gadis
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Am o mica nelamurire referitoare la torpedoul Vectrei C. In cazul meu, acesta a inceput sa coboare brusc (a.k.a sa "cada"), adica nu mai are acel efect de atenuare initial. L-am desfacut acum ceva timp si am observat ca are un mic amortizor care este, de fapt, un arc si, pe care, l-am tensionat ad labam dar nu pot sa imi dau seama daca el este vinovatul. M-ati putea ajuta cu o sugestie sau e momentul sa sparg banca?
Multumesc!
PS nu stiu daca e important, linia de echipare este GTS
Am o mica nelamurire referitoare la torpedoul Vectrei C. In cazul meu, acesta a inceput sa coboare brusc (a.k.a sa "cada"), adica nu mai are acel efect de atenuare initial. L-am desfacut acum ceva timp si am observat ca are un mic amortizor care este, de fapt, un arc si, pe care, l-am tensionat ad labam dar nu pot sa imi dau seama daca el este vinovatul. M-ati putea ajuta cu o sugestie sau e momentul sa sparg banca?
Multumesc!
PS nu stiu daca e important, linia de echipare este GTS
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- johnut
- **
- 132 mesaje
- din 25 Jul 2011
- Vectra 2003 Y22DTR
- Iasi
johnut
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2011
- Mesaj Privat
La acel "amortizor" de la torpedo am avut si eu probleme. Mi-am cumparat altul sa-l schimb si cand l-am desfacut pe cel vechi am observat care era problema; tija amortizorului iesise din acea saiba care culiseaza in interiorul pistonului si nu mai tinea. Am presat-o la loc pana s-a auzit acel "poc" de care zicea si @jgyprime, am gresat putin interiorul pistonului si a devenit perfect functional.
Deci se poate repara.
Numai bine!
Deci se poate repara.
Numai bine!
gadis
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2009
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Acel amortizor (cilindru) tin minte ca l-am desfacut si tija culisa corect. Impresia mea a fost ca arcul si-a pierdut din tensiune. Acum sunt in dubii, un amortior nou este 180RON si nu imi dau seama daca al meu este defect sau nu. Daca cineva are o schema/poza cu respectiva piesa desfacuta mi-ar fi foarte util.
PS precizez ca si la mine, de cand am cumparat masina, cobora foarte greu, dadeai acatiste sa ajunga singur la capatul cursei si il mai fortam uneori
PS precizez ca si la mine, de cand am cumparat masina, cobora foarte greu, dadeai acatiste sa ajunga singur la capatul cursei si il mai fortam uneori
- stocariu
- ***
- 730 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 730
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
L-am reparat si eu acum cateva zile. Tija acelui amortizor are o bila in capat care se clipseaza intr-o gaura a unei piese cu cauciuc pe exterior. Trebuie doar desfacut amortizorul si clipsat prin apasare, cand se strica se aude o trosnitura, iar cand se baga la loc se aude la fel.
Ca sa nu vi se strice (desi cei mai multi care ajung aici, ajung dupa ce li s- stricat) nu trageti de capacul torpedoului cand il deschideti. Aveti rabdare sa coboare, desi coboara greu. Piesa acea cu inel de cauciuc pe ea, aluneca greu pe peretele interior al amortizorului si coboara incet. Cand trageti, practic trageti de tija si iese din piesa aceea. Eu am reparat-o in casa si am pus niste ulei floriol pe acel inel si acum merge cam repede, dar fiind prima data si stiind ca mergea foarte greu, am zis sa o fac sa mearga mai usor. Eu zic ca totusi este ok, fata da cat de greu mergea inainte.
Sper ca am fost suficient de explicit si sa va fie de folos.
Ca sa nu vi se strice (desi cei mai multi care ajung aici, ajung dupa ce li s- stricat) nu trageti de capacul torpedoului cand il deschideti. Aveti rabdare sa coboare, desi coboara greu. Piesa acea cu inel de cauciuc pe ea, aluneca greu pe peretele interior al amortizorului si coboara incet. Cand trageti, practic trageti de tija si iese din piesa aceea. Eu am reparat-o in casa si am pus niste ulei floriol pe acel inel si acum merge cam repede, dar fiind prima data si stiind ca mergea foarte greu, am zis sa o fac sa mearga mai usor. Eu zic ca totusi este ok, fata da cat de greu mergea inainte.
Sper ca am fost suficient de explicit si sa va fie de folos.
- arcticblue
- *
- 41 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Timis
arcticblue
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat