FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
Salut. Am un Opel Astra G 1.7 DTI 2001 care nu prea are putere. Am mai mers cu inca doua masini identice cu a mea si diferenta e enorma. Cel putin daca ai cazut un pic sub 2000 e moarta. Masina viteza prinde dar intr-un timp destul de lung. Nu se aprinde nici un martor in bord. Am inlocuit mai multe debitmetre imprumutate, calculator pompa de injectie, am verificat traseul furtunaselor vacuum, schimbat filtru motorina. A fost pusa pe tester si nu a iesit nimic in neregula. Turbina a fost schimbata pentru ca atingeau paletii de margine, dar si cu cea veche si cu cea pe care o am acum masina tot asa merge. Motorul nu consuma gram de ulei. Nu stiu de ce m-as mai putea lega...
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
La diagnoza ce zice despre cantitatea injectata? valva aia de pe pompa o gasesc intepenita de rugina si nu mai asigura dozajul optim in functie de sarcina,merge curatata ,la demontare poti folosi o cheie modificata sa nu demontezi toata masina,la ce rugina gasesc in ele as zice ca deja se recomanda deblocarea curatirea periodica,altfel o ataca rugina depusa si sansele sa mai revina in parametrii optimi scad .
S-a umblat pe la distributie ? pompa dezavansata un dinte numai ca porneste greu prima oara la rece in rest merge suna ca un motor pe benzina ,da nu trage neam.
La cantitate injectata trebuie sa fie parca 5,1 mg in relantiu,in mers la acceleratie urca repede pe la 9 si ceva valorile sa fie oarecum singronizate cu regimul in momentu ala sare si mai sus ,problema este sa nu vezi valori care la mine sareau brusc pana la 220 mg ca atunci agata saracia de electrovalva si de cele mai multe ori datea ceva fum ori se si oprea motorul.
Mai este holenderul de pe pompa care tine teva de alimentare /retur motorina se mai blocheaza supapa cu bila din ea tot de la rugina acumulata ori se deformeaza bila pe scaunul pe care etanseaza si da motorina in figuri si asta se vete tot in variatii ciudate la cantitatea injectata.
S-a umblat pe la distributie ? pompa dezavansata un dinte numai ca porneste greu prima oara la rece in rest merge suna ca un motor pe benzina ,da nu trage neam.
La cantitate injectata trebuie sa fie parca 5,1 mg in relantiu,in mers la acceleratie urca repede pe la 9 si ceva valorile sa fie oarecum singronizate cu regimul in momentu ala sare si mai sus ,problema este sa nu vezi valori care la mine sareau brusc pana la 220 mg ca atunci agata saracia de electrovalva si de cele mai multe ori datea ceva fum ori se si oprea motorul.
Mai este holenderul de pe pompa care tine teva de alimentare /retur motorina se mai blocheaza supapa cu bila din ea tot de la rugina acumulata ori se deformeaza bila pe scaunul pe care etanseaza si da motorina in figuri si asta se vete tot in variatii ciudate la cantitatea injectata.
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
N-ai cum sa dai gres...scoti carcasa filtrului de aer si o vezi pe pompa de injectie este cea mai inalta a treia numarat de la roata de curea primele doua sunt mici au mufe una maro una verde cea inalta cu mufa alba este cea pe care trebuie si o scoti numai cu cheie modificata de 34 .altfel trebuie demontat mult in jurul ei
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Actuatorul de la y17dt este actionat de vacuum,sa primeasca electrovalva aia comanda trebuie sa fie atinsa presiunea maxima pentru regimul ala,de obicei acolo ai semnal in mers.Cine da comanda este senzorul de presiune din admisie pus sus pe galerie in partea cu distributia ala se mai infunda de calamina si nu mai stie de presiune este ori nu ce trebuie,ala comanda cantitatea injectata in functie de presiunea asigurata de turbina.
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
FaNuTz
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2016
- Mesaj Privat
- dutu stefan
- *
- 5 mesaje
- din 25 Jul 2018
- Astra 2000 Y17DT
- Botosani
dutu stefan
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2018
- Mesaj Privat