Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
Soluție
  • RAY-

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturaor. Am o problema pe care nici un mecanic nu a reusit sa o rezolve.... si anume in mers cand ii dau mai tare intr-o depasire (tr4 si 5 de obicei) se plafoneaza, se aprinde martorul motor si nu ma mai lasa sa trec de 3000 de turatii si ajunge greu si acolo. Codul de eroare care apare este P0002-75( presiune ventil combustibil nu este in domeniu).
Si de aici cred vine si pornirea grea mai ales la cald(cateodata nu o ia deloc), cateodata si la rece.
I-am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de inalte, problema a continuat. Pana la urma i-am schimbat si pompa de injectie dupa diagnosticul "profesionistilor" de la reprezentanta. Din pacate nu s-a schimbat nimic.... Cand ii dau mai tare in mers se aprinde martorul cu aceasi eroare si masina porneste greu, mai ales la cald. Mi s-a luat sa bag bani si sa nu se rezolve nimic.... orice parere e binevenita, pana nu mi se si o pun la vanzare.....


Cod eroare:
P0002-75
Model: Astra GTC
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z17DTH

Această discuție are un răspuns marcat ca Soluție la problema expusă.
Sari direct la Soluție

Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Iti recomand sa faci proba cu alta supapa de reglaj presiune rampa injectoare. Cea mecanica din stanga rampei.
  • RAY-

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
@iulian Multumesc de raspuns, dar e posibil sa imi dea acea eroare de la supapa de pe rampa? aceea e de natura mecanica.
Oricum nu mai am unde sa umblu decat la rampa de injectoare.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca supapa aia nu retine presiunea optima in rampa, senzorul de presiune de pe rampa sesizeaza si genereaza codul de eroare.
  • RAY-

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
O sa incerc si aceasta varianta, nu mai am ce altceva, totusi e cam greu sa gasesc acea supapa de proba, o sa incerc sa caut o rampa sh buna cu tot cu senzori.

Multumesc de raspuns, mai astept pareri.
  • RAY-

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am fost la o noua diagnoza cu Tech2, si inginerul a zis ca nu prea are cum sa imi dea aceasta eroare din rampa el crede ca este o eroare de la calculator, ramane sa facem saptamana viitoare o proba cu alt calculator si daca eroarea persista, verificat firele electrice de la ECU
  • RAY-

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu rezolvarea provlemei.
Intradevar de vina cum a spus si Iulian a fost supapa mecanica din capul rampei care era infundata cu pilitura. Aceasta a fost desfacuta de catre mecanici si curatata/reparata, acum masina porneste la sfert si nu mai da nici codul de eroare in mers.
  • VMandei

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Bunã seara vin și eu cu o problema cu opelul meu am fãcut testul cu pedala și am doua coduri de eroare 000275 și 000256 și mașina se plafon la 2000de rotație și citeodata se trura pina la 3000 și dupã care se Oprea în mers. Menționez ca am schimbat rampa cu ci doi senzori de pe ia și senzorul de pe ponpa de înaltã. Și degeaba va multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR