Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Legislație, asigurări și taxe
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru detalii [editat]. Schimbarea motorului nu cred ca mai o optiune.. intradevar e foarte complicat. Ma intreb totusi ce la determinat pe cel care a facut schimbarea actuala.. una e sa pui acelasi motor si alta e sa pui unul cu totul diferit.

jgyprime, am luat masina de la un intermediar care sustine ca nu stia de problema, oricum nu am cu cine vorbi, eu trebuie sa o descurc.

badea daniel, nu am timp de dezmembrare; in cel mai rau caz o sa o vand cuiva care o sa faca asta chiar daca o sa pierd cu siguranta mai mult de 1000 e.

In alta ordine de idei, nu am noutati. Cazul meu a fost trimis de la RAR Iasi la RAR Bucuresti si pana acum de acolo au intrebat daca masina are filtru de particule, am mers cu ea sa o verifice si nu are, iar azi am mers ca sa citeasca codurile de pe ECU. Probabil vor sa identifice exact codul motorului.
Skip ads

  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am uitat mai sus sa pun o cratima Smile

Conform codurilor inscrise pe ECU mi s-a comunicat ca motorul este cel de 88kw.
Luni o sa aflu verdictul final.
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ce raspuns ti-au dat?
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Daca zici ca ti-au comunicat kw 88 atunci ai motor de1,9 l si 88kw cu 120 cp si are 16 valve exact ce am si eu pe h meu si sunt super multumit.Acum tine-ne
la curent cum ai rezolvat .O zi buna.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu am inca un raspuns definitiv. Am fost si astazi la RAR si mi s-a spus ca inca dezbat CO2-ul.
In final cred ca o sa pot sa inmatriculez masina cu motorul asta. Cum o sa am noutati postez.

Stii cat e CO2 la motorizarea asta? Tu ai inmatriculat-o?
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Incertificatul de conformitate dat de uzina este 159 CO2 eu am imatriculat-o in ro in 2010in decembrie si am platit taxa vreo 600 euro acum am inteles ca e vreo 900 euro apoi pentru ca am plecat am radiat-osi am inscris-o in belgia dar am intrebat si oricind pot sa o reinscriu in ro pentru ca nu am retras taxa de mediu.Zi buna.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
PH09PIV a scris:Daca zici ca ti-au comunicat kw 88 atunci ai motor de1,9 l si 88kw cu 120 cp si are 16 valve exact ce am si eu pe h meu si sunt super multumit.Acum tine-ne
la curent cum ai rezolvat .O zi buna.
Vezi ca cel de 88Kw are doar 8 valve si este Z19 DT......16 are Z 19 DTH .....
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Este z19dtj si are 88 kw. Este acelasi motor cu z19dth (adica 16v) dar cu alt soft.
  • PH09PIV

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2009

  • Mesaj Privat
In certificatul masinii este trecut z 19dth 88 kw cu 120 cp este vechiul dtj sau pus pe opel numai in 2005 si are 16 valve este exact ca cel din foto mai sus ,colegu jgyprime are dreptate .Oseara buna va doresc.La motorul z19dt busonul de ulei este in partea stinga cum deschizi capota motorului mai precis in partea cu filtrul de aer.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Acum am venit de la RAR; dupa-amiaza trebuie sa merg sa ridic CIV-ul.
Am achitat inca 450 de lei diferenta pentru omologarea motorului de 1.9 in locul celui de 1.7 litri.
Sigur o sa fie cand o sa am cartea in mana dar cel mai probabil motorul din acte o sa fie cel de 88kw/120cp.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
mie cel putin mi se pare logic sa fie motorul actual in acte pentru ca ai platit schimbarea lui...
mai ales ca pe masina in cauza s-a pus de uzina acel motor.
parerea mea e ca e mult mai bine asa decat sa pui la loc motorul de 1.7
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
vedeti ca ceva nu-i in regula ,motorul de 88kw are 120 cai si se numeste dt are 8 valve am manual de service si am schimbat distributia si am vazut; in ordinea puterilor sunt: dtj parca 100 de cai, dt. 120 si dth 150 . cel de 150 stiu sigur ca are 16 valve dar cel de 100 ma uit in carte sa vad , dar eu stiu care 16 valve
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
@badea daniel, am scris mai sus dar mai pun inca odata:

jgyprime a scris:Este z19dtj si are 88 kw. Este acelasi motor cu z19dth (adica 16v) dar cu alt soft.


8 valve (fizic identice, difera softul):
Z19DTL = 101 cp
Z19DT = 120 cp

16 valve (fizic identice, difera softul):
Z19DTJ = 120 cp
Z19DTH = 150 cp

exista 2 variante de 1.9 si 120 cp, una cu 8 valve si cealalta cu 16 valve.
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
ai dreptate m-am uitat in service manual si sunt doua de 120 de cai, imi cer scuze ca nu am fost mai atent eu am z19 dt
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut!
In CIV la rubrica motor am asa:
Tipul: Z19DTH
Serie: xxxxxxxx
Cilindree: 1910
Putere max: 88/3250
CO2 157g/km
  • Red_dog

  • Mesaje scrise: 1,113
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2003 z18Xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Bine ca ai rezolvat problema. Cu tot necazul pana la urma cred ca e mai bine cu motorul mai mare si mai puternic. Numai bine si sa ai drumuri bune!
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc. Sa fie!
Acum mai ramane sa vad cat e taxa, ma astept la cel putin 700-800 de euro.
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Am platit taxa pt motorul de 1.9 adica 3861 lei la inceputul saptamanii si astazi am ridicat placutele de inmatriculare. Asadar, se poate!
Multumesc tuturor pentru suport!
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am impresia ca e o mica problema in legislatia din romania...
daca pe o masina (si in exemplul de fata astra h) a fost omologata o motorizare, aceasta sa se poata monta pe masian fara a mai fi nevoie de reomologare individuala...
evident ca trebuie o vizita la RAR pentru a trece in cartea de identitate a masinii noul cod al motorului, dar sa nu se mai piarda timpul cu diverse prostii...

exemplu:
pe astra h au fost omologate motorizarile:
1.3, 1,7 si 1.9 diesel si 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 benzina.
proprietarul masinii ar trebui (dupa parerea mea) sa aiba posibilitatea sa puna orice motorizare pe acelasi tip de combustibil cu conditia ca dupa schimbare sa modifice CI a masinii si sa plateasca impozit si celelalte taxe in functie de noua motorizare...
adica, masina mea a iesit din fabrica cu 1.3, iar eu i-am schimbat in 1.9. singura chestie pe care trebuie sa o fac este sa ma duc la RAR sa mi se modifice tipul motorului din z13dth in z19dth, si sa ma duc la administratia financiara locala (ca nu sunt capabili sa aiba o baza de date comuna) si sa declar ca masina cu seria de sasiu x si proprietar y are motorizarea z19dth...
evident ca pe langa motor sa fie obligatoriu sa se schimbe si catalizatori care sa corespunda cu specificatiile noului motor dar si noxele sa corespulda cu motorizarea noua...

sper ca m-am facut inteles...

in tarile non-bananiere modificarea asta e o chestie normala, ba chiar e incurajata daca in locul unei motorizari euro 3 montezi una euro 4 (sa zicem ca pe vectra c montezi z19dt in loc de y20dth)...
Skip ads

  1. Home
  2. Legislație, asigurări și taxe

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR