Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Simptome: Salut. Ieri dimineata am pornit masina, si dupa 1 min s-a oprit motorul. Am pus contactul iarasi si in bord mi s-au aprins volanul cu semnul exclamarii, ESP , TC , baterie, ulei, etc aprinse si la cheie nimic, parca murise bateria, nici pompa din rezervor nu se mai auzea. Am masurat bateria, 12,3 V, am scos o borna si am pus-o la loc, ca si cum as reseta masina. A pornit si nu mi-a mai facut figuri. Azi dimineata, masina incalzita dupa vreo 15 km, motorul se opreste la semafor. Iar volanul si celelalte aprinse iar la chieie nimic. Dupa cateva incercari a pornit. Nici un cod de eroare in afara de 2, unul pt sistem preincalzire (bujiile sunt bune, dar cred ca a cedat releul ) si altul pt defectiune control al vitezei si nu e prezent. Tin sa mentionez ca acum o luna am schimbat cheia gen briceag (cea originala i s-au rupt butoanele din cablaj). Daca a mai patit cineva ceva de genul sau aveti pareri? (Filtrul de particule si EGR off)

Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z19DT
  • DarthVader

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut. Insir ideile mele la rand:
CIM: Nu cred sa aibe vreo legatura cu cheia, intrucat verificarea cipului nu se mai face si in mers.
Baterie: Cand incerci sa repornesti, ticaie ca in cazul bateriei moarte? Se stinge tot cand dai la automat? Pentru eliminare, as proba totusi alta baterie. Am patit cu baterii niste SF-uri pe care unii nici nu vor sa le creada.. Tot la capitolul asta, masoara incarcarea imediat dupa pornire, dar si cand motorul e cald. Sa nu aiba sub 13,5v. Daca incarcarea e slaba si borna minus frige, trebuie reparata borna, daca nu frige borna, reparat alternatorul.
ECU: Unde ai facut EGR si DPF off si acum cat timp? Direct in ECU sau prin OBD? Daca in ECU, etanseitatea carcasei lui sa o verifici, sa nu fi intrat lichide pe acolo. La fel si la tabloul de sigurante din compartimentul motor.
Electromecanice: clapeta de aer trebuie verificata. La DT din cate stiu se prelinge ulei pe ax direct in partea electronica. Asta o stiu de la mecanici, eu am DTH. Zgomote ciudate la electromotor are? Ar trebui verificata turatia lui cu Tech2.

O diagnoza amanuntita cu un Tech2 (atat stationar cat si in mers) ar putea scoate la iveala cateva indicii.
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Bateria nu are nimic. Dupa mai multe incercari in care nu se intampla nimic, ca si cum bateria ar fi moarta, dar nu dispare nimic din bord (stiu ce inseamna sa ramai fara baterie ca am avut probleme cu alternatorul), in sfarsit electromotorul invarte, adica isi face treaba ca si cum nu s-ar fi inamplat nimic. Probleme nu sunt cu electromotorul, nu tacane, nu da rateuri. Alternatorul incarca 14.0 -14.2. Azi dimineata iar am patit. Poate fi cumva de la releul de incarcare, ma gandesc ca daca e defect si nu da curent la bujii, calculatorul sa o ia razna? Dar mi s-a oprit in mers.
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Lipsa comunicare cu modulul motor. Ce poate fi?
  • Cassino

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2007

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat, era cablu impuscat, cel care actiona releul de comanda al ECM.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR