Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E normal, distanta dintre cutie si roata nu e constanta"... la viraje, oscilatii sus/jos ale rotii "lungimea" planetarei se modifica, axul planetarei intra in tripoda pe niste caneluri care ii permit sa se miste stg/dr.
Zgomotul in mers e datorita uzurii articulatiei.
Skip ads

  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Mersi pentru confirmare. Nu am zgomotul acela de planetara in viraje provocat de uzura articulatiei. Mi s-a parut ciudat doar acel pocnet la capatul marjei de toleranta stanga/dreapta cand trageam de ea. Am verificat si la cealalta masina si parea a fi mai mic jocul intre fuzeta si cutie, iar zgomotul mai infundat.
  • george84

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 1,4 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Și eu am o problemã la schimbãtor și anume în treapta 1 și 2 parca freacã fier pe fier și în treapta 2 dupa ce o scot din viteza de multe ori nu mai vrea sa revinã la punctul mort .Cineva a pãțit treaba asta sau eu am schimbat mai agresiv și am stricat ceva în cutie?
  • Andrei1972

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua tuturor
Detin un H 1.3 CDTI din 2007. Am ramas cu masina in mizlocul starazii, cutia blocata in marsalier iar maneta de viteza nu avea nici un control. Mecanicul a dat jos bateria si suportul bateriei pentru a vedea cauza. Am vazut un cablu care venea dinspre interiorul masinei sarit de pe un suport special (o bil) al cutiei de viteza.
Va rog sa-mi spuneti daca sunt solutii astfel incat sa nu inlocuiesc aceste cabluri si daca se pot inlocui doar cablurile nu si timoneria.
Multumesc!
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2014

  • Mesaj Privat
salut, si eu am ceva la treapta 3 se simte cand tin mana pe schimbator adica ceva de un milimetru accelerare si deccelerare...posibil rulmenti? in treapta 2 cand o bag mai agata, tr 2 o gasesc mai aproape de treapta 4... aveti idee?
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
sunt primele simptome .... mai devreme sau mai tarziu o sa schimbi rulmenti
  • Alin Stoicescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu am o problema care mã sâcâie rãu de tot!
La plecarea de pe loc cu 1a trebuie sa îi dau accelerație (dar calumea pana pe la 2000rpm) ca sa nu se opreascã motorul.
La relanti nu are putere deloc! Plus ca în treapta a2a la 1500rpm are un punct MORT MORT DE TOT. Era sa o busesc într-un giratoriu de sa mã fac praf. Adica dacã m-a prins la turație astea pot sa apãs eu accelerația pana îmi vine acru ca nu accelereazã.
Celelalte trepte inclusiv a6-a nu au probleme.
Am fost la 2 mecanici ei spun ca așa e mașinã. Aveți idee ce poate fi?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Chiar nu are treaba cu cutia de viteze. Fa o testare serioasa in mers.
  • Alin Stoicescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Celelalte 4 trepte se comporta foarte bine...și sutura și supraturat. Nu se simt pierderi de putere...ba chiar te lipește în scaun de la 2000rpm în sus in a 3, 4 si 5a. A6-a mi se pare cam lenta dar în limite normale se comporta cam ca o Octavia cu 6 trepte. La Opel mã aburesc ca așa este etajata cutia. Dacã e adevãrat este chiar dezamãgitor.
Alt mecanic spune ca e compresia, altul ca e ambreiajul nu mai știu ce sa cred.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
EGR, senzor presiune admisie,admisia ar trebui verificate/curãțate. Cutia nu are treaba.
In Ploiesti il ai pe @[editat]: mergi la el sa iti faca o verificare corespunzãtoare. Nu vrei pleca de acolo nelãmurit.
  • Alin Stoicescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Ai adresa lui Marius? Sau un nr de telefon? Are service sau lucreazã la reprezentanta?
Da-mi te rog mai multe deții. Merci
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Are service acasa. iti dau PM cu telefonul.
  • marce

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2008

  • Mesaj Privat
se pare ca m-a lovit si pe mine "norocul" de a capata, celebrul deja, joc al schimbatorului, specific m32. la plecarea normala de pe loc nu se simte miscarea manetei, insa daca masina se misca usor in treapta I si accelerez putin mai tare atunci se manifesta, acelasi comportament si in treapta a 3-a, huruit inca nu am auzit.
a schimbat cineva rulmentii la cei de la eds? ii recomandati pe schimbul de rulmenti, sau sa merg la coleg de forum de la cluj care se ocupa de cutii?

