Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Salut saptamana trecuta vineri am dus masina la un service autorizat la schimb de ulei distribtie si placute de frana uleiul si distributia a schimbat placutele a zis sa nu le schimb ca nu sunt uzate nici pe jumate si am zis ok.Azi am iesit de la sevici la ora 6 dimineata ajung acasa la ora 9 duc masina la vecinu sta cu o strada mai jos de mine sa imi ridice masina (are atelier mai demult era service )ca m-am plans ca bate masina si intra greu in treapta 1-2 a verificat bucsile si la timoniera e legat cu colier.in fine asta defect clar vizibil se rezolva urcam in masina mergem sa facem comanda la 4 bucsi venind inapoi opresc la trecere si atunci am vazut primadata ca iese fum de sub capota mergem inapoi la el deschide capota fum clar din fata motorului a zis sal las la el si ia capacul jos din spatele radiatorului care ii pe motor sa vada turboul revin la el dupa ce ma suna si a zis ca este ulei in turbo sau langa elice ma rog...mai mult a zis ca imi poate zice daca da jos radiator si alea sa vada mai bine am zis nu lasa.cam atat ce pot sa va dau detalii plus poze si un filmulet daca il pot uploada daca va merge filmuletul va rog sa trageti si cu urechea spre distributie nu sa auzit asa inainte si mi se pare un sunet ciudat de la distributie si inca ceva am cautat alte postari 1 mia dat cu fum de sub capota si sa intrebat despre fum ei bine fumul meu nu pot sa zic ca aar mirosi a ceva adica nu prea are miros am tras in gura putin ) se simte usor dulce pe moment.
https://www.flickr.com/photo...ateposted-public/ si un filmulet de 2 minute daca nu aveti acces la video spuneti il voi pune pe alt site
marti voi duce masina inapoi unde am schimbat ulei +distributie dar pana atunci ceva pareri sfaturi sa stiu si eu o treaba chiar daca nu ma pricep la motor si sa nu stau pe ace pana marti multumesc alte detalii :la rece nu am observat am observat doar dupa ce sa incalzit si motorul fulmul se opreste dupa 2-3 minute de la orirea motorului.Multumesc
https://www.flickr.com/photo...ateposted-public/ si un filmulet de 2 minute daca nu aveti acces la video spuneti il voi pune pe alt site
marti voi duce masina inapoi unde am schimbat ulei +distributie dar pana atunci ceva pareri sfaturi sa stiu si eu o treaba chiar daca nu ma pricep la motor si sa nu stau pe ace pana marti multumesc alte detalii :la rece nu am observat am observat doar dupa ce sa incalzit si motorul fulmul se opreste dupa 2-3 minute de la orirea motorului.Multumesc
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
flyer1sst
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
se poate sa crape de la trepidatii, de la o lovitura (un mecanic l-a lovit cand a umblat pe acolo), etc...
si eu zic ca e pe undeva o pierdere de antigel dar ma gandesc ca e undeva pe unde e foarte fierbinte ca sa se evapore (undeva in zona galeriei, sa curga pe motor, etc)...
vezi ca sunt o gramada de furtunele mici prin care trece antigel care pot fi si alea crapate sau slabite (colierul sa nu mai tina)...
si eu zic ca e pe undeva o pierdere de antigel dar ma gandesc ca e undeva pe unde e foarte fierbinte ca sa se evapore (undeva in zona galeriei, sa curga pe motor, etc)...
vezi ca sunt o gramada de furtunele mici prin care trece antigel care pot fi si alea crapate sau slabite (colierul sa nu mai tina)...
Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Acum am venit de la mecanic si a zis asa curge antigel pe nu stiu ce ii aia a spus dar am uitat se face abur si ceva ventilator mic(udat si el de la antigel)lipit de radiator il sufla inapoi de acolo iti da impresia ca vine din radiator dar nu se vede exact de unde curge si nici nu are timp sa desfaca ca dureaza mult si are multe masini programate.Cu motor pornit se pulverizeaza inspre radiator cu motor oprit curge.Mecanicul a mai zis ca el crede ca pe la garnitura de chiuloassa curge,cand zic curge ma refer la picaturi nu ca din galeata.maine sunt programat la alt service deoarece astia unde am schimbat distributie +ulei nu am timp sa o desfaca decat saptamana viitoare
in poza curge antigel cam pe unde am tras eu linii rosii pe una dintre linii curge nu pot sa zic exact ca care linie e aia desi am vazut sunt multe furtunase tevi si cablaje .
in poza curge antigel cam pe unde am tras eu linii rosii pe una dintre linii curge nu pot sa zic exact ca care linie e aia desi am vazut sunt multe furtunase tevi si cablaje .
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
prin teava orizontala de aluminiu (aia groasa care circula din stanga spre dreapta si ajunge intr-un furtun care se duce sub termostat si are si aerisitor + stut pe ea) circula antigel
e posibil sa curga si pe acolo...
pe la vreun furtunas, poate fi si putin crapata, etc...
as incerca sa vad daca de acolo curge
e posibil sa curga si pe acolo...
pe la vreun furtunas, poate fi si putin crapata, etc...
as incerca sa vad daca de acolo curge
Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Azi la al 2-lea service au dat scutul jos sau uitat tot chiulasa au banuit si ei.vin acasa amarat cu ea ca nici astia nau avut timp sa o desfaca complet pana in punctul unde se vede clar ce si cum si am inceput eu sa desfac sa vad si eu clar ce se petrece acolo,am scos cricu am ridicat maxim am dat joc scutut cat sa pot vedea m-am bagat sub ea si pe undeva deja incep sa cred si eu ca curge la chiulasa.Dar mai am o speranta si asta din cauza ca ca mai este un loc pe unde ar putea curge pe la teava de care ai zis tu jgyprime
In zona turcoaz este o tabla ceva scut o fi ce impiedica toata vizibilitatea de jos se vede ca curge din zona verde .Daca e verdele zona care curge o sa fie fain
(sufla aburi dupa 2-3 minute de la pornirea motorului incontinuu pana la oprirea motorului,si curge cand motorul e oprit.
Teoretic vorbind:e chiulasa se da jos se pune alta garnitura se duce la rectificat chiulasa se pune inapoi e de ajuns sau trebuie sa schimb iar distributia chiar daca am schimbato deja de 10 zile ? sau care sunt pasi corecti de urmat in situatia mea?+ bani aproximativ
daca nu se intelege ceva va rog intrebati
In zona turcoaz este o tabla ceva scut o fi ce impiedica toata vizibilitatea de jos se vede ca curge din zona verde .Daca e verdele zona care curge o sa fie fain
(sufla aburi dupa 2-3 minute de la pornirea motorului incontinuu pana la oprirea motorului,si curge cand motorul e oprit.
Teoretic vorbind:e chiulasa se da jos se pune alta garnitura se duce la rectificat chiulasa se pune inapoi e de ajuns sau trebuie sa schimb iar distributia chiar daca am schimbato deja de 10 zile ? sau care sunt pasi corecti de urmat in situatia mea?+ bani aproximativ
daca nu se intelege ceva va rog intrebati
Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Chiuloasa nu trebuie rectificata decit daca este ovalizata!Nu rectificati chiuloasa de dragul mecanicului.....este total eronat sa o rectificati !Se verifica planeitatea cu fanta de lumina si doar daca este nevoie o rectificati,se verifica doar sa nu piarad ulei pe la supape si se cuarat si spala bine de tot toate orificiile si zona de contact cu garnitura.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Este chiuloasa.urmatori pasi pe care mi ia enumerat mecanicu:se de jos chiuloasa o duce la oradea se pune sub presiune(chiulasa) se va verifica tot atunci si ce a zis cologul planeitatea daca e ovalizat se rectifica chiuloasa si se va monta inapoi cu o garnitura noua. pe acolo pufaie aerul unde am marcat cu verde in ultima poza.Cum este corect cuvantul chiuloasa sau chiulasa ?
Si am renuntat la service acuma masina e sub mana unui mecanic laudat la mine la locul de munca care ...din spusele colegilor nu e genu de mecanic bate aia o schimbam e defect piesa se schimba ci mecanicu care pune intrebarea aia de ce se strica/bate piesa respectiva si merge pe piesa defecta inapoi afland ca din ce cauza se strica/bate.acuma sa vad si eu ce face,poate il laud si eu.Doamne ajuta.
Si am renuntat la service acuma masina e sub mana unui mecanic laudat la mine la locul de munca care ...din spusele colegilor nu e genu de mecanic bate aia o schimbam e defect piesa se schimba ci mecanicu care pune intrebarea aia de ce se strica/bate piesa respectiva si merge pe piesa defecta inapoi afland ca din ce cauza se strica/bate.acuma sa vad si eu ce face,poate il laud si eu.Doamne ajuta.
Florin91
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2005 z19td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat