Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nmu a scris:
Apoi a pus testerul pe ea, nu aparea nici o eroare, dar din parametrii de presiune la pornire a aratat ca nu este destul presiune cand dau sa pornesc motorul, dupa ce porneste chinuit presiunea revine la valoarea nominala. Am facut si testul de retur la injectoare, 2 injectoare dau pe retur multa motorina. Mecanicul spune ca de aici sa fie pornirea grea la cald.
Daca ne spunea si cantitatea de motorina/unitate de timp,perduta in retur,pe cele 2 injectoare,se putea aprecia cit de nefunctionale sunt la pornire(asta trebuia sa stie mecanicul).Fa testul de retur la cineva care stie sa interpreteze rezultatele,iar daca ai probleme cu pierdere masiva de motorina in retur,rezolva-ti aceasta problema si motorul va porni corect,normal.Daca nu sunt probleme pe retur,e posibil sa ai supapa cu lipsa de etanseitate,rezolvarea constind in inlocuirea acesteia.ATENTIE! Nu bloca aceasta supapa,deoarece rolul acesteia,e de siguranta...! Consider ca e bine s-o lasi sa-si faca treaba...La speta aceasta,cred ca treaba ar dura mult mai putin decit discutia...
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cei mai buni, din punctul meu de vedere, sunt cei din buzau: endor parca
dar cum zicea si colegul mai sus, mai bine incerci cu o amarata de moneda, decat sa dai 1200ron pe reconditionare si mai stai si fara masina 2-3 zile
  • eddy123

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2014

  • Mesaj Privat
am gasit aici la mn in pitesti 3 mil de injector + 2 mil manopera
  • georgel79

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
injectoarele sint cu probleme si eu am avut aceiasi problema motor rece pleca la sfert ,motor cald a 2 sau a 3 oara eu am avut si alta problema am si deschis un post pe forum cert e ca dupa curatare injectoare porneste la sfert si la rece si la cald a costat 250 ron injector reconditionat si celelalte 3 150 ron bucata curatat total la ultrasunete si recalibrat
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Tu unde ai trimis injectoarele?
  • georgel79

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2014

  • Mesaj Privat
am gasit pe net o firma din bucuresti si am fost cu masina mea acolo montajul si demontajul injectoarelor facinduse pe loc de catre un mecanic din acel spatiu costul fiind de 200, am asistat astfel la toate operatiile de demontare curatare a injectoarelor am venit pe la 09 si am plecat pe la 15
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Gata masina porneste bine. Au fost supapele le retur.
  • SEG
  • **
  • 77 mesaje
  • din 29 Jul 2013
  • Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Neamt
  • SEG

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu una bucata 17ztl care porneste greeeu. Cand am cumparato pornea doar cu acceleratia la podea. Apoi am curatat o teava neagra, de admisie aer cred, care avea un kil de kalamina neagra umeda, m-am murdarit ca naiba. Apoi a fost cam la fel pornirea, buna, dar cu pedala la podea. Acum pornrste total aleator, cand cu pedala, cand fara, dar undeva la a 4-a cheie. Naspa, cred ca distrug si baterie si electromotor... Ma poate sfatui cineva? Masina trage excelent, consuma 5,3 orice i-as face, conduc sportiv, sunt super multumit. Am si masina mai noua, dar asta are ceva care ma atrage mai tare Smile))
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Tu ai curatat doar partea mai putin importanta, ma refer la teava aia. Curata egr-ul si mai vorbim. Dai cautare curatare egr z17dtl si gasesti cum se face. Daca era atata calamina pe teava egr e in moarte clinica.
  • SEG
  • **
  • 77 mesaje
  • din 29 Jul 2013
  • Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Neamt
  • SEG

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2013

  • Mesaj Privat
multumesc mult, o sa caut sa il gasesc, multumesc.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

La pagina 2 ai si fotografii.
  • SEG
  • **
  • 77 mesaje
  • din 29 Jul 2013
  • Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Neamt
  • SEG

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc, studiez, bafta!
  • SEG
  • **
  • 77 mesaje
  • din 29 Jul 2013
  • Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Neamt
  • SEG

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 ksdj654654sed6f
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut tuturor. Prietenul meu, mecanicul mi-a zis de fiecare data ca sunt injectoarele, in contradictie cu parerile de pe site. Eu, incapatanat, tot ii dadeam cu senzori, cu egr...A facut testul cu returul si a iesit 2 de 1 cm si 2 de 10 cm. Asa ca plecat la Buzau la Autotest, unde un flacau de 25 de ani, a demontat, a folosit multe aparate aparent sofisticate, a umblat la toate injectoarele, a montat la loc, si masina porneste ca una noua. Recomand la maxim. 1200 ron, total, si 5 ore. Fantastic. Multumesc celor care m-au ajutat cu sfaturi. Bafta tuturor!
  • RShakur

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salutare am avut aceeasi problema de curand tot cu un 1.7 cdti. Primele simptome au fost pornirea greoaie, apoi opriemrea in mers. Am schimbat senzorul vibrochen, toate bune si frumoasa masina a inceput sa mearga ok, dupa vreo 2 saptamani, alte simptome: imi taia acceleratia in mers si pornea greu la cald. Am schimbat rampa si acum pot spune ca nu mai am probleme cu pornirea, doar cateodata imi mai taie aceleratia foarte putin ...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Argumenteaza,te rog,ce se poate defecta la o rampa(excluzind anexele,senzorul, regulatorul)...,sau ce te-a determinat sa o inlocuiesti...! Banuiesc ca nu ai inlocuit-o,deoarece nu ti-a placut culoarea...!
  • RMoldo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Salutare
Sunt posesorul unui Astra h 1.7 Cdti 101 cp cod motor Z17DTH si sunt disperat nu mai stiu ce sa i fac pornirea este greoaie.Am schimbat rampa am verificat injectoarele pe banc sunt ca noi am pus supapa de sens pe tur catre pompa am schimbat electrovalva din pompa si pornirea e greoaie in special dimineatza dar chiar daca sta numai 15 minute.Ultima operatiune pe care am facuto am schimbat supapa de pe rampa creezand ca va porni mai usor,din contra pornirea e mai lunga acum.
  • RMoldo

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Eventual un mecanic bun prin zona daca stiti?Satu mare,Baia mare,Oradea,Cluj.
  • MJantea

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Va salut domnilor am si eu un opel astra g 17 dti si imi porneste forte greu la cald am schimbat distributia curatat rezervor scimbat filtru si capacul de motorina.valva de presiune de pe pompa de injectie.lipit calculator nu stiu ce sa mai fac sa o rezolv va rog daca aveti idei sa o pot rezolva
  • MJantea

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2017

  • Mesaj Privat
Si mai imi da la 120 km p1125 si nu mai pot sa depasesc 110 cu erorea in bord ce poate fi ca ma dispereat masina asta
  • astrag2008

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2008 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salut, stie cineva care e presiunea necesara in rampa comuna la pornire? Aici vorbesc tot de Astra G 1. 7 CDTI. Presiunea aceasta trebuie sa existe in momentul in care se pune contactul, se da la cheie pentru pornire sau la ralanti dupa ce porneste? La mine cu contact pus arata 0,66 Mpa, cand dau la cheie creste spre 18 Mpa si imediat ce a pornit se mentine la ralanti undeva la 24 Mpa si peste. Va intreb fiindca dupa ce am schimbat filtrul de motorina mi s a dezamorsat si de atunci am probleme cu pornirea la cald. Am crezut ca e de vina carcasa filtrului dar nu este ea problema. Am pus pompa de amorsare cu supapa de sens si filtru separat, ocolind carcasa cu posibile probleme, dar tot asa face. Chestia ciudata este ca tot la cald, daca scot furtunul de turbo dintre intercooler si clapeta de acceleratie porneste normal. Nu am nici o eroare la diagnoza.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR