii 3 si 6 din mufa cu 13, ar trebui sa am 12v.
Nu am!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am inteles asta, eu ti-am dat schema sa verifici si firele din interiorul masinii sa vezi daca ajunge acolo +-ul pe frana...
ca sa poti merge din aproape in aproape pana la o mufa unde ajunge acel + pe frana...
cand ai ajuns undeva unde iti ajunge + pe frana, inseamna ca ai gasit "problema".
urmareste firul negru-galben si vezi daca are + pe frana.
asta daca carligul merge pe schema originala (sau ce am gasit eu in TIS)

conform TIS schema ar ajunge in mufa X1 de prin bord:
pinul 30 daca ai TID
pinul 53 daca nu ai TID


Ultima modificare făcută de jgyprime la Mar 11 Apr, 2017 9:40 am
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR