Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
P0230 Fuel Pump Primary Circuit Malfunction
parca ai mai postat pe undeva ca ai gasit un fir de le pompa de benzina,pus aiurea
de aici apare codu asta
ce tia zis Dan,tea programat pentru operatie
Skip ads

  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Mersi Georgemmx am scris mai sus despre treaba cu pompa de benzina, este anulata din ECU si are un fir de la releu legat direct pe caroserie am facut si cateva poze dar nu reusesc sa le atasez la postare si din cate am citit pe forum am ajuns la concluzia ca ECU e problema Sad
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nicunicu i-am dat un pm la Dan cu problema mea dar inca nu mia raspuns sper ca o sa imi raspunda si mie la aceasta problema.
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Azi dupa masa am legat acel fir de la pompa de benzina dupa caroserie inapoi la ECU unde ii este locul si ca prin minune functioneaza , am mers vreo 50 km in care nu am lasato sub 3000 rpm. Nu mai dadea rateuri nici motorul nu murea cand o lasam pe frana de motor sau o scoteam din viteza dar uneori se auzea un pacatit in bord sau nustiu cum sai zic la acel sunet. Intrebarea mea este daca functioneaza asa dece a fost anulat acel fir si a fost legat de caroserie ?
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pai ...........mergi cu ia asa si vezi cum se comporta
daca face figuri si esti plecat departe de casa poti sa refaci ------inventia----cu care ai cumparat masina
  • Razvan Vasi

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Nicinicu am mers cu ea acuma seara 50 km si nici o problema si din experienta mea mica in condus mi se parea ca trage mai bine decat inainte.
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
o intrebare....se poate muta EDU fara a prelungi firele de la mufa? respectiv sa il mut in acceasi zona pe caroserie, nu sus asa cum ati facut voi? Stie cineva sunt ceva fire pe acolo pe la caroserie(sub izolatia caroseriei) ma refer sa mut EDU exact in acelasi loc doar ca pe caroserie, prin gaurirea caroseriei cu 4 holzsuruburi vis-a-vis de locul unde este EDU montat pe motor.
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
deci am rezolvat-o nu era calc de injectie era mufa acestuia. In timp se rupe clema de plastic ce o tine fixa si din cauza garniturii de cauciuc din jurul mufei aceasta se misca in locas dupa care iese. Am scos garnitura aia si acum sta fixa mufa. PS mai e cineva pe aici?
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez masina : Astra G Y17DT hatchback 2003 295.000 km in afara de calc injectie care l-am rezolvat nu am avut probleme (am luat-o de la 110.000km) PS : urmez indeaproape sfaturile de pe acest site.
  • danLaza

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
E un loc cam nepotrivit sa-l muti acolo. Daca tot iti faci de lucru mutal sus. La unele modele (cazul meu) se prelungeste doar un fir la altele 2 fire pe care nu ai cum sa le incurci. Singurul impediment este ca trebuie lucrarea sa o faci pe o rampa sau un canal + pistol de lipit si conductor. Spor la treaba.
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu l-am mai mutat...l-am lasat tot acolo dar am pus un material termoizolant lipit de EDU intre EDU si motor si observ ca e rece cand motorul e cald..chiar si la drumuri de 50 km. In rest e ok
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am uitat sa mentionez ca materialul e destul de gros cam 1cm
  • danLaza

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 17ydt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2009

  • Mesaj Privat
maxxi si eu am procedat la fel am pus textolit de 5mm sub edu dar fara nici un efect asa ca l-am mutat sus si au incetat problememe si oricum e mai usor de demontat din pozitia de sus.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
"Patura Fibra Ceramica - de Seminee" 13mm eventual in doua dar cu alte suruburi M6 parca.
Am folosit suruburile care au fost la ECU.
https://www.clubopel.com/vie...p=1860704#1860704


http://www.youtube.com/watch?v=lghlDdopPR8
Dilatare termica aluminiu (metale) imagineaza-ti o sudura 14 ani de dilatari/contractari unde crezi ca va ajunge + vibratiea ei.

Deci multe modificari nu sunt necesare.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Este important ca ECU sa aibe masa(-) pe carcasa lui de pe motor.
  • loyal

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutari dragi opelisti,
Vreau sa multumesc administatorilor dar si userilor acestui forum pentru ajutorul acordat prin postarile existente.
Cu ajutorul userului [b]georgemmx,caruia tin sa-i aduc multumiri, dar si al celorlalte postari pe acest subiect,am reusit sa repozitionez ECU la masina mea astra g /2000, motor Z16XE, alimentare benzina +GPL.
Mentionez ca nu am avut probleme cu ECU (martori sau erori),mutarea am facut-o preventiv ,ingrijorat de temperatura radiatorului ECU.
Noua pozitie a ECU este pe contraaripa stanga,langa baterie.
A fost necesara prelungirea mufei superioare ( apx.50 fire diametru 1mm dintre care un cablu ecranat si unul cu doi conductori avand ecranaj comun) cu 50cm.
Mufa inferioara ramane cu cablurile existente(chiar daca va face la repozitionare o bucla),mai putin cei doi conductori care pleaca la sonda de marsarier din cutie(acestia se scot din filon);eu am desfiintat cotul de 90 de grade din plastic situat sub suportul bateriei.
Pentru cei interesati,atasez cateva poze relevante .
Cu stima,va doresc tuturor numai bine .
P.S. Aglomeratia din compartimentul motor se datoreaza instalatiei GPL.
  • szaboeugen

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Meriva 2005 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2021

  • Mesaj Privat
IRF540N
  • szaboeugen

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Meriva 2005 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2021

  • Mesaj Privat
salbog333ro a scris:stie cineva ce Fet-uri sunt in calculatorul injectiei si daca se gasesc pe piata.

IRF540N, https://componenteonline.ro/
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR