ady84xxx
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2010
- Mesaj Privat
salut......
am si eu o problema si nu stiu cum sa scap de ea(sa o rezolv).imi baga ulei in vasul de expansiune.....am fost la mecanic si mi a anulat termoflotul....am tot schuimbat apa sa spal instalatia inca se mai vede apa murdara dar nu cum era.problema acum e ca atunci cand ii pun apa in vas intra aprox 4.5 litrii dupa care ca si cum ar fierbe apa in vas timp de 1 minut dupa care o trage si completez la nivel?e normal?nu pierd apa deloc din instalatie iar in motor uleiul e la nivel
poate ma ajuta careva cu un mecanic bun in sibiu sau cu un sfat
va multumesc
am si eu o problema si nu stiu cum sa scap de ea(sa o rezolv).imi baga ulei in vasul de expansiune.....am fost la mecanic si mi a anulat termoflotul....am tot schuimbat apa sa spal instalatia inca se mai vede apa murdara dar nu cum era.problema acum e ca atunci cand ii pun apa in vas intra aprox 4.5 litrii dupa care ca si cum ar fierbe apa in vas timp de 1 minut dupa care o trage si completez la nivel?e normal?nu pierd apa deloc din instalatie iar in motor uleiul e la nivel
poate ma ajuta careva cu un mecanic bun in sibiu sau cu un sfat
va multumesc
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
olteanuu
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2013
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
1.Instalatia de racire are un volum de aproximativ 6 litri. In prima faza intra aproximativ 4 litri deoarece termostatul este inchisa si nu lasa sa treaca apa in circuitul mare respectiv radiator. Cand apa ajune la 89 de grade se deschide termostatul umpland radiatorul fiind necesar sa se mai completeze aproximativ 2 litri. Este normal sa bolboroseasca deaoarece in momentul ala se aeriseste.
2 Referitor la ulei in vasul de expansiune este mai deosebita problema.Majoritatea mecanicilor cand vand ulei in vasul de expansiune inlocuiesc sau sunteaza termoflotul dar in majoritatea cazurilor uleiul in instalatia de racire apare din cazua tecilor de la injectoare. Acestea se gauresc (pori mici care se largesc la cald) in pricipal din cauza mersului cu apa de la robinet.
3. Trebuie sa insisti bine de tot sa arzi garnitura la un diesel sunt foarte solide si rar se ard.
In functie de ce am zis aici iti alegi varianta corespunzatoare simptomelor tale.
P.S. In caz ca inlocuiesti garnitura obligatoriu verifica starea tecilor injectoarelor (fac probleme multe deoarece Y17DT este deja un motor vechi).
2 Referitor la ulei in vasul de expansiune este mai deosebita problema.Majoritatea mecanicilor cand vand ulei in vasul de expansiune inlocuiesc sau sunteaza termoflotul dar in majoritatea cazurilor uleiul in instalatia de racire apare din cazua tecilor de la injectoare. Acestea se gauresc (pori mici care se largesc la cald) in pricipal din cauza mersului cu apa de la robinet.
3. Trebuie sa insisti bine de tot sa arzi garnitura la un diesel sunt foarte solide si rar se ard.
In functie de ce am zis aici iti alegi varianta corespunzatoare simptomelor tale.
P.S. In caz ca inlocuiesti garnitura obligatoriu verifica starea tecilor injectoarelor (fac probleme multe deoarece Y17DT este deja un motor vechi).
ylye
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2015
- Mesaj Privat
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
- lautarboss
- *
- 13 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 y17tdi
- Franta
lautarboss
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Franta
- Masina: Astra 2001 y17tdi
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
salut.dupa multe si multe ore de citit. studiat. vizualizat poze. am ajuns la concluzia ca trebuie sa bag si eu mana in ea.
baiatul cu trei posturi mai sus op3l de la cluj are dreptate.
maine vreau sa caut ce trebuie demontat pentru a anula termoflotul. pornesc cu el.
apoi tecile si garnitura.
din cate -mi dau seama nu este greu. trebuie sa scot antigelul.si cred ca si ceva ulei.
cu doua coliere si o bucata de tezva de pexal scurta ..leg turul cu returul.
daca gresesc undeva rog sa m-a corectati...
baiatul cu trei posturi mai sus op3l de la cluj are dreptate.
maine vreau sa caut ce trebuie demontat pentru a anula termoflotul. pornesc cu el.
apoi tecile si garnitura.
din cate -mi dau seama nu este greu. trebuie sa scot antigelul.si cred ca si ceva ulei.
cu doua coliere si o bucata de tezva de pexal scurta ..leg turul cu returul.
daca gresesc undeva rog sa m-a corectati...
- sebiastrah
- *
- 46 mesaje
- din 29 Feb 2016
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
sebiastrah
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Feb 2016
- Mesaj Privat
urmati sfaturile lui Op3l ca are mare dreptate, doar ca in primul rand e de verificat termoflotul si ulei in vasul de expansiune va veni mult timp si dupa inlocuirea termoflotului, doar ca in cantitati din ce in ce mai mici, de pe instalatia de antigel. Am avut problema asta si s-a rezolvat prin inlocuirea termoflotului si dupa cateva luni s-a curatat si instalatia, dupa multe schimburi de antigel si curatari ale vasului de expansiune.
goldberg
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
Uleiul in vasul de expansiune apare atunci cand termoflotul este spart sau oringurile de la teci injectoare sunt mancate si aici vorbesc strict doar la ulei in vas. Daca garnitura la chiloasa/sau chiloasa sunt defecte apar si alte simtome. Acestea sunt legate in general de presiune mare in instalatia de racire(se umfla sau chiar pocnesc furtunele) spuma pe busonul de ulei sau joja, abur la teava de esapament atunci cand antigelul ajunge in capul pistonului...am verificat termoflotul in sensul ca, l-am demontat de pe masina, l-am curatat iar pe circuitul de apa am montat 2 furtune, la unul i-am pus un dop iar la capatul celalalt am conectat o pompa de picior. Am asezat termoflotul intr-un vas de apa cat sa-l acopere, dupa care am bagat vreo 5 atmosfere, atat putea pompa, insa din termoflor(circuitul de ulei) nu a iesit nici o bula de aer, semn ca termoflotul ar fi bun (nu sunt 100% convins, mi-as fi dorit mai multa presiune pe circuitul de apa) . In prezent m-am decis sa schimb oringurile de la tecile injectoarelor. Se pare ca nu ar fi chiar asa de complicat urmarind clipul
http://www.youtube.com/watch?v=TLGxtScCmFo
http://www.youtube.com/watch?v=TLGxtScCmFo
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat