- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dorinspeedy
- *
- 8 mesaje
- din 13 Apr 2016
- Hunedoara
dorinspeedy
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2016
- Mesaj Privat
Bila jos si arcul sus, uleiul vine din filtru, trece printr-un canal in blocul motor, se imparte in mai multe canale, unul urca in sus catre axele cu came, ungatorul de lant, intinzatorul de lant, prin aceasta valva unisens, cred ca avea rolul de a mentine un pic de presiune de ulei de la o pornire la alta intr-un timp scurt, ca oricum peste noapte tot zero o sa fie presiunea acolo.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
dorinspeedy a scris:In final am asamblat motorul fara valva aia si functioneaza perfect, presiune de ulei la ralanti 4 bar, a vorbit proprietarul cu aia de la Opel si au spus ca se poate si fara valva.
Daca niste mecanici de doi bani sunt mai destepti decat proiectantii de la Opel poate pot oferi si o explicatie logica.
Eu vad treaba ca uleiul se va scurge din chiulasa si la pornire putinul film de ulei va fi spulberat de 3-4 bari presiune ulei iar aeul se comprima de ajunge la 8-12 bari.
Valva respectiva se poate scoate metoda prin distrugere si confectioanata alta dearece nu se gaseste ca piesa de schimb. Valva oricum se uzeaza in timp si dupa o zi daca ai intinzator lant uzat pleaca uleiul cu brio pe langa pistonas, mai pui si arc slab...dimineata 1-2 secunde tacane de morcovul e cat sfecla.
Atentie mare la manuale service gen Haynes etc., sunt vai de mama lor, pana si in TIS este plin de GRESELI SI OMISIUNI !
- dorinspeedy
- *
- 8 mesaje
- din 13 Apr 2016
- Hunedoara
dorinspeedy
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2016
- Mesaj Privat
Eu am cautat valva aia dar nu am gasit-o ca piesa de schimb, proprietarul a fost deacord sa-l asamblam asa, dupa ce s-a consultat cu cei de la Opel, responsabiltatea le apartine, este un buletin service pentru cel de 1000, http://workshop-manuals.com...0_petrol_engines/ poate are noroc si nu se intampla nimic grav, in caz ca pateste ceva o sa anunt aici. Aerul e comprimabil, uleiul nu, asa ca chiar daca este ceva aer e eliminat foarte repede.
ozk
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2017
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ozk
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2017
- Mesaj Privat
alex00
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2017
- Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru informatiile oferite aici si in special tin sa-i multumesc lui Dan!
Pentru ca se aprindea in bord la masina sotiei (Corsa C cu motor Z10XE), martorul de ulei, am cautat pe forum, am citit, am verificat ca picura ulei, asa ca am schimbat si eu senzorul de presiune si totul functioneaza perfect.
Am cumparat senzorul original GM (a fost mai scump, dar cred ca e mai bun decat unul aftermarket). Toata operatia a durat 10 min (la Corsa ai loc destul pentru cheie, asa ca nu demontezi nimic altceva decat senzorul).
P.S. Acest minunat forum, e de mare ajutor! M-a scutit de multe belele si mi-a economist si o gramada de bani. Multumesc!
Pentru ca se aprindea in bord la masina sotiei (Corsa C cu motor Z10XE), martorul de ulei, am cautat pe forum, am citit, am verificat ca picura ulei, asa ca am schimbat si eu senzorul de presiune si totul functioneaza perfect.
Am cumparat senzorul original GM (a fost mai scump, dar cred ca e mai bun decat unul aftermarket). Toata operatia a durat 10 min (la Corsa ai loc destul pentru cheie, asa ca nu demontezi nimic altceva decat senzorul).
P.S. Acest minunat forum, e de mare ajutor! M-a scutit de multe belele si mi-a economist si o gramada de bani. Multumesc!
daan08
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Soția e posesoarea unei CORSA C, 1.2 benzina. Astãzi a început sã se aprindã martorul roșu la ulei doar in momentul accelerãrii mașinii, la relaniti se stinge. Menționez faptul cã uleiul a fost schimbat în urma cu 100 km cu mobil 5/40. Dacã mã poate îndruma cineva cãtre un service din Iași și eventual cu ceva bãnuieli la aceste simptome.
Mulțumesc mult!
Soția e posesoarea unei CORSA C, 1.2 benzina. Astãzi a început sã se aprindã martorul roșu la ulei doar in momentul accelerãrii mașinii, la relaniti se stinge. Menționez faptul cã uleiul a fost schimbat în urma cu 100 km cu mobil 5/40. Dacã mã poate îndruma cineva cãtre un service din Iași și eventual cu ceva bãnuieli la aceste simptome.
