- handyman_sp
- OP
- 11 mesaje
- din 12 Jul 2015
- Vectra 2005
- Bistrita-Nasaud
handyman_sp
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutare,
Detin o Vectra C GTS 1.9, 150 cai cutie de viteze automata an 2005,si de vreo cateva saptamani mi se aprinde si se stinge martorul masina cu cheita
atat in mers cat si pe loc si cateodata se si opreste masina si in mers si pe loc.
Codul de eroare P1109 Swirl actuator feedback circuit high voltage.
Am inceput cu verificarea tijei swirl dar acolo totul pare curat, m-a ajutat cineva cu verificarea ei adiica sa accelereze si eu sa o verific, dar aceasta nu se misca. Intrebare : tija incepe sa miste de la o anumita turatie in sus ?.
Dar verificand acea tija am vazut un furtun in spatele motorului care parea desprins si vapori de ulei pe langa el, am verificat un pic ce e cu el si am vazut ca iese usor din locasul pe care il are, dar am observat ca furtunul se desprinde de undeva de sub colierul pe care este prins.
Am pus niste silicon am lasat sa se usuce si am pornit masina, iar martorul cu cheita a aparut doar cand am pus contactul, dupa ce masina a pornit martorul s-a stins.
Am observat ca motorul merge si un pic mai rotund la viteza 1 si 2.
Precizez ca acest furtun avea un sistem de prindere de motor caruia ii lipsea surubul si ca furtunul vibra f tare cand motorul era in mers.
Furtunul intra intr-un furtun mai mare care la randul lui intra in filtru de aer.
Link pt poze:
https://beta.postimg.org/gal...60xc8ic/39d4a8eb/
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
Detin o Vectra C GTS 1.9, 150 cai cutie de viteze automata an 2005,si de vreo cateva saptamani mi se aprinde si se stinge martorul masina cu cheita
atat in mers cat si pe loc si cateodata se si opreste masina si in mers si pe loc.
Codul de eroare P1109 Swirl actuator feedback circuit high voltage.
Am inceput cu verificarea tijei swirl dar acolo totul pare curat, m-a ajutat cineva cu verificarea ei adiica sa accelereze si eu sa o verific, dar aceasta nu se misca. Intrebare : tija incepe sa miste de la o anumita turatie in sus ?.
Dar verificand acea tija am vazut un furtun in spatele motorului care parea desprins si vapori de ulei pe langa el, am verificat un pic ce e cu el si am vazut ca iese usor din locasul pe care il are, dar am observat ca furtunul se desprinde de undeva de sub colierul pe care este prins.
Am pus niste silicon am lasat sa se usuce si am pornit masina, iar martorul cu cheita a aparut doar cand am pus contactul, dupa ce masina a pornit martorul s-a stins.
Am observat ca motorul merge si un pic mai rotund la viteza 1 si 2.
Precizez ca acest furtun avea un sistem de prindere de motor caruia ii lipsea surubul si ca furtunul vibra f tare cand motorul era in mers.
Furtunul intra intr-un furtun mai mare care la randul lui intra in filtru de aer.
Link pt poze:
https://beta.postimg.org/gal...60xc8ic/39d4a8eb/
Model: Vectra
An fabricatie: 2005
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- handyman_sp
- OP
- 11 mesaje
- din 12 Jul 2015
- Vectra 2005
- Bistrita-Nasaud
handyman_sp
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2015
- Mesaj Privat