multumesc pt sfaturi
  • Alin Stoicescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Eu daca stiam ca aceste masini sunt atat de capricioase nu imi mai luam Opel Astra IN VECI. Sincer deja regret! pe toate forumurile toata lumea zice numai de bine inainte sa o cumpar, singurul lucru cu adevarat bine construit la opel este motorul diesel (benzina nu stiu ca nu am avut). In rest, dezamagit! E la fel de fragila ca un Renault, mentenanta pot spune ca este chiar MAI SCUMPA! si mereu are cate o "hachita". Sunt masini foarte capricioase! te duci la mecanic "asta e buba lor". Si sa va enumar pana acum vreo 4 BUBE care pentru mine scad valuarea masinii semnificativ:
1. Cutia de viteze sau volanta! (daca prinzi 200.000 km fara incidente ai avut mare noroc).
2. Ambreajul.
3. Filtrul de particule si procesul de regenerare! Acest aspect iti da daune de minim 1000EUR! (datorita lui se distruge turbina si EGR-ul) Daca ai noroc scapi doar cu atat!
4. sistemul de injectie si consum ridicat de motorina! NU EXISTA Opel 1.7 CDTI (Euro 5)cu consum mediu sub 6.2l/100km. Numai minciuni si laudarosenii sa ma scuzati ca o spun asa! m-am dus la reprezentanta si cand i-am intrebat de ce consuma asa mult 7-7,5L in oras, mi s-a raspuns "pai si ce e mult?!...sunt masini grele (bla bla) ...depinde cum o conduceti". Vorbeau cu mine de ziceai ca acu invatasem sa conduc sau era prima masina! Daca pica un injector sau pompa "mergeti subturat" vechile povesti de adormit copii!
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Mare adevar colegu de "suferinta".....la fel am gandit si eu....
  • Alin Stoicescu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2011 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Din pacate GHIUR toata lumea le lauda! si acum ma numar printre prostii care au cumparat o asemenea GROAPA de bani! Pot zice ca este luata ca de noua (preluare leasing de la un amic)! acum am doar 90.000km! Sincer incep sa regret vechiul logan diesel! barem de la el nu aveam prea mari pretentii, dar m-a tinut 267.000km fara problemele care le am cu opel-ul la nici 100.000.
Stiu ca o sa imi sara unii in cap acum, ca sunt eu nush cum ca trebuia sa imi iau Dacie!...pentru acesti carcotasi le spun ca mai am in garaj o Mazda3 (a sotiei) care are 10 clase peste Astra 1.7 CDTI 6 trepte, 2011.
  • GHIUR

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Sa stii, ca atunci cand am cautat masina a fost intre opel astra j si mazda 3...dar nu am gasit mazda ..deci...iar colegii sufera ca si noi...stai linistit...dar nu vor sa comunice...drumuri bune iti doresc.. noapte buna
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu cred ca fiecare masina(marca)are buba ei.
Opelul le are pe ale ei.
Daca stai de vorba cu un posesor de x masina...o sa spuna ca e cea mai buna....daca intri pe forum te iei cu mainile de cap.
Eu inca nu am intampinat probleme asa majore...eu doar regret ca m.am luat dupa gura lumii sa iau diesel....eu mergand numai in oras(bucuresti).
Carcotasi sunt si vor fi mereu...deci nu.ti bate capul.
  • moho

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Salutari,

Dintre cei din Bucuresti care au mai avut probleme legate de jocul schimbatorului pe cutia M32 (eu am 1.4T din 2010) imi puteti spune va rog prin ce service ati remediat-o?

Se pare ca nu ratez nicio problema a acestei masini Sad si mai mult a stat degeaba, abia are 30 mii km in 6 ani Smile)

Multumesc.
  • ionut8190

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2014

  • Mesaj Privat
de ocolit geartech si domnul de la messinger truck ( cred ca am scris corect). La cei de la geartech cica am reparat-o eu si acum la un an face mult mai rau ca inainte + ca nu stiu de capul lor,duci masina intreaga si o iei zgariata pe elementele din interor , plastice pe la motor rupte de dorel , cutia nefixata calumea(surubuiri lipsa , sau nestranse ca era berea rece) , fara antirulii , burdufe de planetara sparte, zic ca dureaza 3 zile de defapt se fac 3 saptamani , te rogi de ei (la propriu) sa iti termine masina si cireasa de pe tort de la ei este ca citez" masina se repara dupa sufletul omului " chiar daca ii oferi cat cere pt reparatie fara sa negociezi nimic si cam atat imi amintesc acum despre ei , domnule de la messinger truck l-am cunoscut , nu stiu cum lucreaza , dar nu e un profesionist ci mai degraba un spagar deoarece am stabilit cu el prima oara sa rezolv problema dar i-am cerut sa garanteze ca in schimbul banilor pe care ii cere (1500 ron manopera+piese) ca nu v-oi mai avea probleme la cutie , dupa care nu a mai raspuns la telefon.
Din ce am vazut pe net sunt niste baieti pe la cluj care par ceva mai profi dar dupa experienta mea nu garantez.
Iar personal am reusit prin cunostinte sa imi gesesc un mecanic bun , sper sa pot gasi prin vest, vreo cutie M32 pentru A 16 let , si din 2 cutii sa reuseasca sa faca una buna ( in romania cei de la dezmembrari nu prea au cutii de benzina turbo , totul e pt motorina)
ASA CA BAFTA.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR