valiro
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suedia
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
@wud:
"Nu are cum dealerul sa nu stie exact unde e masina intr-un moment anume.
Cele 3 saptamani de depasire a termenului sunt fata de termenul contractual, sau cel estimat de dealer?
Exista posibilitatea sa se loveasca masina la transport si apoi dealerul trebuie sa o repare inainte de a o livra clientului. Sper sa nu fie cazul la tine."
pai nu stiu ce sa zic:
- nu am gasit in contract sa scrie ceva de termen de livrare
- luni, cand i-am intrebat de sanatate, mi-au zis ceva de sapt. 33 ca termen dat de producator ca termen de livrare. Aici, in Suedia, este posibil sa fie ceva mai complex cu livrarea masinii de la portul de intrare in tara pana la dealer.
- sper si eu sa nu stea la reparat prin vre-un service....
"Nu are cum dealerul sa nu stie exact unde e masina intr-un moment anume.
Cele 3 saptamani de depasire a termenului sunt fata de termenul contractual, sau cel estimat de dealer?
Exista posibilitatea sa se loveasca masina la transport si apoi dealerul trebuie sa o repare inainte de a o livra clientului. Sper sa nu fie cazul la tine."
pai nu stiu ce sa zic:
- nu am gasit in contract sa scrie ceva de termen de livrare
- luni, cand i-am intrebat de sanatate, mi-au zis ceva de sapt. 33 ca termen dat de producator ca termen de livrare. Aici, in Suedia, este posibil sa fie ceva mai complex cu livrarea masinii de la portul de intrare in tara pana la dealer.
- sper si eu sa nu stea la reparat prin vre-un service....
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- d_claudiuus
- OP
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
In contract se prevede un termen maxim de 90 de zile, daca mai tin eu bine minte. Dup care urmeaza ca dealerul sa plateasca despagubiri in procente, pe zi... In cazul meu au stiut cand masina ajunge in Gyor in depozit, nu au stiut exact can o vor trimite de acolo... dar a venit mai repede decat trebuia
valiro
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suedia
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
@d_claudiuus:
- m-am uitat, am intrebat dealerul - nu este trecut nici-un termen de livrare in contract, in schimb pot primi masina de folosinta pana vine a mea.
Azi am fost iar si i-am intrebat, cica este pe drum, a scris din nou mail importatorului savada ce si cum, astept si eu sa vad raspunsul...
- m-am uitat, am intrebat dealerul - nu este trecut nici-un termen de livrare in contract, in schimb pot primi masina de folosinta pana vine a mea.
Azi am fost iar si i-am intrebat, cica este pe drum, a scris din nou mail importatorului savada ce si cum, astept si eu sa vad raspunsul...
valiro
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Suedia
- Masina: Corsa 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
zil
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2016 A14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2016
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
Am dat si eu comanda pentru sotia mea de o Corsa E echipare Cosmo 1.4 benzina, cutie automata 6 rapoarte, cu niste optiuni (AG6 - SEAT ADJ, PASS, MANUAL 4 WAY, DLV - SUNSHADE,DRIV&PASS,W/MIRROR&CO, D7E - TRAY LOAD FLOOR, STORAGE, LPZL - PREMIUM PACKAGE, N65 - TIRE & WHEEL SPARE,SPACE SAVER, OBE - DRIVER ASSISTANCE PACK 1, OBL - WINTER PACK, OCP - LIGHT & SIGHT PACK 1, RSB - WHEEL 17X7, J, ALU, DESIGN 1, T2C - EQUIPMENT PACK, COLD WEATHER, UVC - REAR VIEW CAMERA FOR PARK AID), scut metalic motor, cauciucuri 215/R17, culoare gri deschis metalizat.
Termen de livrare inceputul lui mai.
As avea si eu niste intrebari:
- stie cineva codul de fabrica pentru geamuri electrice spate deoarece la dealerii din Romania nu se pot comanda;
- ati montat un burete de antifonare sub capota de la motor, si daca se aude diferenta;
- stiti de unde se pot comanda bare transversale pentru acoperis?
Drumuri fara probleme!
Am dat si eu comanda pentru sotia mea de o Corsa E echipare Cosmo 1.4 benzina, cutie automata 6 rapoarte, cu niste optiuni (AG6 - SEAT ADJ, PASS, MANUAL 4 WAY, DLV - SUNSHADE,DRIV&PASS,W/MIRROR&CO, D7E - TRAY LOAD FLOOR, STORAGE, LPZL - PREMIUM PACKAGE, N65 - TIRE & WHEEL SPARE,SPACE SAVER, OBE - DRIVER ASSISTANCE PACK 1, OBL - WINTER PACK, OCP - LIGHT & SIGHT PACK 1, RSB - WHEEL 17X7, J, ALU, DESIGN 1, T2C - EQUIPMENT PACK, COLD WEATHER, UVC - REAR VIEW CAMERA FOR PARK AID), scut metalic motor, cauciucuri 215/R17, culoare gri deschis metalizat.
Termen de livrare inceputul lui mai.
As avea si eu niste intrebari:
- stie cineva codul de fabrica pentru geamuri electrice spate deoarece la dealerii din Romania nu se pot comanda;
- ati montat un burete de antifonare sub capota de la motor, si daca se aude diferenta;
- stiti de unde se pot comanda bare transversale pentru acoperis?
Drumuri fara probleme!
Petruccio
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Moldova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salutare! Intentionez sa-mi cumpar luna aceasta un Corsa E, 1.4 benzina, 90 CP, Easytronic. Va rog sa ma sfatuiti daca fac o alegere buna ce tine de cutia de viteze. In showroom este doar aceasta masina. Pe mine nu ma deranjeaza deloc faptul ca se simte schimbul treptelor. Ma intereseaza fiabiltatea acestei cutii.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...26175&start=0
Deci mai este fiabila ?
Si pe Astra H, Corsa C si D aceeasi poveste.
Deci mai este fiabila ?
Si pe Astra H, Corsa C si D aceeasi poveste.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Petruccio a scris:Salutare! Intentionez sa-mi cumpar luna aceasta un Corsa E, 1.4 benzina, 90 CP, Easytronic. Va rog sa ma sfatuiti daca fac o alegere buna ce tine de cutia de viteze. In showroom este doar aceasta masina. Pe mine nu ma deranjeaza deloc faptul ca se simte schimbul treptelor. Ma intereseaza fiabiltatea acestei cutii.
Nu e este acelasi model de Easytronic....
Este Easytronic 3.0 mult mai fiabila deoarece au disparut cele 3 motorase electrice.
Intra si informeaza-te pe forumurile straine....
Lipsa de interes si nestiinta multor mecanici in servisarea acestor cutii nu inseamna ca nu sunt fiabile.
Eu am 250 000km reali in bord ( masina produsa in 06.2001 ) si o singura interventie de schimbare a periilor actuatorului de ambreiaj acum fix 3 ani.
zil
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2016 A14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Redroshe
- **
- 212 mesaje
- din 02 Jul 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Ilfov
Redroshe
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Ilfov
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
- maverick_ss
- *
- 19 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Alta tara
maverick_ss
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste fiabilitatea nu stiu ce sa spun, insa am fost astazi la un test-drive cu automata cu 6 viteze si pot sa spun ca am fost placut impresionat. Cutia schimba lin, exista un mic delay la kickdown dar probabil fiindca nu am apasat eu acceleratia pana in podea. Pentru mers in oras e OK - poate nu ar fi stricat un auto-hold, am fost si pe autostrada si imi pare rau ca nu am comutat pe manual fiindca la 120 km/h motorul avea 3000 RPM si problema e ca nu stiu daca cutia era intr-a 5-a sau a 6-a. (pe display arata doar D) iar masina avand doar 125 de km in bord am zis ca nu are rost sa fac raliu cu ea, mai ales ca in cazul meu, daca optez pentru automata in 6 trepte, masina va fi utilizata 80% din timp in oras (Budapesta) in trafic aglomerat.
In plus din cate am vazut din datele oficiale si consumul creste cu aproximativ 1.5 % (8% automata fata de 6.8% manuala - date oficiale). Asa ca un consum de 9% chiar 10% nu este exclus intr-un oras foarte aglomerat si/sau iarna. Date valabile pentru 1.4 benzina 90 CP - cod motor XEL.
PS: Ce nu am gasit pe niciunde este modelul de cutie automata ce este pe Corsa si rapoartele de transmisie. Daca as avea macar rapoartele de transmisie cred ca ar fi posibil sa calculez ce turatie as avea la 130 km/h in treapta 6.
Stima.
In plus din cate am vazut din datele oficiale si consumul creste cu aproximativ 1.5 % (8% automata fata de 6.8% manuala - date oficiale). Asa ca un consum de 9% chiar 10% nu este exclus intr-un oras foarte aglomerat si/sau iarna. Date valabile pentru 1.4 benzina 90 CP - cod motor XEL.
PS: Ce nu am gasit pe niciunde este modelul de cutie automata ce este pe Corsa si rapoartele de transmisie. Daca as avea macar rapoartele de transmisie cred ca ar fi posibil sa calculez ce turatie as avea la 130 km/h in treapta 6.
