- bogdanene
- OP
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
am gasit azi niste fotografii cu noul mitsubishi lancer evo X, care va fi prezent luna viitoare la salonul de la Tokyo
"Constructorul japonez nu a oferit inca detalii oficiale sau un comunicat de presa despre noul Evo X insa a publicat cateva imagini cu versiunea destinata pietei japoneze, GSR, si o fotografie de interior a variantei care va fi livrata in Statele Unite, MR. Setul de imagini este completat de o serie de fotografii si un video ale noului Evo X, surprinse weekend-ul trecut la evenimentul Motorsport Japan 2007.
Performantele masinii au fost insa testate in avans de o revista de specialitate, "Car and Driver", care le-a publicat apoi pe internet. Potrivit redactorilor, care au testat ambele versiuni, GSR si MR, japonezii au ascuns sub capota un motor in patru cilindri, supraalimentat, care dezvolta 295 de cai putere si un cuplu motor de 300 Nm.
Performantele acestui propulsor sunt insa mai slabe decat ale vechii generatii, sprintul 0-100 de km/h realizandu-se in 5 secunde. Cu toate acestea, redactorii au afirmat ca noua generatie castiga mai multe plusuri la capitolul aderenta si manevrabilitate.
In cazul versiunii MR, puterea este transmisa ambelor punti printr-o cutie secventiala cu dublu ambreiaj. De cealalata parte, GSR va dispune "doar" de o cutie manuala cu cinci trepte. Ambele versiuni vor fi echipate cu un nou sistem de tractiune integrala cu o distributie 50/50 a puterii motorului. In conditii speciale 80% din capacitatea propulsorului poate fi transmisa puntii care are probleme de aderenta.
Se pare ca pretul pentru versiunea japoneza va fi fixat undeva la 30.000 de dolari, americanii fiind insa nevoiti sa plateasca mai mult pentru MR din cauza echiparii acestuia cu transmisia automata cu dublu ambreiaj."
"Constructorul japonez nu a oferit inca detalii oficiale sau un comunicat de presa despre noul Evo X insa a publicat cateva imagini cu versiunea destinata pietei japoneze, GSR, si o fotografie de interior a variantei care va fi livrata in Statele Unite, MR. Setul de imagini este completat de o serie de fotografii si un video ale noului Evo X, surprinse weekend-ul trecut la evenimentul Motorsport Japan 2007.
Performantele masinii au fost insa testate in avans de o revista de specialitate, "Car and Driver", care le-a publicat apoi pe internet. Potrivit redactorilor, care au testat ambele versiuni, GSR si MR, japonezii au ascuns sub capota un motor in patru cilindri, supraalimentat, care dezvolta 295 de cai putere si un cuplu motor de 300 Nm.
Performantele acestui propulsor sunt insa mai slabe decat ale vechii generatii, sprintul 0-100 de km/h realizandu-se in 5 secunde. Cu toate acestea, redactorii au afirmat ca noua generatie castiga mai multe plusuri la capitolul aderenta si manevrabilitate.
In cazul versiunii MR, puterea este transmisa ambelor punti printr-o cutie secventiala cu dublu ambreiaj. De cealalata parte, GSR va dispune "doar" de o cutie manuala cu cinci trepte. Ambele versiuni vor fi echipate cu un nou sistem de tractiune integrala cu o distributie 50/50 a puterii motorului. In conditii speciale 80% din capacitatea propulsorului poate fi transmisa puntii care are probleme de aderenta.
Se pare ca pretul pentru versiunea japoneza va fi fixat undeva la 30.000 de dolari, americanii fiind insa nevoiti sa plateasca mai mult pentru MR din cauza echiparii acestuia cu transmisia automata cu dublu ambreiaj."
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat