- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
Hog, eram constient de faptul ca puteam achizitiona din Romania un carlig nou si mult mai ieftin. Problema e ca eu locuiesc in Germania si am nevoie de hartia pentru TUV. Asa hartiile carligului sunt in limba germana, fapt care nu are sa ma puna pe drumuri in viitor.
Tocmai de aceea am ales carligul fix, asa stiu ca e mereu acolo .
Acum urmeaza montatul, care aici ma costa foarte mult. Dar peste cateva saptamani fac un drum de Romania, si mi-l va monta fratele meu. (E mecanic auto, si partea electrica o va face cineva de la service de la el) Pret de montare, 2 beri reci
Acum daca e sa trag o linie, / sa calculez. Carligul si montatul la un service din Germania e 650euro,
Eu l-am cumparat cu 245Euro + drumul Germania - Romania si invers e cam 200 Euro cu tot cu Vignete. Mai trebuie sa iau in calcul montajul, doua beri reci ....Total: 450Euro!
Daca e sa compar preturile, ies in castig....
Tocmai de aceea am ales carligul fix, asa stiu ca e mereu acolo .
Acum urmeaza montatul, care aici ma costa foarte mult. Dar peste cateva saptamani fac un drum de Romania, si mi-l va monta fratele meu. (E mecanic auto, si partea electrica o va face cineva de la service de la el) Pret de montare, 2 beri reci
Acum daca e sa trag o linie, / sa calculez. Carligul si montatul la un service din Germania e 650euro,
Eu l-am cumparat cu 245Euro + drumul Germania - Romania si invers e cam 200 Euro cu tot cu Vignete. Mai trebuie sa iau in calcul montajul, doua beri reci ....Total: 450Euro!
Daca e sa compar preturile, ies in castig....
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
- MMarius
- **
- 144 mesaje
- din 20 Mar 2014
- Insignia 2009 A20DTH
- Germania
MMarius
- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2014
- Mesaj Privat
Aici atasez pozele cu instalatia electrica de la carlig, si mufele ei. Am facut poze doar la terminatiile care merg in masina, la celalalte 12 fire care intra in mufa de 13 pini (soclu) nu am mai facut poza
Acum, daca eu ar trebui sa ma iau dupa schema de sus ce a atasato Paul, nu cred ca am cum sa "potrivesc" firele.
Paul, merci oricum pentru atasarea schemei.
P.S. Rog un moderator sa ataseze Posturile, daca nu e nici o problema.
Acum, daca eu ar trebui sa ma iau dupa schema de sus ce a atasato Paul, nu cred ca am cum sa "potrivesc" firele.
Paul, merci oricum pentru atasarea schemei.
P.S. Rog un moderator sa ataseze Posturile, daca nu e nici o problema.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Revin cu problema mea, daca imi trebuie strict pentru suport biciclete( nu am nevoie de electric, n-am rulota), partea mecanica de prindere e ceva standard gen iso sau fiecare marca are locasele diferite la prindere? Sa arunc 650 sau 1000 lei... e cit o bicicleta normala. Daca ar fi vreun standard, as putea gasi la schrott ceva rezonabil. Rar o sa circul noaptea si la distanta mare cu suportul si banuiesc ca se cad stopurile prin spite/ cadru.
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
Ibanias, daca te uiti in link-ul de mai jos o sa vezi ca si suportul de transpot biciclete are sistem de semnalizare
http://www.opel-accessories...rt_biciclet%C4%83
http://www.opel-accessories...rt_biciclet%C4%83
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
cj77cmm
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am achizitionat si eu Un Opel Insignia Sports Tourer care nu are in dotarea din fabrica carlig de remorcare. Am montat zilele trecute un carlig si am ajuns si la instalatia electrica. Surpriza insa ...modulul pentru carlig este prezent in portbagaj si are atasat si cele doua mufe cu cablaj cu tot. Problema mea este ca respectivul cablaj porneste din modul si intra in instalatia electrica a masinii inspre fata . Stie cineva cum se poate lega priza in acest caz?
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Daniel2a
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2018
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
cj77cmm a scris:Salutare tuturor. Am achizitionat si eu Un Opel Insignia Sports Tourer care nu are in dotarea din fabrica carlig de remorcare. Am montat zilele trecute un carlig si am ajuns si la instalatia electrica. Surpriza insa ...modulul pentru carlig este prezent in portbagaj si are atasat si cele doua mufe cu cablaj cu tot. Problema mea este ca respectivul cablaj porneste din modul si intra in instalatia electrica a masinii inspre fata . Stie cineva cum se poate lega priza in acest caz?
in ce zona se afla acest modul si cum arata ai ceva poze cumva? vreau sa imi montez si eu carlig si sa verifica daca am in masina sau nu. mersi (daca ai montat deja la tine si ai facut totul functional poate pui ceva poze. mersi