Stima.
- Redroshe
- **
- 212 mesaje
- din 02 Jul 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Ilfov
Redroshe
- Mesaje scrise: 212
- Locatie: Ilfov
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2008
- Mesaj Privat
- maverick_ss
- *
- 19 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Alta tara
maverick_ss
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns. Intre timp am cautat si pe alte forumuri si am gasit pana la urma ce cutie automata este:
http://gmauthority.com/blog...ransmissions/mh9/
Intr-adevar e 6T30 MH9. In link-ul de mai sus am gasit si rapoartele transmisiei, insa sau eu nu gasesc un site ca lumea sau nu introduc datele cum trebuie ca sa calculez ce turatie as avea la 130 km/h in treapta 6. Sau poate fiindca treapta 6 are un asa numit "overdrive ratio" (nu ma intreba ce inseamna, Wikipedia nu m-a lamurit nici pe mine in totalitate) poate de aceea nu ies calculele. Pe youtube nu am gasit niciun video cu cutia asta la viteze de autostrada.
Dar inainte sa iau decizia finala auto 6 trepte vs manuala 5 trepte, voi mai face un test-drive cu automata pe autostrada si o sa incerc si modul manual sa vad exact cum sta treaba la 130 km/h.
Stima.
http://gmauthority.com/blog...ransmissions/mh9/
Intr-adevar e 6T30 MH9. In link-ul de mai sus am gasit si rapoartele transmisiei, insa sau eu nu gasesc un site ca lumea sau nu introduc datele cum trebuie ca sa calculez ce turatie as avea la 130 km/h in treapta 6. Sau poate fiindca treapta 6 are un asa numit "overdrive ratio" (nu ma intreba ce inseamna, Wikipedia nu m-a lamurit nici pe mine in totalitate) poate de aceea nu ies calculele. Pe youtube nu am gasit niciun video cu cutia asta la viteze de autostrada.
Dar inainte sa iau decizia finala auto 6 trepte vs manuala 5 trepte, voi mai face un test-drive cu automata pe autostrada si o sa incerc si modul manual sa vad exact cum sta treaba la 130 km/h.
Stima.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Overdrive ratio se refera la faptul ca in treapta respectiva raportul transmisiei e subunitar, in cazul de fata 0,742 in tr.6.
In link-ul de mai jos ai rapoartele din cutie, iar raportul pe grup e 4,11.
http://www.opel-infos.de/getriebe/6t.html
In link-ul de mai jos ai rapoartele din cutie, iar raportul pe grup e 4,11.
http://www.opel-infos.de/getriebe/6t.html
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
La 120 cu 3000 rpm esti in treapta a 6-a. Nu te mai chinui cu calcule.
Masina are si auto-hold, care actioneaza la rampe mai mari.
La rampe mici nu e nevoie, cand iei piciorul de pe frana masina nu pleaca in spate, ba chiar e posibil sa inainteze usor spre fata.
Consumul mers calm si doar in limite legale in Bucuresti 1/2 si in afara lui 1/2 este 7.5 la mine, in continua scadere. Am aproape 10000 km acum. La inceput consuma peste 9.
Despre kick-down, retrogradeaza 1-3 trepte in functie de cat apesi pedala. Daca treci de jumatatea cursei retrogradeaza 1 treapta, daca mergi pana la capat, 2, si daca treci de punctul de rezistenta (face "click"), 3.
Ai 1800 ture in treapta 5 la 50 la ora, si in treapta 6 la 65 la ora.
Eu am ales varianta cu convertizor, pentru confort. Cine vrea economie, cred ca EasyTronic e o alegere mai buna.
Masina are si auto-hold, care actioneaza la rampe mai mari.
La rampe mici nu e nevoie, cand iei piciorul de pe frana masina nu pleaca in spate, ba chiar e posibil sa inainteze usor spre fata.
Consumul mers calm si doar in limite legale in Bucuresti 1/2 si in afara lui 1/2 este 7.5 la mine, in continua scadere. Am aproape 10000 km acum. La inceput consuma peste 9.
Despre kick-down, retrogradeaza 1-3 trepte in functie de cat apesi pedala. Daca treci de jumatatea cursei retrogradeaza 1 treapta, daca mergi pana la capat, 2, si daca treci de punctul de rezistenta (face "click"), 3.
Ai 1800 ture in treapta 5 la 50 la ora, si in treapta 6 la 65 la ora.
Eu am ales varianta cu convertizor, pentru confort. Cine vrea economie, cred ca EasyTronic e o alegere mai buna.
- maverick_ss
- *
- 19 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Alta tara
maverick_ss
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
Multumesc frumos. Sincer, inca stau in dubiu convertizor vs Easytronic dar inclin catre convertizor tocmai datorita confortului si mai ales ca masina va fi folosita in oras, eventual 1 data / luna Budapesta - Arad dus-intors, mai ales ca diferenta intre consumuri nu e prea mare.
Chiar azi am fost la alt dealer si am mai facut un test-drive cu automata cu convertizor. Ce am observat este ca daca vreau sa trec din D in M, trebuie sa apas butonul de sub schimbator, nu merge doar sa trag schimbatorul din D in M. Dar pentru mers in oras e foarte confortabila.
@wud: Imi poti spune daca la trecerea din D in N si invers trebuie apasat butonul de sub schimbator sau merge si fara ? Intreb fiindca nu am incercat sa vad, insa stiu ca la CVT-ul de pe Nissan Juke de exemplu merge trecerea D-N-D fara apasarea butonului.
Un pic off-topic:
Acuma caut oferta cea mai buna pentru Corsa 1.4 automata 6 trepte, Enjoy, pachet Enjoy premium, vopsea metalizata, sistem de parcare automat (doar fiindca senzorul de unghi mort nu se poate comanda separat), roata rezerva dimensiuni normale, Intellilink R4. Pana acuma cel mai avantajos pret ce l-am primit a fost 12.500 euro restul de oferte tot prin zona asta de pret se invart + 2-300 euro in functie de dealer. Masina o voi lua din Ungaria fiindca aici lucrez astfel ca variante cu Rabla din Romania nu iau in calcul.
Stima.
Chiar azi am fost la alt dealer si am mai facut un test-drive cu automata cu convertizor. Ce am observat este ca daca vreau sa trec din D in M, trebuie sa apas butonul de sub schimbator, nu merge doar sa trag schimbatorul din D in M. Dar pentru mers in oras e foarte confortabila.
@wud: Imi poti spune daca la trecerea din D in N si invers trebuie apasat butonul de sub schimbator sau merge si fara ? Intreb fiindca nu am incercat sa vad, insa stiu ca la CVT-ul de pe Nissan Juke de exemplu merge trecerea D-N-D fara apasarea butonului.
Un pic off-topic:
Acuma caut oferta cea mai buna pentru Corsa 1.4 automata 6 trepte, Enjoy, pachet Enjoy premium, vopsea metalizata, sistem de parcare automat (doar fiindca senzorul de unghi mort nu se poate comanda separat), roata rezerva dimensiuni normale, Intellilink R4. Pana acuma cel mai avantajos pret ce l-am primit a fost 12.500 euro restul de oferte tot prin zona asta de pret se invart + 2-300 euro in functie de dealer. Masina o voi lua din Ungaria fiindca aici lucrez astfel ca variante cu Rabla din Romania nu iau in calcul.
Stima.
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Pozitiile in care trebuie apasat butonul sunt: din P in R, din D in M, din N in R, si din R in P.
Intre N si D si retur este fara buton.
Pot insa sa iti spun de pe acum ca nu trebuie sa faci la semafor D-N si retur, pentru ca are un sistem care decupleaza treapta de viteza la 3-4 secunde de la oprirea pe loc. Iti vei da seama relativ usor de asta, pentru ca motorul isi schimba tonul cand e eliberat de sarcina, sau daca nu, uitandu-te la consumul instant.
La mersul bara la bara e mai confortabila asta cu convertizor. Si cea EasyTronic stiu ca are implementata functia de inaintare la eliberarea franei, dar una e un ambreiaj usor patinat si alta e convertor de cuplu.
Intre N si D si retur este fara buton.
Pot insa sa iti spun de pe acum ca nu trebuie sa faci la semafor D-N si retur, pentru ca are un sistem care decupleaza treapta de viteza la 3-4 secunde de la oprirea pe loc. Iti vei da seama relativ usor de asta, pentru ca motorul isi schimba tonul cand e eliberat de sarcina, sau daca nu, uitandu-te la consumul instant.
La mersul bara la bara e mai confortabila asta cu convertizor. Si cea EasyTronic stiu ca are implementata functia de inaintare la eliberarea franei, dar una e un ambreiaj usor patinat si alta e convertor de cuplu.
- maverick_ss
- *
- 19 mesaje
- din 01 Apr 2012
- Alta tara
maverick_ss
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2012
- Mesaj Privat
- wud
- **
- 210 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Corsa 2015 B14XEL
- Bucuresti
wud
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2015 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat