- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Doresc sa achizitionez o Astra H hatchback pe benzina si nu sunt decis care motor este mai fiabil, economicos, usor de intretinut etc Doresc sa aleg intre 1.4 sai 1.6. Cel de 1.4 litri este pe lant si sunt curios daca reizista distributia, m-am informat ca la motoarele astea mai noi la multi fabticanti cedeaza cam repede.
Rog pareri de la cunoscatori.
Rog pareri de la cunoscatori.
- ovicsb
- **
- 141 mesaje
- din 05 Apr 2013
- Astra 2013 A16xer
- Sibiu
ovicsb
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2013 A16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2013
- Mesaj Privat
Multa lume alearga dupa motoare cu distributie lant, insa ce nu cunosc cei care opteaza pentru aceasta constructie a motorului, este ca distributia trebuie schimbata si in cazul echiparii cu lant ,adevarat ca dupa un nr mai mare de km, insa costurile sunt mult mai mari decat in cazul celei clasice fiindca implica manopera de demontare mult mai mare datorita amplasarii spre interiorul motorului.Cea clasica fiind plasata in exteriorul motorului asigura un acces mai facil cu manopera mai mica.
Revenind la discutie conteaza si motorul cum se prezinta din punct de vedere al aspectului vizual,intretinerii(daca vanzatorul este onest), consumului de ulei,nr.real de km, eventual interventii dupa defecte majore,etc.Cam greu de aflat in mod sincer aceste informatii in ziua de azi.Din punct de vedere al consumului pentru drumuri preponderente oras s-ar putea sa iesi mai bine cu motorizare de 1,4 ,in exterior la masina pregatita de concedii sau excursii (bagaje full,sotie,copii,socri,purcel,catel,etc) te-ar ajuta mai bine 1,6.Dar una peste alta conteaza starea tehnica a motorului respectiv si dotarile masinii daca te satisfac.Degeaba gasesti una care-ti place cu motor problematic sau una cu motor bun dar dotari aproape 0.
Personal folosesc un A16XER si sunt multumit ata de media consumului (se putea si mai bine din punct de vedere constructiv poate,vezi si posturile mele vis a vis de consum) cat si de prestatia lui cand am nevoie de "zvac" intr-o depasire scurta mai ales pe Valea Oltului care e plina de viraje,linii continue si coloane de tir-uri.Ca si intretinere foarte convenabil ,consumabile ieftine, distributia pe curea (kit-ul contine cureaua si rola intinzatoare),iar pompa apa angrenata de cureaua accesorii.
Eu (este doar opinia mea) nu cred ca as opta pentru 1,4L avand in vedere masa masinii, daca era Corsa era altceva.
Mult succes i-ti doresc in gasirea masinii(motorizarii) dorite si mai imortant cat mai multi km fara probleme !
Revenind la discutie conteaza si motorul cum se prezinta din punct de vedere al aspectului vizual,intretinerii(daca vanzatorul este onest), consumului de ulei,nr.real de km, eventual interventii dupa defecte majore,etc.Cam greu de aflat in mod sincer aceste informatii in ziua de azi.Din punct de vedere al consumului pentru drumuri preponderente oras s-ar putea sa iesi mai bine cu motorizare de 1,4 ,in exterior la masina pregatita de concedii sau excursii (bagaje full,sotie,copii,socri,purcel,catel,etc) te-ar ajuta mai bine 1,6.Dar una peste alta conteaza starea tehnica a motorului respectiv si dotarile masinii daca te satisfac.Degeaba gasesti una care-ti place cu motor problematic sau una cu motor bun dar dotari aproape 0.
Personal folosesc un A16XER si sunt multumit ata de media consumului (se putea si mai bine din punct de vedere constructiv poate,vezi si posturile mele vis a vis de consum) cat si de prestatia lui cand am nevoie de "zvac" intr-o depasire scurta mai ales pe Valea Oltului care e plina de viraje,linii continue si coloane de tir-uri.Ca si intretinere foarte convenabil ,consumabile ieftine, distributia pe curea (kit-ul contine cureaua si rola intinzatoare),iar pompa apa angrenata de cureaua accesorii.
Eu (este doar opinia mea) nu cred ca as opta pentru 1,4L avand in vedere masa masinii, daca era Corsa era altceva.
Mult succes i-ti doresc in gasirea masinii(motorizarii) dorite si mai imortant cat mai multi km fara probleme !
- sec233ast
- OP
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Stiu ca e veche discutia, dar nu s-a specificat faptul ca 1.4 are cutia de viteze F13, fata de 1.6 care are cutia F17. In oras la plecari de pe loc nu se vede diferenta de 15 cai, asa cum se vede intre 1.2 75cp si 1.4 90cp, avand aceeasi cutie. La drum lung e alta poveste, acolo conteaza. Eu am 1.4 deoarece 90% o folosesc urban. Iar in cei 10% sunt in concediu si nu ma grabesc.