Mulțumesc mult!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Online
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Atentie ce am patit eu: acum 4-5 ani am schimbat in timp 3 sonde, cate una la cateva luni, asta pana am dat jos capacul la chiulasa si am scos tabla din el (ce este ca un capac la traseul de gaze spre admisie), am curatat marmelada de acolo (ce il infundase aproape complet), apoi l-am asamblat la loc ermetic cu silicon negru. Cred ca am pus si ceva poze intr-o postare a mea, o sa le caut.
De atunci nu am mai schimbat nici o sonda pana acum.
O zi buna.
De atunci nu am mai schimbat nici o sonda pana acum.
O zi buna.
daan08
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2013
- Mesaj Privat
cristea_
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Sibiu
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
therealovy77 a scris:Atentie ce am patit eu: acum 4-5 ani am schimbat in timp 3 sonde, cate una la cateva luni, asta pana am dat jos capacul la chiulasa si am scos tabla din el (ce este ca un capac la traseul de gaze spre admisie), am curatat marmelada de acolo (ce il infundase aproape complet), apoi l-am asamblat la loc ermetic cu silicon negru. Cred ca am pus si ceva poze intr-o postare a mea, o sa le caut.
De atunci nu am mai schimbat nici o sonda pana acum.
O zi buna.
De atunci nu am mai schimbat nici o sonda pana acum.
O zi buna.
Te salut.
Daca tot ai, pui o poza cu "tabla" sau unde ai curatat. Poate scap si eu de schimbatul sondelor.
Multumesc.
ady20
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu o scurgere de ulei la un motor z14xep. Mai exact, uleiul se prelinge pe langa surubul din dreptul senzorului de presiune, scurgerea fiind vizibila cu motorul pornit. Nu este o pierdere mare, face niste bule mici, dar nu stiu cat de grav poate fi. Mi-a manjit de ulei si senzorul de presiune si s-a prelins si mai jos spre compresorul de AC.Nu am mai gasit nimic asemanator pe forum de aceea indraznesc sa va cer o parere. Problema se poate rezolva prin strangerea surubului sau ar trebui schimbata vreo garnitura? Mai pot face drumuri lungi cu masina pana sa remediez cauza? Va cer scuze ca postez la sectiunea Agila, dar este o problema ce tine strict de motor si nu am gasit ceva asemanator la Astra. Multumesc anticipat!
Va rog sa ma ajutati cu un sfat in legatura cu o scurgere de ulei la un motor z14xep. Mai exact, uleiul se prelinge pe langa surubul din dreptul senzorului de presiune, scurgerea fiind vizibila cu motorul pornit. Nu este o pierdere mare, face niste bule mici, dar nu stiu cat de grav poate fi. Mi-a manjit de ulei si senzorul de presiune si s-a prelins si mai jos spre compresorul de AC.Nu am mai gasit nimic asemanator pe forum de aceea indraznesc sa va cer o parere. Problema se poate rezolva prin strangerea surubului sau ar trebui schimbata vreo garnitura? Mai pot face drumuri lungi cu masina pana sa remediez cauza? Va cer scuze ca postez la sectiunea Agila, dar este o problema ce tine strict de motor si nu am gasit ceva asemanator la Astra. Multumesc anticipat!
- corsablue
- ****
- 2,797 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,797
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ady20
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Spala toatã zona, apa la sticla sau furtun, exclus turbojet, detergent auto, biciclete, moto, hote și aragaze dar fara soda caustica in componența, sufla cu aer comprimat, mai dã la sfârșit cu spray frâne pe la fulie compresor și sã nu mai ai nici în gând urme de ulei. Marea problema este ambreiajul compresorului, ți se poate spune cã va patina un timp dupã care nu, tâmpenii de mioritici, ataca placa de fricțiune și devine zero, buna de aruncat la gunoi și sã vezi atunci distracție financiara.
Nu da niciodatã cu celebrul și infamul WD40, asta ataca tot ce este cauciuc și plastic. Pe românește curea accesorii va ajunge ceva diform cu ațe , simeringuri muci, inelele etanșare rulmenți la role evaporate și tot așa. Nici mãcar o mufã de compresor nu scapã, garnitura se umflã de nu o poți introduce, asta daca scoți mufa întreagã, izolația firelor cedeazã în timp și se face praf.
Nu da niciodatã cu celebrul și infamul WD40, asta ataca tot ce este cauciuc și plastic. Pe românește curea accesorii va ajunge ceva diform cu ațe , simeringuri muci, inelele etanșare rulmenți la role evaporate și tot așa. Nici mãcar o mufã de compresor nu scapã, garnitura se umflã de nu o poți introduce, asta daca scoți mufa întreagã, izolația firelor cedeazã în timp și se face praf.
ady20
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat