- andrei borbely
- OP
- 117 mesaje
- din 25 Mar 2009
- Astra 2010 xer
- Caras-Severin
andrei borbely
- Mesaje scrise: 117
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2010 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2009
- Mesaj Privat
Dragi colegi! nu vreau sa fac antireclama colegilor care se ocupa cu asa ceva dar aveti mare grija cu remaparile. nu se face nimic altceva decat sa se modifice timpii de injectie, presiunea in rampa si injectoare,ducand uneori la avarierea totala a acestora. Am primit o explicatie destul de logica zic eu de la un prieten care e specialist in motoare fiat si a facut si el asa ceva(remap). mi s-a zis in felul urmator: sa-i pun in spate unui om de 50 kg un sac de 50 de kg sa-l care pe o anumita distanta si acelasi sac sa fie carat de o pesoana de 80-90 de kg pe aceeasi distanta si sa vad care pica primul.nu va mai jucati cu tampenii de remap-uri pe niste masini gandite din fabrica sa dea un anumit randament si o anumita performanta. eu am facut prostia asta si acum regret. am incercat sa fac dintr-o masina de familie comfortabila, o masina de curse,de liniute daca vreti sa-i spunem asa,si am daramat-o cu remap-ul pacii. nu poti face din dacia porsche niciodata. acum vreau sa vad ce vor zice cei de la service-ul unde am facut tampenia cand ma voi duce sa le cer sa imi puna inapoi softul original. am fost si la opel in arad unde s-au facut teste la injectoare si tot ce a reiesit: injector cilindul 1 defect. cauza? remaparea.(functionarea motorului in alti parametrii). si acum unii poate vor spune ca din cauza motorinei. exclud acest motiv din start deoarece masina circula in Germania si alimentez doar de la shell si aral( cele mai scumpe peco-uri|) doar de 2 ori pe an vin in Ro in concediu si atunci alimentez Alpine de la OMW.deci .... jucati-va cu pocnitori de softuri facute la gigi auto si veti ajunge sa plangeti ca mine langa masina. si cu banii luati si cu masina praf. zilele trecute am intalnit un prieten cu un golf 5 gti remapat in timisoara. se plangea ca ii scotea fum albastru mai rau ca un trabant. daca fabricantul a gandit-o asa nu poate sa vina ion mecanicu de la coltul strazii sa spuna ca se poate altfel. aveti mare grija ca va jucati pe banii vostrii si unii dinttre voi poate aveti si copiii la care le puteti mai bine cumpara cadouri de Craciun decat sa aruncati banii pe geam.numai bine! am sa revin cu rezolvarea problemei pe care o am! am uitat sa va spun: masina mea: opel zafira b z 1.9 dt 88kw 147000km rulati (reali). cam devreme sa pice injectoarele asa din senin, nu credeti? de vina e remap-ul.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Clar nu e de vina remaparea sau ma rog procesul de modificare a mapei dupa care functioneaza motorul ci de cele mai multe ori SOFERUL ori TUNERUL ori uzura motorului sau a subansamblelor importante dar asta e o alta poveste in care un tuner profesionist trebuie sa refuze categoric remaparea unui astfel de motor.
Soferul e cel care nu intelege ca masina e tot aia si ca surplusul de cai se folosesc doar din cand in cand si atunci cand ai nevoie de ei si nu TOT timpul si TUNERUL pentru ca daca e unul de cartier care copiaza harti de pe discuri free sau forumuri free atunci nu poate sa iasa nimic bun din asta.
CristianTM.
Soferul e cel care nu intelege ca masina e tot aia si ca surplusul de cai se folosesc doar din cand in cand si atunci cand ai nevoie de ei si nu TOT timpul si TUNERUL pentru ca daca e unul de cartier care copiaza harti de pe discuri free sau forumuri free atunci nu poate sa iasa nimic bun din asta.
CristianTM.
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Injectorul tau era la inceput de sfarsit .Remapul va solicita piesele mai mult (logic ) dar nu are cum sa iti pice injectorul datorita mapei modificate .
Daca remapul a fost facut cu acte , test dyno si garantie de la tuner la partea de soft el este asigurat.
Daca ai facut remap la coltul stazii si la cineva care nu stie cu ce se mananca acest lucru sa fi sanatos.
NU ti se parea logic ca odata ce vine cineva si iti modifica ceva facut de fabricant sa mearga "ceas " , consume cat mai putin piesele din motor se vor uza mai mult ?
Te pomenesti ca ai vrea sa iti plateasca cel ce ti-a facut remapul injectorul picat.
FIi serios colegule .
Daca remapul a fost facut cu acte , test dyno si garantie de la tuner la partea de soft el este asigurat.
Daca ai facut remap la coltul stazii si la cineva care nu stie cu ce se mananca acest lucru sa fi sanatos.
NU ti se parea logic ca odata ce vine cineva si iti modifica ceva facut de fabricant sa mearga "ceas " , consume cat mai putin piesele din motor se vor uza mai mult ?
Te pomenesti ca ai vrea sa iti plateasca cel ce ti-a facut remapul injectorul picat.
FIi serios colegule .
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
@andrei borbely - intamplator te-am gasit si aici cu supararea ta. Mai sint si alte sectiuni pe unde ai postat anti-remap ?
In primul rand , spunei amicului tau cel specialist in motoare ca hartile de remap nu se fac ,,babeste,, cu saci de 50 kile duse in spinare. Exista niste parametrii , niste calcule si niste legi fizice acolo.
In al 2-lea rand , te asigur ca nici un constructor auto nu va livra populatiei un motor ce va furniza maximul de potential din el ca sa vina tot taranul si sa se creada la raliuri prin oras iar daca va crapa ceva in motor sa nu zbiere ca x marca ,,e proasta , nu cumparati,,
Apoi remapul ,, comercial,, sa-l numesc asa , adica asta ce-l facem noi la masinile noastre ,,de familie,, , il facem pentru a avea la dispozitie in situatii limita un plus de putere la care sa apelezi ( de ex in cazul unei depasiri prost calculate) . Adica reprezinta O REZERVA DE PUTERE si nu UN MOD DE A SOFA CONSTANT.
In alta ordine de idei , remapul pe undeva atrage dupa sine un oarecare compromis in sensul ca , sa zicem , daca turbina mea ar merge fara remap 500 mii km , si cu remap doar 450 mii km pentru ca am devenit ,,sportiv si nervos,, , da , in cunostinta de cauza am acceptat remapul fiind dispus sa-mi asum acea uzura prematura in favoarea unei masini mai ,,fasnetze,,.
Ce ai omis tu in toata ecuatia cu remapul este faptul ca se poate merge normal si cu o masina remapata , nu-i neaparat nevoie de liniute.
Iar in cazul tau, pe concret , ai avut ghinionul sa-ti cada un injector. Ok .....am inteles ca ai studiat mult ce inseamna un remap desi nu prea se vede ....dar acum te rog studiaza la cate masini fara remap le cad injectoarele si mai ales la care modele mai frecvent si de ce !
Concluzie ? Intra colegul @andrei borbely care si-a facut in vara remap la masina ...trage de ea fara mila sa se convinga in fiecare kilometru ca cei 250 euro parca si-au meritat destinatia .... motorul la capitolul ulei sta destul de dubios , fapt oarecum trecut cu vederea ...... mai mult , masina se da unui amic s-o rupa intr-o liniuta pentru a demonstra a 101 oara ca da , trage tare de tot si ,,face,, orice ......apoi apare un tacanit la motor si lucrurile se complica putin. Solutia gasita ? Revenit la harta originala + adaos de Metabond in motorina ! ........ Incredibil !
In fine ....... oricum injectorul in cauza fi convins ca oricum pica peste 2-3-4 luni ..... voi ( tu si amicii tai) doar i-ati grabit sfarsitul. Distractia insa s-ar putea sa fie abia la inceput ! ...cine stie daca nu mai sint si alte piese la care s-a grabit sfarsitul dar inca n-au apucat sa ,,tacane,, .....
PS - in orice service cu mecanici idioti vei merge ti se va spune ca inclusiv sprituitorul parbriz nu mai functioneaza tot din cauza remapului ! Sint tare curios prin ce metoda a ajuns la concluzia acel service ca injectorul tau a picat in citeva luni de la o stare ,,impecabila,, la ,,praf,, din cauza remaparii ..... si mai ales de ce n-au ,,picat,, toate ? Ca sa nu mai vorbesc cum de nu ne pica injectoarele la noi restul care avem masini remapate de ani de zile ! Complicat....
In primul rand , spunei amicului tau cel specialist in motoare ca hartile de remap nu se fac ,,babeste,, cu saci de 50 kile duse in spinare. Exista niste parametrii , niste calcule si niste legi fizice acolo.
In al 2-lea rand , te asigur ca nici un constructor auto nu va livra populatiei un motor ce va furniza maximul de potential din el ca sa vina tot taranul si sa se creada la raliuri prin oras iar daca va crapa ceva in motor sa nu zbiere ca x marca ,,e proasta , nu cumparati,,
Apoi remapul ,, comercial,, sa-l numesc asa , adica asta ce-l facem noi la masinile noastre ,,de familie,, , il facem pentru a avea la dispozitie in situatii limita un plus de putere la care sa apelezi ( de ex in cazul unei depasiri prost calculate) . Adica reprezinta O REZERVA DE PUTERE si nu UN MOD DE A SOFA CONSTANT.
In alta ordine de idei , remapul pe undeva atrage dupa sine un oarecare compromis in sensul ca , sa zicem , daca turbina mea ar merge fara remap 500 mii km , si cu remap doar 450 mii km pentru ca am devenit ,,sportiv si nervos,, , da , in cunostinta de cauza am acceptat remapul fiind dispus sa-mi asum acea uzura prematura in favoarea unei masini mai ,,fasnetze,,.
Ce ai omis tu in toata ecuatia cu remapul este faptul ca se poate merge normal si cu o masina remapata , nu-i neaparat nevoie de liniute.
Iar in cazul tau, pe concret , ai avut ghinionul sa-ti cada un injector. Ok .....am inteles ca ai studiat mult ce inseamna un remap desi nu prea se vede ....dar acum te rog studiaza la cate masini fara remap le cad injectoarele si mai ales la care modele mai frecvent si de ce !
Concluzie ? Intra colegul @andrei borbely care si-a facut in vara remap la masina ...trage de ea fara mila sa se convinga in fiecare kilometru ca cei 250 euro parca si-au meritat destinatia .... motorul la capitolul ulei sta destul de dubios , fapt oarecum trecut cu vederea ...... mai mult , masina se da unui amic s-o rupa intr-o liniuta pentru a demonstra a 101 oara ca da , trage tare de tot si ,,face,, orice ......apoi apare un tacanit la motor si lucrurile se complica putin. Solutia gasita ? Revenit la harta originala + adaos de Metabond in motorina ! ........ Incredibil !
In fine ....... oricum injectorul in cauza fi convins ca oricum pica peste 2-3-4 luni ..... voi ( tu si amicii tai) doar i-ati grabit sfarsitul. Distractia insa s-ar putea sa fie abia la inceput ! ...cine stie daca nu mai sint si alte piese la care s-a grabit sfarsitul dar inca n-au apucat sa ,,tacane,, .....
PS - in orice service cu mecanici idioti vei merge ti se va spune ca inclusiv sprituitorul parbriz nu mai functioneaza tot din cauza remapului ! Sint tare curios prin ce metoda a ajuns la concluzia acel service ca injectorul tau a picat in citeva luni de la o stare ,,impecabila,, la ,,praf,, din cauza remaparii ..... si mai ales de ce n-au ,,picat,, toate ? Ca sa nu mai vorbesc cum de nu ne pica injectoarele la noi restul care avem masini remapate de ani de zile ! Complicat....
- claudiu-cld
- *******
- 6,516 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,516
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am masina remapat din 2008 deci acum in decembrie a facut 6 ani si tin sa te anunt ca in acesti ani nu am umblat la motor din cauza remapului,intradevar nu este o asa mare putere cum ai tu(150-170cp)ci doar 98cp,dar este suficient pentru masina asta care fara remap este cam puturoasa.Este vorva despe masina din semnatura adica un Astra G caravan y17dt cu rempa de la 75cp la 98cp facut la scrie in semnatura.
- alexandru.iulian
- **
- 75 mesaje
- din 29 Jun 2014
- Corsa 2004 Z14XEP
- Bucuresti
alexandru.iulian
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2014
- Mesaj Privat
bh13ncu a scris:@andrei borbely - intamplator te-am gasit si aici cu supararea ta. Mai sint si alte sectiuni pe unde ai postat anti-remap ?
In primul rand , spunei amicului tau cel specialist in motoare ca hartile de remap nu se fac ,,babeste,, cu saci de 50 kile duse in spinare. Exista niste parametrii , niste calcule si niste legi fizice acolo.
In al 2-lea rand , te asigur ca nici un constructor auto nu va livra populatiei un motor ce va furniza maximul de potential din el ca sa vina tot taranul si sa se creada la raliuri prin oras iar daca va crapa ceva in motor sa nu zbiere ca x marca ,,e proasta , nu cumparati,,
Apoi remapul ,, comercial,, sa-l numesc asa , adica asta ce-l facem noi la masinile noastre ,,de familie,, , il facem pentru a avea la dispozitie in situatii limita un plus de putere la care sa apelezi ( de ex in cazul unei depasiri prost calculate) . Adica reprezinta O REZERVA DE PUTERE si nu UN MOD DE A SOFA CONSTANT.
In alta ordine de idei , remapul pe undeva atrage dupa sine un oarecare compromis in sensul ca , sa zicem , daca turbina mea ar merge fara remap 500 mii km , si cu remap doar 450 mii km pentru ca am devenit ,,sportiv si nervos,, , da , in cunostinta de cauza am acceptat remapul fiind dispus sa-mi asum acea uzura prematura in favoarea unei masini mai ,,fasnetze,,.
Ce ai omis tu in toata ecuatia cu remapul este faptul ca se poate merge normal si cu o masina remapata , nu-i neaparat nevoie de liniute.
Iar in cazul tau, pe concret , ai avut ghinionul sa-ti cada un injector. Ok .....am inteles ca ai studiat mult ce inseamna un remap desi nu prea se vede ....dar acum te rog studiaza la cate masini fara remap le cad injectoarele si mai ales la care modele mai frecvent si de ce !
Concluzie ? Intra colegul @andrei borbely care si-a facut in vara remap la masina ...trage de ea fara mila sa se convinga in fiecare kilometru ca cei 250 euro parca si-au meritat destinatia .... motorul la capitolul ulei sta destul de dubios , fapt oarecum trecut cu vederea ...... mai mult , masina se da unui amic s-o rupa intr-o liniuta pentru a demonstra a 101 oara ca da , trage tare de tot si ,,face,, orice ......apoi apare un tacanit la motor si lucrurile se complica putin. Solutia gasita ? Revenit la harta originala + adaos de Metabond in motorina ! ........ Incredibil !
In fine ....... oricum injectorul in cauza fi convins ca oricum pica peste 2-3-4 luni ..... voi ( tu si amicii tai) doar i-ati grabit sfarsitul. Distractia insa s-ar putea sa fie abia la inceput ! ...cine stie daca nu mai sint si alte piese la care s-a grabit sfarsitul dar inca n-au apucat sa ,,tacane,, .....
PS - in orice service cu mecanici idioti vei merge ti se va spune ca inclusiv sprituitorul parbriz nu mai functioneaza tot din cauza remapului ! Sint tare curios prin ce metoda a ajuns la concluzia acel service ca injectorul tau a picat in citeva luni de la o stare ,,impecabila,, la ,,praf,, din cauza remaparii ..... si mai ales de ce n-au ,,picat,, toate ? Ca sa nu mai vorbesc cum de nu ne pica injectoarele la noi restul care avem masini remapate de ani de zile ! Complicat....
In primul rand , spunei amicului tau cel specialist in motoare ca hartile de remap nu se fac ,,babeste,, cu saci de 50 kile duse in spinare. Exista niste parametrii , niste calcule si niste legi fizice acolo.
In al 2-lea rand , te asigur ca nici un constructor auto nu va livra populatiei un motor ce va furniza maximul de potential din el ca sa vina tot taranul si sa se creada la raliuri prin oras iar daca va crapa ceva in motor sa nu zbiere ca x marca ,,e proasta , nu cumparati,,
Apoi remapul ,, comercial,, sa-l numesc asa , adica asta ce-l facem noi la masinile noastre ,,de familie,, , il facem pentru a avea la dispozitie in situatii limita un plus de putere la care sa apelezi ( de ex in cazul unei depasiri prost calculate) . Adica reprezinta O REZERVA DE PUTERE si nu UN MOD DE A SOFA CONSTANT.
In alta ordine de idei , remapul pe undeva atrage dupa sine un oarecare compromis in sensul ca , sa zicem , daca turbina mea ar merge fara remap 500 mii km , si cu remap doar 450 mii km pentru ca am devenit ,,sportiv si nervos,, , da , in cunostinta de cauza am acceptat remapul fiind dispus sa-mi asum acea uzura prematura in favoarea unei masini mai ,,fasnetze,,.
Ce ai omis tu in toata ecuatia cu remapul este faptul ca se poate merge normal si cu o masina remapata , nu-i neaparat nevoie de liniute.
Iar in cazul tau, pe concret , ai avut ghinionul sa-ti cada un injector. Ok .....am inteles ca ai studiat mult ce inseamna un remap desi nu prea se vede ....dar acum te rog studiaza la cate masini fara remap le cad injectoarele si mai ales la care modele mai frecvent si de ce !
