boher 26
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
Rãzvan dacã mai mergi cu mașina așa nu o sa mai aibã viața multã motorul. Așa cred ca cel mai bn in treapta a 2 a poți avea 40-50/khm cam la 50/khm poți da treapta a 3a. Iar treapta a 4 si a 5 la mine vin dupã 3mii de ture si chiar se simte ca trage. Eu zic sa încerci așa si sa imi zici dacã este vreo diferența. Eu merg cu treapta a 4 la 100/khm.
razvanm06
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2015
- Mesaj Privat
Nunu,stai linistit ca schimb dupa 2500, si eu merg cu a 4-a la 90-100, cu a 3-a la 60. Dar asta a fost doar un test sa vad cum merge si la turatii mai mici in comparatie cu 1.9-le tdi de 105cai. Si nu apas niciodata pe pedala tare sau mai mult de un sfert, stiu de fenomenul surge. Si intotdeauna retrogradez de la 40km/h in treapta a doua.
boher 26
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
rabusanu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2012
- Mesaj Privat
Am si eu o problema masina trage ok primele 3 trepte...si cand ii dau a 4...si fac frana de motor...imi apare o masina cu o cheie in bord si nu mai pot sa turez masina mai mult de 3 mii...ce sa fac,...am fost cu ea la servis si mi`a zis ca e clapeta de acceleratie ...poate sa fie asta ? sa nu dau bani aiurea pe ea...pe testar imi arata pierdere de are,,,,ce logica are.....o sa innebunesc cu masina asta,,,un coleg care ppate sa ma ajute cu un raspuns....
boher 26
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
rabusanu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2012
- Mesaj Privat
boher 26
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2016
- Mesaj Privat
Nu nu am schimbat-o. Am desfãcuto si nu are nici un joc adicã este funcționalã am verificat-o sa vãd dacã lucreazã doar punând contactul si am vazut ca Închide si deschide in schimb am vãzut-o destul de curatã adicã decât o micã urma de ulei in partea de jos atâta. Dacã sti alta metoda ceva de verificat....aștept
- bogdanioan
- *
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2022
- Astra 2012
- Bucuresti
bogdanioan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2022
- Mesaj Privat
- bogdanioan
- *
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2022
- Astra 2012
- Bucuresti
bogdanioan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2022
- Mesaj Privat
z16xep a scris:Nu inteleg de ce v-ati chinuit sa desfaceti senzorul de pe rampa comuna cand se poate da rampa comuna jos , oricum se desfac conductele de la injectoare, ce iti mai ia sa desfaci inca 2 suruburi si o conducta si lucrezi fara sa te julesti pe maini.Singura problema care am intalnit-o eu a fost un surub din zona marcata cu rosu in poza atasata,In rest a fost simplu, dar este o operatie de durata.Dupa curatare masina merge la fel, trage la fel de bine. MA asteptam sa fie foarte mizerabila , dupa cum a aratat teava care duce de la EGR la admisie.CA solutie de curatat am folosit TRIUMF pentru aragaz.Face minuni solutia asta, dizolva orice depunere,dar e toxica ca naiba.Dupa ce am consumat 500 ml de solutie am dus galeria la jet. A iesit ca noua si putin oxidata din cauza solutiei dar nimic sa fie ingrijorator.Din cauza neatentiei am spart furtunul de retur (cred) care duce la caloriferul din habitaclu, deoarece nu prea ai loc sa bagi cheia la acel surub marcat pe poza.Dupa remontare masina va porni mai greu,Eu am dat cu putin spray de pornire si am lasat 2 conducte desfacute pana cand am vazut ca da sa porneasca
cum ati desfacut acel surub ? Cu ce mai exact...
- bogdanioan
- *
- 3 mesaje
- din 09 Apr 2022
- Astra 2012
- Bucuresti
bogdanioan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2022
- Mesaj Privat
- marka
- **
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
- marka
- **
- 127 mesaje
- din 19 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Olt
marka
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2011
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 236 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Dalta si ciocanul,chiar daca se strica surubul pui altul.
PS:
Am vrut sa pun poze,dar nu stiu pe unde le am.Pe scurt,acum doua saptamini,venind din vacanta,mi sa aprins in bord beculetul si mi-a limitat masina,nu puteam trece de 3000 rpm,fum negru,etc.
Am oprit la vreo 250 km de casa,intr-o parcare,am abandonat masina,am chemat taxi,si am trimis platforma dupa ea.
A doua zi o aveam in in curte.Am desfacut prima data tipul asta de motor,maini rupte,taieturi,ca toata lumea care se respecta,si ma laud ca sint mecanic,in fine,si am ajuns la surubul cu pricina.Mi-am bagat tot ce am avut,in toti zeii,etc,dar a doua zi,cu calm,am desfacut furtunele de la racitorulu de ulei,am scos EGR,clapeta,baterie si suport baterie,apoi vasul de expansiune,chestie de 20 minute.
Asa mi-am facut loc sa bag dalta,pentru ca inainte cu o zi,fara sa vreau,am retezat jumatate din capul surubului,si nu sa slabit deloc.
Acuma da,la prima lovitura cu un ciocan mai greu,am slabit surubul.
Am bagat toate piesele si furtunele in masina de ultrasunete,le-am curatat perfect,api am montat tot,si masina a pornit perfect,si nici nu a mai dat eroare.
Imi dadea eroare P 0400 ,nimic altceva.
PS:
Am vrut sa pun poze,dar nu stiu pe unde le am.Pe scurt,acum doua saptamini,venind din vacanta,mi sa aprins in bord beculetul si mi-a limitat masina,nu puteam trece de 3000 rpm,fum negru,etc.
Am oprit la vreo 250 km de casa,intr-o parcare,am abandonat masina,am chemat taxi,si am trimis platforma dupa ea.
A doua zi o aveam in in curte.Am desfacut prima data tipul asta de motor,maini rupte,taieturi,ca toata lumea care se respecta,si ma laud ca sint mecanic,in fine,si am ajuns la surubul cu pricina.Mi-am bagat tot ce am avut,in toti zeii,etc,dar a doua zi,cu calm,am desfacut furtunele de la racitorulu de ulei,am scos EGR,clapeta,baterie si suport baterie,apoi vasul de expansiune,chestie de 20 minute.
Asa mi-am facut loc sa bag dalta,pentru ca inainte cu o zi,fara sa vreau,am retezat jumatate din capul surubului,si nu sa slabit deloc.
Acuma da,la prima lovitura cu un ciocan mai greu,am slabit surubul.
Am bagat toate piesele si furtunele in masina de ultrasunete,le-am curatat perfect,api am montat tot,si masina a pornit perfect,si nici nu a mai dat eroare.
Imi dadea eroare P 0400 ,nimic altceva.