- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Simptome:
a) in treapta I, la vale, dupa ce trec de 3-4 km/h, masina merge normal;
b) in treapta I, la deal sau chiar si pe drum drept, accelerez la maxim, dar motorul nu tureaza mai mult de 7-800 rpm si are tendinta de a muri;
c) in toate celelalte trepte, merge perfect cu exceptia treptei a IV-a unde cand accelerez brusc de la 2000 rpm in sus (in depasiri), patineaza;
Cod(uri) eroare:
Nici un cod de eroare.
Model: Corsa
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z13DT
Multumesc frumos pentru eventualele raspunsuri. Precizez ca i-am schimbat kitul de ambreiaj acum 55.000 de km, volanta a ramas la locul ei, neschimbata.
a) in treapta I, la vale, dupa ce trec de 3-4 km/h, masina merge normal;
b) in treapta I, la deal sau chiar si pe drum drept, accelerez la maxim, dar motorul nu tureaza mai mult de 7-800 rpm si are tendinta de a muri;
c) in toate celelalte trepte, merge perfect cu exceptia treptei a IV-a unde cand accelerez brusc de la 2000 rpm in sus (in depasiri), patineaza;
Cod(uri) eroare:
Nici un cod de eroare.
Model: Corsa
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z13DT
Multumesc frumos pentru eventualele raspunsuri. Precizez ca i-am schimbat kitul de ambreiaj acum 55.000 de km, volanta a ramas la locul ei, neschimbata.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Ambreiajul mi-a mers bine 3 ani de zile, din aceastã iarnã îmi face problemã - semn cã e pe ducã. Dar problema asta cu pornirea de pe loc drept sau în pantã... mã deranjeazã, trebuie s-o pãcãlesc s-o bag într-a II-a, accelerare... În fine. Nu știu ce-ar putea fi, clapeta de accelerație, EGR înfundat... Culmea e cã dupã ce depãșește o anumitã vitezã 4-5 km/h, accelereazã cum trebuie. Dar pânã sã ajung la acea vitezã, smucește și parcã nu ar alimenta cu motorinã injectoarele.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Azi dimineata abia mi-a pornit cu spray. Cand vreau sa o turez si apas pe acceleratie, parca nu i-ar veni motorina. Scoate mult fum alb.
https://youtube.com/watch?v=kzWv_YTu-tg
https://youtube.com/watch?v=kzWv_YTu-tg
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
As recomanda in prima faza o curatare a EGR-ului si a admisiei apoi o verificare a presiunii furnizata de pompa de inalta si asta trebuie facuta la o pornire la rece deci dupa ce masina a stat cel putin 12 ore, nu dupa ce ati pornit motorul, mers in service si verificat pompa de inalta pentru ca banui o pierdere a presiuni dupa un timp si de aici pornirea grea si neputinta de a accelera. Este o parere.
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- sebiastrah
- *
- 46 mesaje
- din 29 Feb 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
sebiastrah
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
mie imi pare ca si volanta e dusa (din sunetul din video), din ce ai mai spus ambreiajul este iar pe duca (cand ai schimbat, ai schimbat rulment + placa + disc?).
probleme cu pornirea e posibil sa fie data si de regulatorul de pe pompa de inalte, verifica presiune pe op-com la pornire si dupa vezi variatiile presiunii pe un tester...si vezi sa faci asta la rece (adica dupa min 8 ore cu masina oprita) cum spunea si mariustintea.
probleme cu pornirea e posibil sa fie data si de regulatorul de pe pompa de inalte, verifica presiune pe op-com la pornire si dupa vezi variatiile presiunii pe un tester...si vezi sa faci asta la rece (adica dupa min 8 ore cu masina oprita) cum spunea si mariustintea.
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Am schimbat regulatorul de presiune, la fel face. Pornește doar cu spray și merge ”în 3 pistoane”, accelerez și nu mișcã nimic... dã se înece dacã iau piciorul de pe ambreiaj și cu pedala la maxim pe accelerație.
Da, am schimbat rulment, disc și placã, fãrã volantã. Aia cicã a fost bunã. Nu vibreazã pedala de ambreiaj.
Da, am schimbat rulment, disc și placã, fãrã volantã. Aia cicã a fost bunã. Nu vibreazã pedala de ambreiaj.
- sebiastrah
- *
- 46 mesaje
- din 29 Feb 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
sebiastrah
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- sebiastrah
- *
- 46 mesaje
- din 29 Feb 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
sebiastrah
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Mulțumesc tuturor pentru rãspunsuri!
Astãzi am schimbat filtrul de combustibil, am pornit-o tot cu spray, dupã 10 minute de relanti, am dat sã o accelerez, se accelerat încet-încet pânã la 1500 rpm, iar deodatã s-a accelerat la 3-4000 rpm, adicã exact cât apãsam eu pedala. S-a întâmplat un ”declick”. Pedala rãspunde, mașina merge, pornește la sfert, dar scoate mult fum alb spre negru (nu spre albastru).
Am fãcut testul cu injectoarele, toate-s în parametri (foarte puținã motorinã pe retur).
Nici o eroare pe bord.
Atașez aici Excelul fãcut în timpul ”declick-ului” (din faza de limp mode în normal). Ce ar trebui sã urmãresc? EGR-ul? https://www.scribd.com/doc/3...Z13DT-Martie-2016
Coloana cu ”Ventil AGR” / (EGR, probabil?) avea valoarea de inactiv când mi-a mers prost (nu rãspundea la pedalã), iar când mi s-a turat, a devenit activ.
La fel și coloana cu ”Factor de umplere AGR” era 0 pânã la momentul ”declick-ului”. Dupã acest moment, factorul era 40-50.
Probabil EGR blocat?
Astãzi am schimbat filtrul de combustibil, am pornit-o tot cu spray, dupã 10 minute de relanti, am dat sã o accelerez, se accelerat încet-încet pânã la 1500 rpm, iar deodatã s-a accelerat la 3-4000 rpm, adicã exact cât apãsam eu pedala. S-a întâmplat un ”declick”. Pedala rãspunde, mașina merge, pornește la sfert, dar scoate mult fum alb spre negru (nu spre albastru).
Am fãcut testul cu injectoarele, toate-s în parametri (foarte puținã motorinã pe retur).
Nici o eroare pe bord.
Atașez aici Excelul fãcut în timpul ”declick-ului” (din faza de limp mode în normal). Ce ar trebui sã urmãresc? EGR-ul? https://www.scribd.com/doc/3...Z13DT-Martie-2016
Coloana cu ”Ventil AGR” / (EGR, probabil?) avea valoarea de inactiv când mi-a mers prost (nu rãspundea la pedalã), iar când mi s-a turat, a devenit activ.
La fel și coloana cu ”Factor de umplere AGR” era 0 pânã la momentul ”declick-ului”. Dupã acest moment, factorul era 40-50.
Probabil EGR blocat?
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Mishu demonteaza galeria admisie si egr. Sa fii dotat cu ce scrie aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=18738
Spor la curatat! Faci cateva fotografii te rog!
Spor la curatat! Faci cateva fotografii te rog!
- mishu88
- OP
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Purice1111
- *
- 34 mesaje
- din 28 Jan 2015
- Vectra 2004 y20dth
- Braila
Purice1111
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2015
- Mesaj Privat