- alex_paval
- OP
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Va salut oameni buni ! Posed un Vectra C , an 2002, motor 2.2 dti 125cp, si avand in vedere situatia actuala intampinand probleme cu pompa servo, m-am gandit ca ar fi mai bine sa cumpar sh o pompa mecanica si sa o transfer pe motor, eventual sa iau si furtunele sau macar sa caut o firma care sertizeaza furtune pentru a le comanda. O pompa servo noua e in jur de 30 milioane,inconvenabil ! Am luat decizia asta pentru ca m-a lasat pompa o data, nu imi mergea volanul la virajul strans, am schimbat cu una sh si nu am avut probleme pana acum, cand a inceput sa troncane ca naiba si nu stiam de la ce se aude. Initial credeam ca e lantul dar scotand siguranta de la servo s-a terminat cu zgomotul de troncanit in partea dreapta, deci pompa are dezechilibru in motorul electric. A mai incercat cineva sa faca o adaptare de genul asta ? Mie mi se pare mult mai buna pompa mecanica, pe mercedes de carat marfa se folosesc pompe mecanice si duc si milionul de km daca nu merge fara ulei. Astept cu nerabdare postarile voastre
- Luk's Garage
- *
- 6 mesaje
- din 30 Aug 2013
- Vectra 2005 Z20LET
- Ilfov
Luk's Garage
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2005 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2013
- Mesaj Privat
Parerea mea este ca , din punct de vedere mecanic, se poate modifica , dar abs comunica prin pompa servo . In situatia asta ce faceti cu erorile care apar in urma desfiintari? Vectra C are calculator pe pompa servo care este legat de abs , de cim si multe altele. Drept urmare , veti avea o vectra c 2.2 diesel plina de erori , dar cu pompa mecanica. Plus de asta , sunt aproape sigur ca nu este loc pentru pompa mecanica, volumul ei fiind mult mai mare decat al celeilalte.
Stima.
Stima.
- alex_paval
- OP
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Din ce am observat, spatiul la motor e mai mare la vectra c decat la vectra b, deci nu ar fi o problema asta. Iar cu erorile cred ca s-ar putea rezolva cu programare OPCOM (Electryc Hydraulic Power Steering - not present) pentru ca ABS , inclusiv ESP nu au legatura cu pompa servo, daca iei curentul de la servo nu se aprinde ESP, sau ABS. Mai astept pareri, eu tot am incredere ca o pompa servo mecanica e mult mai durabila si mult mai ieftina decat cea electrica, ceea ce nu-i vad logica pentru ca nu influenteaza in niciun fel sistemele de protectie gen ESP.
- Luk's Garage
- *
- 6 mesaje
- din 30 Aug 2013
- Vectra 2005 Z20LET
- Ilfov
Luk's Garage
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2005 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2013
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
Luk's Garage a scris:Parerea mea este ca , din punct de vedere mecanic, se poate modifica , dar abs comunica prin pompa servo . In situatia asta ce faceti cu erorile care apar in urma desfiintari? Vectra C are calculator pe pompa servo care este legat de abs , de cim si multe altele. Drept urmare , veti avea o vectra c 2.2 diesel plina de erori , dar cu pompa mecanica. Plus de asta , sunt aproape sigur ca nu este loc pentru pompa mecanica, volumul ei fiind mult mai mare decat al celeilalte.
Stima.
Stima.
Pompa servo EHPS nu este nod de retea CAN deci ABS nu comunica prin EHPS. Legat de erori, se poate reconfigura reteaua high speed can si atunci nu va mai avea erori. Chiar au existat vectra c pentru china fara EHPS.
Legat de nefunctionare fara un modul, ala e ABS-ul, el e nod de retea.
- alex_paval
- OP
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alex_paval
- OP
- 620 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Signum 2005 Z19DTH
- Bacau
alex_paval
- Mesaje scrise: 620
- Locatie: Bacau
- Masina: Signum 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salutare ! Masina nu o mai am de mult timp, dar am optat pana la urma sa-i pun o alta pompa de servo tot electrica pentru ca nu merita efortul si chinuiala.. Ma ajunsese atunci 300 lei pompa servo second, si a mers brici. Toata esenta la pompele astea este sa nu mearga in gol. Scoateti siguranta cand nu mai are lichid daca cumva a crapat vreun simering, altfel se duce tot mecanismul interior.,.
- matrix83cos
- *
- 25 mesaje
- din 21 Jan 2015
- Astra 1998 X20DTL
- Tulcea
matrix83cos
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2015
- Mesaj Privat