- calfianu
- OP
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Vineri seara in garajul subteran, mergind in marsarier, al luat prea devreme o curba si am raschetat un colt (de oboseala, din cauza faptului ca nu aveam lampi pe marsarier...). Ideea e ca bosajul rotii este deformat pe toata lungimea lui aplatizat vreo 2 cm. Restul panoului spate este intact.
Aveti vreo idee daca pentru reparatie trebuie decupata acea ambutisare bushita si sudata o bucata noua sau se face doar "din ciocan" intr-un service. Sau ce presupune reparatia.
Luni o sa ma duc la o reprezentanta opel (in Grenoble) insa cred ca o sa ma rupa. Ca asigurare nu am decit RCA.
Aveti vreo idee daca pentru reparatie trebuie decupata acea ambutisare bushita si sudata o bucata noua sau se face doar "din ciocan" intr-un service. Sau ce presupune reparatia.
Luni o sa ma duc la o reprezentanta opel (in Grenoble) insa cred ca o sa ma rupa. Ca asigurare nu am decit RCA.
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
pai, acuma recent un vecin a fost lovit in parare la un supermarket chiar dupa portiera spate deasupra rotii spate era o indoitura zdravana + zgarietura.
nu stiucat l-a costat reparatia dar nu a fost nevoie de decupare ci doar de remodelearea formei.
Masina lovita era un passat si partea indoita era destul de mare, in urma reparatiei singura cicatrice ramasa e ca se vede ca tabla nu e chiar perfect dreapta dar se vede foarte slab si doar cand reflecta puternic lumina din vopsea.
nu stiucat l-a costat reparatia dar nu a fost nevoie de decupare ci doar de remodelearea formei.
Masina lovita era un passat si partea indoita era destul de mare, in urma reparatiei singura cicatrice ramasa e ca se vede ca tabla nu e chiar perfect dreapta dar se vede foarte slab si doar cand reflecta puternic lumina din vopsea.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Nu trebuie schimbata bucata , in service se trage "la cuie" cu ciocanul inertial .
Practic se da vopseaua jos pe toata bucata afectata , se sudeaza superficial niste "cuie" cu un pistol special apoi cu ajutorul ciocanului inertial se aduce la forma initiala . Se aplica chit se slefuieste apoi se aplica primer si iar se slefuieste . Daca bosajul a ajuns la forma initiala se poate aplica vopseaua respectiv lacul . Daca ai noroc de un meserias sa'ti vopseasca cu pierdere numai bosajul ar fi bine . Lacul in functie de calitatea reparatiei de tinichigerie poate fi aplicat numai pe bosaj cu pierdere si degazare sau pe toata aripa cu degazare pe pavilion . Iti recomand vopsitorie Glasurit sau Sikkens pentru potrivirea nuantei/texturii si calitatea vopselelor si a lacurilor .
Succes si rabdare de fier .
Ultima modificare făcută de iso la Dum 02 Sep, 2007 2:34 pm
Practic se da vopseaua jos pe toata bucata afectata , se sudeaza superficial niste "cuie" cu un pistol special apoi cu ajutorul ciocanului inertial se aduce la forma initiala . Se aplica chit se slefuieste apoi se aplica primer si iar se slefuieste . Daca bosajul a ajuns la forma initiala se poate aplica vopseaua respectiv lacul . Daca ai noroc de un meserias sa'ti vopseasca cu pierdere numai bosajul ar fi bine . Lacul in functie de calitatea reparatiei de tinichigerie poate fi aplicat numai pe bosaj cu pierdere si degazare sau pe toata aripa cu degazare pe pavilion . Iti recomand vopsitorie Glasurit sau Sikkens pentru potrivirea nuantei/texturii si calitatea vopselelor si a lacurilor .
Succes si rabdare de fier .
Ultima modificare făcută de iso la Dum 02 Sep, 2007 2:34 pm
- calfianu
- OP
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
- calfianu
- OP
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
Totul e bine cind se termina cu bine. Oficial, pretul reparatiei ar fi fost 350-400 Euro
Am gasit un supermeserias, sef control calitate la Caterpillar care are ca hobby aranjatul masinilor. cu 200 Euro mi-a facut masina noua, scotindu-mi si zgirieturile de cheie facute de baietii de baietzi francezi.
Am gasit un supermeserias, sef control calitate la Caterpillar care are ca hobby aranjatul masinilor. cu 200 Euro mi-a facut masina noua, scotindu-mi si zgirieturile de cheie facute de baietii de baietzi francezi.
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat