- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
Buna seara! Am si eu un opel vectra c din 2003 l-am luat anul trecut in vara. In iarna care a trecut am inceput sa am niste fluctuatii ale displayului la miscarea volanului stanga dreapta. Cu timpul fluctuatiile au inceput sa devina si pe lumina becurilor de faza scurta. Se vede noaptea cand masina sta pe loc si ei stanga dreapta ca farurile scad din intensitate. Am inceput prin inlocuirea alternatorului. Am luat unul sh l-am pus si aceleasi sintome. Am luat diodele noi si le-am pus si le fel face. Ce ar putea sa fie de face asa? Rog un coleg generos al clubului sa ma ajute si pe mine cu aceasta problema.
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- cristiandonose
- *
- 48 mesaje
- din 28 Apr 2014
- Vectra 2007 Z19DT
- Tulcea
cristiandonose
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2014
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Uite ce mi-am facut eu:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=135346
Daca nu vrei sa modifici masina iti poti lua unul de pus in bricheta...
Verifici permanent voltajul incarcarii cu el.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=135346
Daca nu vrei sa modifici masina iti poti lua unul de pus in bricheta...
Verifici permanent voltajul incarcarii cu el.
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Petronel Hrubaru
- OP
- 250 mesaje
- din 08 Mai 2013
- Vectra 2003 Y20DTH
- Vrancea
Petronel Hrubaru
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2013
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Pai...
Raspunsurile au fost date si ras-date pe forum (nu doar in acest topic).
Fluctuatia vine exclusiv de la tensiunea de incarcare.
Directia e cam cel mai mare consumator de pe masina, cam la acelasi nivel cu ventilatoarele de pe radiator si cu dezaburirea lunetei/oglinzilor.
Acum, e posibil ca alternatorul sa fie ok, dar sa fie contacte imperfecte la bornele alternatorului sau la cele ale bateriei.
Pune un multimetru cu timp de raspuns cat mai mic si vezi la ce tensiune scade incarcarea cand tragi de volan...
Verifci tensiunea de la iesire cu farurile stinse din alternator, la bornele bateriei, la bricheta.
Apoi faci exact aceleasi masuratori cu farurile aprinse.
Faci un tabel si-l pui aici cu intervale maxim-minim la fiecare punct si cu / fara consumatori.
Raspunsurile au fost date si ras-date pe forum (nu doar in acest topic).
Fluctuatia vine exclusiv de la tensiunea de incarcare.
Directia e cam cel mai mare consumator de pe masina, cam la acelasi nivel cu ventilatoarele de pe radiator si cu dezaburirea lunetei/oglinzilor.
Acum, e posibil ca alternatorul sa fie ok, dar sa fie contacte imperfecte la bornele alternatorului sau la cele ale bateriei.
Pune un multimetru cu timp de raspuns cat mai mic si vezi la ce tensiune scade incarcarea cand tragi de volan...
Verifci tensiunea de la iesire cu farurile stinse din alternator, la bornele bateriei, la bricheta.
Apoi faci exact aceleasi masuratori cu farurile aprinse.
Faci un tabel si-l pui aici cu intervale maxim-minim la fiecare punct si cu / fara consumatori.