BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
Buna seara .
De curand motorul de pe al meu opel astra h z17dth a cam cedat,si vreau sa inlocuiesc blocul motor si chiuloasa ,dar singurul motor care l-am gasit mai accesibil ca si pret este un z17dtl de pe vauxhall un astra g.Doresc sa stiu daca este posibil sau nu ,sa inlocuiesc doar blocul si chiuloasa?
Multumesc anticipat
ps : imi cer scuze daca nu am incadrat bine subiectul
De curand motorul de pe al meu opel astra h z17dth a cam cedat,si vreau sa inlocuiesc blocul motor si chiuloasa ,dar singurul motor care l-am gasit mai accesibil ca si pret este un z17dtl de pe vauxhall un astra g.Doresc sa stiu daca este posibil sau nu ,sa inlocuiesc doar blocul si chiuloasa?
Multumesc anticipat
ps : imi cer scuze daca nu am incadrat bine subiectul
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Cauta tot un DTH deoarece difera dupa cum a spus si colegul
-injectoarele
-turbosuflanta
-ambreiajul
-cutia de viteze F17 pe DTL iar pe DTH F23.
-ECU este acelasi dar bineinteles difera softul
- plus alte maruntisuri...
Aparent DTL si DTH arata identic dar dupa cum vezi diferentele sunt destule cat sa NU merite inlocuirea.
-injectoarele
-turbosuflanta
-ambreiajul
-cutia de viteze F17 pe DTL iar pe DTH F23.
-ECU este acelasi dar bineinteles difera softul
- plus alte maruntisuri...
Aparent DTL si DTH arata identic dar dupa cum vezi diferentele sunt destule cat sa NU merite inlocuirea.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Omul vrea sa înlocuiascã doar blocul si chiulasa. Alea trebuie verificate sa fie identice. Si sa pastreze accesoriile lui.
Dar, chiar daca alea sunt identice, atentie la cod motor: daca este stantat pe bloc codul, trebui sa fie cod identic sau mai nou decât ai tu pe masina. De ce? Pt ca la RAR poti da de un nebun, care sa iti zicã faptul ca nu mai corespunde norma de poluare. Si sa vezi distrctie.
Asta doar daca a exista cod pe motor, ca trebuie trecut pe la RAR.
Si lucrarea facuta in service autorizat.
Dar, chiar daca alea sunt identice, atentie la cod motor: daca este stantat pe bloc codul, trebui sa fie cod identic sau mai nou decât ai tu pe masina. De ce? Pt ca la RAR poti da de un nebun, care sa iti zicã faptul ca nu mai corespunde norma de poluare. Si sa vezi distrctie.
Asta doar daca a exista cod pe motor, ca trebuie trecut pe la RAR.
Si lucrarea facuta in service autorizat.
- AndrewBv
- ***
- 996 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2006 Z17DTH
- Brasov
AndrewBv
- Mesaje scrise: 996
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
BMA
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
Turbina a luat-o pe ulei ,iar eu la momentul respectiv nu stiam cum sa opresc motorul.Dupa ceva timp am reusit sa o repornesc dar motorul era mult mai zgomotos si producea mult mai multe vibratii semn ca ar putea ceda in orice moment si mai mult de atat am gasit "shpan" (pilitura) in filtrul de ulei .Si dupa ce o pornesc turatia creste incet dar constant fara sa apas pedala , cu sau fara turbo.