- draganalex
- OP
- 9 mesaje
- din 29 Sep 2015
- Vectra 2002 Y22DTI
- Timis
draganalex
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y22DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu vectra b 2001 y22dti caravan al meu si anume:
-In bord am aprins martorul Check Engine (robinetul acela) iar cat timp acesta sta aprins masina nu trage mai deloc, adica sunt in viteza a 3-a cu pedala aproape la maxim si abia reusec sa prind 60-70 km/h in timp.
-Dupa ce martorul acela se stinge masina parca si-a regasit puterea si incepe sa traga bine, dar nu cum ar fi trebuit
-Am avut masina in service pentru o perioda de 3 luni jumate si de cand am luat-o de la ei am inceput sa am aceste probleme. Mentionez ca acolo era destul de mult praf, adica dupa 1 luna dupa ce a fost bagata in service si teoretic ar fi trebuit sa se lucreze la ea, s-a depus o mare cantita de praf pe masina, plus ca o perioada de timp a stat fara capota ( 2 luni jumate a stat in asteptare in parcarea service-lui si 1 luna "s-a lucrat" la ea)
-M-am uitat pe alte topicuri pe acest forum dar nu am gasit o problema care sa fie aceasi cu a mea, dar in principiu multa lume spunea sa se verifice furtunele de la instalatia de aer si verificare EGR. EGR-ul este schimbat acum 1 an cu unul original deci ma gandesc ca este de vina. Iar legat de furtune nu am gasit unul care sa aiba ceva neinregula.
Aveti cumva o idee legata de ce ar putea sa fie neinregula cu masina, sau ce as putea sa fac ?
-In bord am aprins martorul Check Engine (robinetul acela) iar cat timp acesta sta aprins masina nu trage mai deloc, adica sunt in viteza a 3-a cu pedala aproape la maxim si abia reusec sa prind 60-70 km/h in timp.
-Dupa ce martorul acela se stinge masina parca si-a regasit puterea si incepe sa traga bine, dar nu cum ar fi trebuit
-Am avut masina in service pentru o perioda de 3 luni jumate si de cand am luat-o de la ei am inceput sa am aceste probleme. Mentionez ca acolo era destul de mult praf, adica dupa 1 luna dupa ce a fost bagata in service si teoretic ar fi trebuit sa se lucreze la ea, s-a depus o mare cantita de praf pe masina, plus ca o perioada de timp a stat fara capota ( 2 luni jumate a stat in asteptare in parcarea service-lui si 1 luna "s-a lucrat" la ea)
-M-am uitat pe alte topicuri pe acest forum dar nu am gasit o problema care sa fie aceasi cu a mea, dar in principiu multa lume spunea sa se verifice furtunele de la instalatia de aer si verificare EGR. EGR-ul este schimbat acum 1 an cu unul original deci ma gandesc ca este de vina. Iar legat de furtune nu am gasit unul care sa aiba ceva neinregula.
Aveti cumva o idee legata de ce ar putea sa fie neinregula cu masina, sau ce as putea sa fac ?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- draganalex
- OP
- 9 mesaje
- din 29 Sep 2015
- Vectra 2002 Y22DTI
- Timis
draganalex
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Y22DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2015
- Mesaj Privat
Am pus masina pe test si la diagnoza mi-a iesit codul P1590. Persoana care a facut testul a spus ca e un furtun care este gaurit si intradevar asa a si fost. Am gasit furtunul si l-am schimbat cu unu nou si intradevar masina e schimbata, trage fara probleme. Legat de codul motorului pe masina scrie Vectra 2.2 TDI si de aici notarea mea cu "Y22DTI", Multumesc mult pentru sfat