Concluzie ? Intra colegul @andrei borbely care si-a facut in vara remap la masina ...trage de ea fara mila sa se convinga in fiecare kilometru ca cei 250 euro parca si-au meritat destinatia .... motorul la capitolul ulei sta destul de dubios , fapt oarecum trecut cu vederea ...... mai mult , masina se da unui amic s-o rupa intr-o liniuta pentru a demonstra a 101 oara ca da , trage tare de tot si ,,face,, orice ......apoi apare un tacanit la motor si lucrurile se complica putin. Solutia gasita ? Revenit la harta originala + adaos de Metabond in motorina ! ........ Incredibil !
In fine ....... oricum injectorul in cauza fi convins ca oricum pica peste 2-3-4 luni ..... voi ( tu si amicii tai) doar i-ati grabit sfarsitul. Distractia insa s-ar putea sa fie abia la inceput ! ...cine stie daca nu mai sint si alte piese la care s-a grabit sfarsitul dar inca n-au apucat sa ,,tacane,, .....
PS - in orice service cu mecanici idioti vei merge ti se va spune ca inclusiv sprituitorul parbriz nu mai functioneaza tot din cauza remapului ! Sint tare curios prin ce metoda a ajuns la concluzia acel service ca injectorul tau a picat in citeva luni de la o stare ,,impecabila,, la ,,praf,, din cauza remaparii ..... si mai ales de ce n-au ,,picat,, toate ? Ca sa nu mai vorbesc cum de nu ne pica injectoarele la noi restul care avem masini remapate de ani de zile ! Complicat....
Nu se putea explica mai bine.Mmultumiri.Scuze de off topic.Salut
- protect
- **
- 175 mesaje
- din 05 Feb 2010
- Astra 2011 1700 denso
- Bucuresti
protect
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 1700 denso
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2010
- Mesaj Privat
- king2pin
- **
- 198 mesaje
- din 02 Jan 2012
- Astra 1.7 cdti
- Galati
king2pin
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 1.7 cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2012
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Stati asa. Daca remapul se face gresit la un Common rail poti strica pompa si injectoarele foarte usor. Dar asta nu inseamna ca REMAP = Stricat injectoare. Daca se face cu cap si se modifica presiunea in rampa doar pentru a extinde capacitatea de injectie, nu pe toata plaja de turatie/request de combustibil si avansul se modifica corespunzator masina va functiona la fel de mult ca cu softul original, chiar daca se trage de ea zilnic.
Intre 150 si 170 CP sunt doar 13%. Un motor diesel este facut cu marja de siguranta de cel putin 25%. pe langa asta, softul original este gandit sa functioneze la fel la orice altitudine, la orice temperatura. Daca tu stai intr-o tara in care nu treci de 40 de grade vara poti reduce corectia de temperatura in favoarea puterii. Vei pierde o parte din putere la peste 40 de grade spre exemplu, dar cate zile pe an avem in RO 40 de grade sa ne pese? La fel si cu altitudinea. Daca stai in Brasov si mergi rar la campie poti sa renunti la partea de presiune atmosferica mica in schimbul a cateva mg de motorina in plus.
REMAP-ul nu omoara motoarele, doar cei care se cred tuneri fara sa stie cum functioneaza in realitate un motor, care este stresul mecanic in componente si la ce trebuie avut grija cand se face remaparea.
Intre 150 si 170 CP sunt doar 13%. Un motor diesel este facut cu marja de siguranta de cel putin 25%. pe langa asta, softul original este gandit sa functioneze la fel la orice altitudine, la orice temperatura. Daca tu stai intr-o tara in care nu treci de 40 de grade vara poti reduce corectia de temperatura in favoarea puterii. Vei pierde o parte din putere la peste 40 de grade spre exemplu, dar cate zile pe an avem in RO 40 de grade sa ne pese? La fel si cu altitudinea. Daca stai in Brasov si mergi rar la campie poti sa renunti la partea de presiune atmosferica mica in schimbul a cateva mg de motorina in plus.
REMAP-ul nu omoara motoarele, doar cei care se cred tuneri fara sa stie cum functioneaza in realitate un motor, care este stresul mecanic in componente si la ce trebuie avut grija cand se face remaparea.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
eu am remap pe masina din 2009 si nu am avut nici o problema din cauza asta. faptul ca ti-a piact un injector, asta tine de piesa in sine la care i-a venit timpul sa cedeze... acum faptul ca intre volan si scaun s-a aflat calaul care a grabit moartea este partea a doua. Remapul este in mod normal facut de oameni cu cap pentru oameni cu cap la fel cum este cu alcoolul...
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
Nu exista asa ceva ... am un prieten cu o bora AJM 116 cai dusa la 150 ... are remap de mai bine de 7 ani , eu conduc masina lui de 2-ori pe luna , nu ma intrebati de ce e o poveste lunga , masina rupe asfaltul si nu a vazut decat consumabile si bujii incandescente. Cine ti-a facut tie remapul ori a gresit ceva (se poate intampla oricui nu santem perfecti) ori injectorul cu pricina avea deja probleme , si inca ceva , motorul tau de 1.9 din zafira este de fiat/alfa romeo ... nu ca ar fi ele proaste dar sa sti ca is renumite pt uzura prematura/defectarea desa a injectoarelor,turbinei, a volantei cu masa dubla,si a pompei de motorina (mai exact partea electrica din pompa). Eu cred ca este vorba de o coincidenta nefericita in care in cazul in care nu aveai remapul mai ducea injectorul 2-3 luni cu maxima indulgenta.
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Vectra sri
- ***
- 877 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 877
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
Salut hog33 da si acesta este un motor care provine tot de la Fiat dealeri de la reprezentantele Opel care itzi vand asa ceva itzi vor spune ca este realizat impreuna cu cei de la fiat dar sub capacul si siglele de opel montate si stantate pe el is de fapt de FIAT (blocul motor, chiuloasa ,injectoare,pompa de motorinna etc mare parte din electronica este direct de la Torino= FIAT = Fabbrica Internazionale di Automobili Torino. Motoare is extrem de bune care daca le intretii corect si exploatezi corect merg 1 mil de km sau mai mult , dar aici ma refer strict la bloc motor si chiuloasa,culbutori , supape etc, daca e sa vorbim de injectoare si electronica si totzi senzorii si mufele cu contacte imperfecte si cablaje aiurea si complexe pe deasupra ...sa sti ca acestea lasa de dorit. itzi mai las si un link unde mai multi colegi care au aceast motor itzi vor confirma de originea lui
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=100267
Si ca sa itzi dau un raspuns mai complet sa sti ca majoritatea dieselurilor dupa 2004-2005 sunt de fiat 1.3 cdti,1.9 cdti,1.7 cdti, 2.0 cdti , si dupa parerea mea personala aceste motoare de Fiat au facut reclama proasta marcii Opel de ceva vreme incoace dar ma rog cei de la GM nu is curiosi de asta ei se gandesc sa le iasa pretul de productie cat mai mic pt a putea castiga ei cat mai mult si se pare ca motoarele astea de fiat ofera pretul cel mai bun pt opel si acuma, insa cele pe benzina sant GM originale sau cel putin asta se stie pana acum...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=100267
Si ca sa itzi dau un raspuns mai complet sa sti ca majoritatea dieselurilor dupa 2004-2005 sunt de fiat 1.3 cdti,1.9 cdti,1.7 cdti, 2.0 cdti , si dupa parerea mea personala aceste motoare de Fiat au facut reclama proasta marcii Opel de ceva vreme incoace dar ma rog cei de la GM nu is curiosi de asta ei se gandesc sa le iasa pretul de productie cat mai mic pt a putea castiga ei cat mai mult si se pare ca motoarele astea de fiat ofera pretul cel mai bun pt opel si acuma, insa cele pe benzina sant GM originale sau cel putin asta se stie pana acum...
nosphy- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Asa este, motorul de 1.7 de pe Opel este un motor de conceptie si executie ISUZU si este cu totul o alta treaba decat motoarele FIAT(alte materiale + o mai buna fiabilitate decat motoarele de FIAT).
Daca e sa aleg intre FIAT si ISUZU, eu prefer sa merg pe motoarele ISUZU oricand. Orice ar fi, e mai bine cu ISUZU diesel.
Cu remaparea : e mai bine o faci la cei care chiar stiu ce fac. Nu la coltul blocului, nu la amatori.
Daca e sa aleg intre FIAT si ISUZU, eu prefer sa merg pe motoarele ISUZU oricand. Orice ar fi, e mai bine cu ISUZU diesel.
Cu remaparea : e mai bine o faci la cei care chiar stiu ce fac. Nu la coltul blocului, nu la amatori.
- Andrei19DTH
- *
- 2 mesaje
- din 14 Apr 2016
- Vectra 2008 Z19DTH
- Ialomita
Andrei19DTH
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2016
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat