- GeKados
- OP
- 110 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
GeKados
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Am gasit pe cateva forumuri din UK, cativa tipi care au inclouit tubulatura standard de Z16XER cu tubulatura de la motoare mai mari (OPC/VXR). Ma refer la partea pana la filtru de aer.
Codurile pieselor necesare:
55562485
55558369
Cost aprox. 200 ron
In teorie, mai mult aer = ardere mai buna; in practica, nu stiu exact daca ar ajuta.
A mai facut cineva o astfel de modificare?
Multumesc frumos,
Am gasit pe cateva forumuri din UK, cativa tipi care au inclouit tubulatura standard de Z16XER cu tubulatura de la motoare mai mari (OPC/VXR). Ma refer la partea pana la filtru de aer.
Codurile pieselor necesare:
55562485
55558369
Cost aprox. 200 ron
In teorie, mai mult aer = ardere mai buna; in practica, nu stiu exact daca ar ajuta.
A mai facut cineva o astfel de modificare?
Multumesc frumos,
- Marius Popescu
- ***
- 704 mesaje
- din 27 Jun 2012
- Astra 2001 z16se
- Sibiu
Marius Popescu
- Mesaje scrise: 704
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2012
- Mesaj Privat
Las-o asa , nu o sa aiba vreun efect . Eu am spart-o ( nu ma intreba cum/de ce ) si am pus de Vectra C , Y20DTH .Am luat din dezmembrari pe cateva zeci de lei . De Z16SE nu am gasit atunci si citisem si eu pe astraowners parca de presupunerile lor. Nu e nici o diferenta , nu da banii pe asa ceva , mai bine cumpara ceva mai folositor .