- cameleonu85
- **
- 78 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Bucuresti
cameleonu85
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
Peska
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut.
Am cumparat si eu un carlig si mi-a venit impreuna cu o instalatie electrica Can-Bus, cu 7 pini. Din ce-am citit, la masinile noi nu se pot instala decat sisteme electrice cu Can-Bus, altfel risti sa arzi BC. E ok ca n-am dat bani pe ea, dar mi se pare cam chinezarie. Nu are mufe de legat la panou, doar niste papuci rosii care se inteapa in instalatia deja existenta. A mai montat cineva asa ceva pana acum pe Astra J?
Nu e luata de aici, dar e identica cu ce-am cumparat.
http://www.carligremorcarea...tric-simplu-can7c
Am cumparat si eu un carlig si mi-a venit impreuna cu o instalatie electrica Can-Bus, cu 7 pini. Din ce-am citit, la masinile noi nu se pot instala decat sisteme electrice cu Can-Bus, altfel risti sa arzi BC. E ok ca n-am dat bani pe ea, dar mi se pare cam chinezarie. Nu are mufe de legat la panou, doar niste papuci rosii care se inteapa in instalatia deja existenta. A mai montat cineva asa ceva pana acum pe Astra J?
Nu e luata de aici, dar e identica cu ce-am cumparat.
http://www.carligremorcarea...tric-simplu-can7c
prototype
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am achizitionat si eu un carlig complet cu tot ce trebuie pentru montat pe masina personala. Este echipare originala Westfalia-GM. Provine de pe o masina Vectra 3.0 V6 CDTI SRI( sport ) cu pachet OPC. http://www.pieseauto.ro/dez...i-1022143518.html
Singura chestie ce-mi lipseste este cheita pentru deconectare cuiului de pe carlig. Am vorbit cu cel de la care l-am luat si din pacate nu are asa ceva. Am citit pe site la Westfalia ca se poate cere si proba cu un set de chei MASTER ce le cuprinde pe toate si cand gasesc cheia potrivita sa cer o copie. Aveti idee imi trebuie VIN-ul masinii de pe care provine sau pur si simplu tablita de identificare de pe carlig?
Va multumesc pentru un eventual raspuns.
Singura chestie ce-mi lipseste este cheita pentru deconectare cuiului de pe carlig. Am vorbit cu cel de la care l-am luat si din pacate nu are asa ceva. Am citit pe site la Westfalia ca se poate cere si proba cu un set de chei MASTER ce le cuprinde pe toate si cand gasesc cheia potrivita sa cer o copie. Aveti idee imi trebuie VIN-ul masinii de pe care provine sau pur si simplu tablita de identificare de pe carlig?
Va multumesc pentru un eventual raspuns.
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu azi am avut curiozitatea si m-am uitat la carlig...
am observat ca are un fel de rozeta care se invarte (cu loc de butuc de cheie dar lipsea).
am invartit de ea in ambele sensuri...
parea blocata...
dupa care ma uit in toate directiile si vad o eticheta vopsita...
o razui frumos si vad ca zice ca se apasa intai dupa care se invarte.
apas si invart si surpriza: se demonteaza cuiul de pe carlig...
mi-am zis: chiar daca nu am cheie e o treaba buna ca se poate demonta carligul...
am observat ca are un fel de rozeta care se invarte (cu loc de butuc de cheie dar lipsea).
am invartit de ea in ambele sensuri...
parea blocata...
dupa care ma uit in toate directiile si vad o eticheta vopsita...
o razui frumos si vad ca zice ca se apasa intai dupa care se invarte.
apas si invart si surpriza: se demonteaza cuiul de pe carlig...
mi-am zis: chiar daca nu am cheie e o treaba buna ca se poate demonta carligul...
mannix35
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2013
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
mannix35
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
mannix35
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,190 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,190
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Am si eu o problema, la firul rosu care duce la mufa din stanga , cea care se cupleaza la instalatia carligului, nu imi vine STOP PE FRANA....
Asadar, toate celellalte functii merg perfect, doar stopul pe frana nu anunge acolo, retineti, nu ajunge la mufa din peretele din stanga. Este vorba despre firul rosu gros care este dispus diametral opus fata de firul de masa, cel maro.
Asadar, toate celellalte functii merg perfect, doar stopul pe frana nu anunge acolo, retineti, nu ajunge la mufa din peretele din stanga. Este vorba despre firul rosu gros care este dispus diametral opus fata de firul de masa, cel maro.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Bunicu
- ****
- 2,190 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,190
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Conform pozei de mai jos, firul rosu ar trebui sa primeasca +12v cand calc pedala de frana. Ei bine, la mine, pe firul ala nu apare nimic , niciodata.
Cat despre plus permanent, nu vad la ce ar fi util un plus permanent la o remorca. La rulota, da, dar la remorca nu isi are rost.
de retinut ca eu folosesc un adaptor de la 13pini la 7 pini iar pinul care la remorca necesita +12v pe frana, corespunde prin adaptor fix cu cel care apare in schema ca ar trebui sa aiba 12v la franare, ba chiar corespund si culorile.
Cat despre plus permanent, nu vad la ce ar fi util un plus permanent la o remorca. La rulota, da, dar la remorca nu isi are rost.
de retinut ca eu folosesc un adaptor de la 13pini la 7 pini iar pinul care la remorca necesita +12v pe frana, corespunde prin adaptor fix cu cel care apare in schema ca ar trebui sa aiba 12v la franare, ba chiar corespund si culorile.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
schema pentru masina de la profilul tau (astra g y20dth) luata din TIS:
mufa x26 este pe caroseria masinii undeva in portbagaj
mufa x27 este cupla pentru remorca, insa cupla cu 13 pini (vezi poza de mai jos).
schema pentru ambele tipuri de cuple:
identificam fir cu fir din cele 2 poze:
Ultima modificare făcută de jgyprime la Mar 11 Apr, 2017 9:36 am, modificat de 2 ori în total
mufa x26 este pe caroseria masinii undeva in portbagaj
mufa x27 este cupla pentru remorca, insa cupla cu 13 pini (vezi poza de mai jos).
schema pentru ambele tipuri de cuple:
identificam fir cu fir din cele 2 poze:
Ultima modificare făcută de jgyprime la Mar 11 Apr, 2017 9:36 am, modificat de 2 ori în total
- Bunicu
- ****
- 2,190 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,190
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
am inteles asta, eu ti-am dat schema sa verifici si firele din interiorul masinii sa vezi daca ajunge acolo +-ul pe frana...
ca sa poti merge din aproape in aproape pana la o mufa unde ajunge acel + pe frana...
cand ai ajuns undeva unde iti ajunge + pe frana, inseamna ca ai gasit "problema".
urmareste firul negru-galben si vezi daca are + pe frana.
asta daca carligul merge pe schema originala (sau ce am gasit eu in TIS)
conform TIS schema ar ajunge in mufa X1 de prin bord:
pinul 30 daca ai TID
pinul 53 daca nu ai TID
Ultima modificare făcută de jgyprime la Mar 11 Apr, 2017 9:40 am
ca sa poti merge din aproape in aproape pana la o mufa unde ajunge acel + pe frana...
cand ai ajuns undeva unde iti ajunge + pe frana, inseamna ca ai gasit "problema".
urmareste firul negru-galben si vezi daca are + pe frana.
asta daca carligul merge pe schema originala (sau ce am gasit eu in TIS)
conform TIS schema ar ajunge in mufa X1 de prin bord:
pinul 30 daca ai TID
pinul 53 daca nu ai TID
Ultima modificare făcută de jgyprime la Mar 11 Apr, 2017 9:40 am